Ефективно тичане за начинаещи

27.10.16
16:16

Здравейте! На 17 години съм и от около 4 седмици насам започнах да тичам 3 пъти в седмицата през един ден като 2 остават почивни. Тичам едно и също разстояние в продължение на около 25 минути като на 12-тата спирам за 1-2 мин. Проблемът е, че времето не се подобрява и не ми става по-лесно. Къде греша и какво трябва да променя, за да имам напредък? Не тичам за да отслабна, не тренирам спорт и не ходя на фитнес, просто обичам да се движа и искам да поддържам някаква форма.

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 27.10.16 18:42.

Здравей! Ще ти препоръчам така наречените HIITтренировки ( високо интензивни тренировки). Те са много по ползотворни и качествени. Горят се калории дори и след приключване на тренировката. Тренировката включва ходене и тичане, като се започва с 5 минути ходене на 6, след това се бяга 2 минути наскорост  8 или 9 както може да издържиш, после отново ходиш 2 минути и пак бягаш 2, и така до 30 минути. Забелязала съм, че на различните пътеки скоростта е различна, но около 5 и 6 за ходене мисля, че е ок :) Може да прочетеш още информация за тези тренировки. На мен ми помогна и за половин месец имаше видим резултат. Пожелавам ти успех!! :)

11.12.16
13:58

Мерси за съвета, звучи добре, ще разуча допълнително :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1