Ще постигна ли това, което искам?

25.10.16
00:32

Четох разни неща за покачването на чиста ММ и нещо се обърках тотално.По принцип  желанието ми е да постигна завиден релеф за моите мерки - 184см ; 80кг; 17г. Обаче видях че някъде казват,че не било възможно хем да правиш ММ, хем да чистиш мазнините и това ме обърка. Тааа въпросът ми е със 500 калории по малко ли да се храня от например 2900 които са ми необходими на ден или както в момента правя да си набавям тези 2900 калории без излишъци и т.н като нали си спазвам съотношението за протеин, въглехидрат и мазнини. Диетата ми е следната и не я променям. Ям едно и също, но не ми пречи, нали си набавям необходимите неща :D
Закуска: 100г овесени ядки с кисело мляко и малко мед(не знам колко грама е млякото, някъде около половин кофичка) + 4 пържени яйца, като от тези яйца отделям 3-те жълтъка и оставам само 1- общо 4 белтъка и 1 жълтък.
Втора смяна съм на училище затова около 15:30 16:00 - 2 банана(г/д 200г) + 350г извара “Маджаров”
След като се прибера - 100г ориз + 250-300г пилешко месо без кожа. Това ядене го приемам на 2 пъти, единия път е след училище, 1 час преди тренировка, към 18:00-19:00, после след тренировка пия 1 протеин и дояждам каквото е останалo в нас.
Преди лягане 350г извара “Маджаров” + 2 банана(г/д 200г)
И с това за деня се получава около 180г протеин, 200-250г въглехидрат и около 60,70,80г мазнини.

Темата беше редактирана от Gecata Gecata на 25.10.16 00:39.

25.10.16
07:56

Доста зависи от тренировъчния ти опит. Ако сега започваш с фитнеса можеш да качиш някой килограм мускул дори и на калориен дефицит. Говорейки за калории, ти си младо момче и не ти знам тренировките, но 2900 Ккал ми се виждат доста за поддържане (респективно 2500 да си в дефицит) на 80 килограма. А релеф се прави като махнеш мазнините, т.е. по- логично би било да пробваш да си в дефицит. Пробвай за 2 седмици и виж - тегли се и се мери с шивашки метър накъде се движиш - корема как е, дупето, бедрата, бицепсите.

25.10.16
23:42

Ами тренирам от около 2 3 години,свалих 30кг за около година и после просто спрях вредните храни и това ми беше хранителния режим като цяло. И така с прочитане тука и там разбрах неща за протеина, въглехидрата и мазнините, колко трябва да приемам и т.н и в момента от около 2-3 месеца се храня така. Е на седмица или 2 си позволявам по нещо вредно. А колкото до тренировката, тя мисля че е класическа - Понеделник - Гърди;  Вторник - Гръб; Сряда: Почивка;  Четвъртък: Ръце;  Петък: Крака и рамо. Тренировката ми е около час и половина

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1