Допълване на хранителният ми режим

Здравейте.Казвам се Симеон и съм на 28 години ,179см 71кг Ектоморф.За пример ще дам предиода от 16-21год бях 64кг.
Имам опит във фитнеса 2 год с прекъсвания заради тежката ми работа.
Февруари 2016 бях 79кг.От Март месец не тренирам заради редица проблеми които не са свързани с темата.
В момента работя лека работа и искам да вляза в режим на балансирано покачване на мускулна маса.
Как протича седмицата ми:
Понеделник - Петък
4:30 - ставане
4:40 - закуска
6:00 почвам работа
7:50-8:00 почивка
10:00-10:10 почивка
12:00-12:30 обяд
14:30-14:40 почивка
16:00 - свършвам работа
16:30 - 17:15 фитнес
18:00 вечеря
21:00 лягане
Тренирам:4 упражнения по 4 серии с паузи между упражненията 2 мин ,между сериите 1 мин
Понеделник - Гърди (след 3 мес ще включа и 1 упражнение бицепс)
Вторник - Гръб (след 3 мес ще включа и 1 упражнение трицепс)
Сряда - Крака
Четвъртък - Рамо ,Трапец
Петък - Ръце
Събота и Неделя - не работя и не тренирам
Закусвам Овесени ядки с прясно мляко и мед + 3 твърдо сварени яйца
Обяда ми е на стол и ям Пилешко с картофи и зелена салата(2,5лв)
Вечер Пилешко със зелена салата
Целта ми е от 71кг за следващите 6 месеца да стана 76-78 и да ги задържа през лятото.
Искам да Ви попитам какво да ям между закуска и обяд(имам 2 почивки) и преди тренировка(през последната ми почивка)?
Ако може конкретни храни.Парите не са проблем.
Обичам сушени плодове , ядки ,банани.Кога мога да ги вкарам в режима ми?
Проблем ли е ако ям точно една и съща храна в дълъг предиод от време(повече от 2 седмици)

П.С. Ще съм активен всеки ден ако Ви трябва някаква информация

Здравей!

Не става ясно какви количества от посочените храни ядеш. Месото и картофите в какви количества са (приблизително)?
За да увеличиш калорийния прием, което ще помогне за целта ти, можеш да добавиш по-калорични храни към закуската, обяда и вечерята (в случай, че нямаш физическата нужда да ядеш в малките си почивки).
Това лесно става с мазнини, а виждам, че при теб липсват или поне така изглежда - масло, зехтин, ядки, мазна риба и т.н.

Ти търсиш съвети за хранене, но мисля, че има какво да промениш и в тренировките си. Склонен ли си към съвети при тях?

Тук съм за съвети.
Ще съм много благодарен.
Моят КБ +400калории е 3081
Ще използвам РБД
2гр белтъчини на килограм
Въглрхидрати-55%
Мазнини-45%
С времето ще преценя дали е нужна промяна
В-1386кал,347гр
М-1134кал,126гр
Б-560кал,140гр

Днес се теглих 70.0кг

4:40Закуска овесени ядки,прясно мляко,мед+ 3 яйца твърдо сварени
7:50кисело мляко,банан
10:00ядки +?
12:00 Обяд пилешко или свинско +ориз +зелена салата
14:20ориз +?
16:40тренитовка
18:00 Вечеря пилешко или риба +залена салата
21:00 лягане
Като меню добре ли е?
Ще добавя количествата утре.

Мнението беше редактирано от Симеон Георгиев на 21.10.16 06:42.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1