Плуване + фитнес програма и хранене

Здравейте аз съм Емил 27 години 80кг 185.
Наскоро бях на доктор поради проблеми с гръбнака и болки в кръста и препоръките му бяха да започна със фитнес и плуване , а и от известно време имам желание да се занимавам със спорт имам известен опит в залата но това беше преди 4-5 години. Снъбдил съм се с дъмбели и лежанка с няколко функции (нямам време и желание за фитнес, но от опит знам че с дъмбели и собствена тежест може да тренираш почти всяка група).
Ето и програмата която по която съм решил да работя:
Ден 1: плуване около 1 час
Ден 2: бицепс, трицепс,гърди
Ден 3: плуване около 1 час
Ден 4: крака, корем
Ден 5: гръб, рамо
Ден 6 и 7 почивка

П.С. в ресторантьорския бизнес съм ден 6 и да 7 работя доста активно и обикновено по 12 часа.

Хранене:
1- мюсли 100гр мляко 200мл
2- яйца 4-5 със сирене или със зеленчуци
3- протеинова напитка 250мл мляко(след тренировка)
4- пилешко или телешко 250гр с картофи или ориз 200гр
5- салата с риба тон 150гр или същото като хранене “4”
3-4л вода на ден

По програмата започвам от понеделник следващата седмица сега правя всеки ден различни упражнения за да се раздвижа и зъгрея. Много ще се радвам на някои съвет благодаря!

Темата беше редактирана от Емил Иванов на 15.09.16 19:12.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1