Street Fitness програма за начинаещ.

10.10.16
11:11

Здравейте :) на 14 години съм тежа 63 килограма и съм висок 1.72 см. Искам да започна да тренирам, но нямам програма и затова ще ви обясня какво по-точно искам.
Значи аз съм напълно начинаещ в Street Fitness-а и като за начало искам програма за начинаещ вие преценете за какво да започна да тренирам за издръжливост ли или за сила, не знам каквото прецените вие за добре при напълно начинаещ :) затова се обръщам към вас. Иначе аз търсих програма за Street Fitness за начинаещ, но не успях да намеря това което искам и ще ви помоля да ми дадете такава програма :)
Благодаря предварително.

12.10.16
12:23

Необходимо се явява да свикнеш с амплитудата и техниката. Аз съм втори начинаещ, след дълги години прекъсване и се сблъсквам със същото.
Целта ще ти бъде минималните възможни тежести, защото си е начин на поведение различен това, културизмът. И още недей до отказ, така ще си нарушиш координацията. В юношеска възраст индивидът понася горе-долу изтощаване, но при мен, възрастния, такова нещо би било немислимо.
Пълната амплитуда обаче остави за гиричките. Ако ползваш лост, си в грешка - още си без никаква подплата. Гирички по половин килограм, аз ползвам стойки за лицеви опори. Ако са ти леки половинките, действай с тях след лостовете, конфигурацията от такива. Та навън ще бъде допустимо и само да помпиш, само си чувствай мускулатурата - без статично стягане като последствие процедурата.
Изобщо леко го раздавай, две-две години и половина се изисква, че да преминеш към трикове и похвати за напреднали. Ако и не прекъснеш де, както аз например направих.
То в тази зима, като че ли ще си останеш с гиричките... Аз го пласирах вътрешно да бъде, без оглед за спорадичните външни изхвърляния. Пълна амплитуда и координация целя, с контракция ясно изразена в мускула.
За съвсем начинаещ важно бива изобщо да се помпи. Да се блъска. Бицепсови сгъвания едно по едно (и в чуков хват, за предмишница), рамене може и без тежест, контракции ала позиране на състезател, коремни преси, незавършени лицеви опори (защото при някои индивиди те са изключително трудни, наравно с набиранията), лек крос (бягане) на място.
Само не се претоварвай с никакви уговорки, тъпо ще бъде да те удари дъмбел по тиквата. Ами в по-късна възраст - какви ли не контузии и здравословни неприятности. И храненето постепенно - защо да се тъпчеш и защо такива неволи, като по-бавно да се кара ще доведе същите резултати. Нали не визираме състезания?
Ти нали не си в спортното?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1