Тренировка с крив лост у дома

06.11.16
04:33

Не знам това да ли е правилният раздел,но както и да е.  Нека се представя момче на 19,  69 килограма съм. Тренирал съм лостове около 2 години и половина+ кикбокс, но за кратко 5 месеца.  не съм тренирал близо 4 месеца поради контузии, китките и лактите ме боляха от номерата който правех през този период от 2 години. След като спрях да се занимавам просто тотално изгубих форма,ръка от 38 се стопи 35 ако не и по-малко.. Смятам пак да почна да тренирам само, че вкъщи. С какво разполагам ли ?  само с един крив лост който тежи 10 килограма, ще кажете ходи на фитнес,но времето ми просто не го позволява,стига съм се обяснявал направо преминавам към въпросите. Те са  какви упражнения мога да правя с този лост ? знам,че с него мога да се правят доста упражнения като френско,сгъване за бицепс, хеликоптер за трапец, предно рамо. Въпроса ми е как да си разпределя упражненията през седмицата смятам да тренирам 3 или 4 пъти в седмицата зависи от времето което имам. Нещо друго освен тези 4 упражнения който изброих по-горе например тяга клек ?! ;d

Не мисля, че този крив лост от 10 кг ще ти е достатъчен.
С какво време разполагаш за тренировки? Имаш ли наблизо някаква площадка с лостове?

07.11.16
01:24

Има лостове около нас,обаче не стават за нищо освен за тупане на килими. :Д Иначе хубава площатка има,но е малко далече поне на 5 километра от мястото където живея..  Който иска нека да дава идеи

07.11.16
11:08

И кривия лост има права част ил да го държиш за кривата така, че да ти е удобен и може да го ползваш за всичко, стига да имаш тежести и достатъчно място да ги нанижеш. Ако можеш да накачориш 100+ килограма какво ти пречи да правиш и тяга, и гърди от импровизирана лежанка, и обръщания, и раменна преса, и трапец, и задни и предни клекове, и прасци, и напади с щангата зад врат, и гребане за гръб, че чак и мечка, нищо че е малко късичък.

Лостовете до вас щом могат да издържат килим да се тупа, значи могат и теб да издържат да се набираш. Взимай се в ръце и почвай да тренираш с каквото имаш, вместо да чакаш идеалните условия. Най- важното за тренировките е да можеш да си поддържаш ритъма. Ако трябва да ходиш всеки път 5 км за да тренираш, бързо и лесно ще си намериш оправдание да не го правиш.

Айде успех!

Мнението беше редактирано от Димо на 07.11.16 11:09.

08.11.16
02:28

Мерси,за отговорите ще видя какво мога да направя. ;)

Купи си ластици от Бриколажа/метро и си разцъквай с тях на лоста за килими. Варианти много, желание само да има...

Мнението беше редактирано от Ивайло Валентинов на 08.11.16 08:32.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1