Различни повторения за различните мускулни групи?

11.09.16
04:02

https://www.t-nation.com/training/tip-dont-train-every-muscle-the-same
Какво мислите за тази статия? Нужно ли е различните мускулни групи да се тренират с различен rep range? Тук не говорим за различни цели (сила, хипертрофия),  а за различните мускулни влакна...

Carbohydrate

11.09.16
07:58

)))))това го има в учебниците още от времето на комунизма....и е основа, за постигането на резултата...Сетих се за един виц от онова време))...Един милиционер спира кола с турска регистрация ))...знаете го

11.09.16
08:16

За гърдите с високи повторения и трицепса с ниски не го знаех, например в 5х5 е обратното.

Я, кажи го вица, аз не го знам.

Carbohydrate

11.09.16
08:23

казано от Димо на 11.09.16, 08:16:

За гърдите с високи повторения и трицепса с ниски не го знаех, например в 5х5 е обратното.

Я, кажи го вица, аз не го знам.

...спира го и почва да го налага...а турчина вика:
- Защо ме биеш?
-Как защо? Ние 500 године сме били под турско робство!
- Ама това беше отдавна!
- Може да е било отдавна, а аз вчера го разбрах! и продължи да го налага))

Важно е да отворим една голяма скоба, че статистиката, при кои мускулни групи какви влакна преобладават, може да не е вярна за абсолютно всеки човек. Попадали са ми изследвания, които съвсем не показват такова нещо. Е, който желае, прави си мускулна биопсия и гледа. :)

Не пречи да вземеш препоръките в статията за база и да си адаптираш програмата, след което да провериш за себе си, дали е така или не е.

11.09.16
10:09

казано от Димитър Михайлов на 11.09.16, 09:46:

Важно е да отворим една голяма скоба, че статистиката, при кои мускулни групи какви влакна преобладават, може да не е вярна за абсолютно всеки човек. Попадали са ми изследвания, които съвсем не показват такова нещо.

Гледай ти! И това не го знаех. Според тези изследвания от ген или от натоварване в професията/ тренировки зависи това къде какви мускулни влакна има човек и дали това може да се променя?

(Понеже обичам историята, четох че в гробищата на пристанищни градове от античността много лесно се познавало кой е бил гребец на левия борд на триремата и кой на десния - целия им скелет бил ужасно деформиран, подсказващ сериозен мускулен дисбаланс според зависи коя страна се напряга повече.)

Извинявай, пиша от телефона между едни тренировки и нямам възможност да съм по-подробен. Ако искаш да задълбаеш, това проучване е добро начало.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1