Дупе/Крака/Корем/Паласки? Не се получават тренировките ми? Къде греша?

Здравейте! Така аз съм сравнително нова във фитнес сферата, правя някакви тренировки, но нещо няма добър ефект.

Сега да започна с представянето. Аз съм на 20 години, 163 висока и тежа 54 кг. Бюст 82/Талия 67/Ханш 86/ Бедра 57/ Прасец 36/Дупе 94.
Започнах да тренирам през лятото тъй като качих 6 кг. Бях 50 килограма и за 2 месеца станах 56 ( поради промяна на климат, много стрес, притеснение се обърнах към сладкото). Обаче реших, че няма да се получат така нещата и започнах да тренирам - Клекове 3 серии по 20 / Напади 3 серии по 15 на крак/ Планк - отначало 30 секунди - стигнах до 2 минути/ Коремни преси - стигнах накрая до 400 на ден от различни видове (знам, че са адски много, но не виждах никакъв ефект и просто се нахъсвах колкото мога толкова да правя)  . Много ходене, каране на колело и така всеки ден. Обаче проблема дойде от там, че не се ограничавах в храната изобщо и нямаше ефект. Единственото което се получи е да ми се оголемят бедрата и дупето и просто да са стегнати, но си остана целулита и усещах, че дори да са стегнати имам много мазнини.  Накрая започнах и в храната да се ограничавам, но не свалях килограми и спрях за около 2 седмици. Прибрах се в България и реших да спазя диетата на Червенкова за пречистване. 1вия път свалих 2 килограма после направих 1 седмица почивка и я спазих и 2ри път и свалих още килограм. Обаче после последния килограм ту го свалям ту качвам. След това се записах на фитнес и тренирам по 4 пъти на седмица. Тренировката ми включва 20 минути велометър/ 3 упражнения за вътрешна/външна част на бедра и дупе по 3 серии 20 повторения почти без почивка с възможно най-леки тежести. (така ме посъветваха интензивни упражнения с леки тежести, без почивка) след това правя 20 минути бързо ходене ( 6 км / лек наклон). И правя 2 пъти седмично по някоя друга коремна преса. Тепърва започвам с ходенето на фитнес сега ще ми е 3тата седмица и знам, че няма как да имам резултати някакви от сега, но мисълта ми е дали в момента правя нещата както трябва?

Храната - в момента не съм на диета, но не ям пържено, вместо сладко ям мед ( защото сладкото си ми е слабост), и пия Зелен чай. За закуска гледам да ям или кисело мляко с мюсли, или чай с някоя бисквитка, за обед ям готвено ( не пържено) примерно картофи с зеленчуци, пилешка паржола, салати, за вечеря гледам да ям нещо по - леко супички, салати, плодове когато не съм гладна.

Проблема е там, че аз не ям много, ядях по 1 път на ден и поддържах 50 килограма, но това не нито правилно, нито здравословно. Та сега гледам да си разделям яденетата, да се ограничавам и да тренирам. И сега въпроса ми - Какво мислите за начина ми на хранене и трениране? Добро ли е или ще ми се наложи да отида и да ми изготвят програма?

Забравих да кажа, че след диетата свалих 3 см от талията, 1 см от ханша, 1 см от дупето, но бедра - нищо!

08.11.16
15:59

Ако искаш да свалиш мазно, трябва да си в калориен дефицит. Ако не смяташ какво и колко ядеш и калориите от него, няма да стане. Меда не е по- малко калоричен от захарта. Нещо бъркаш нещата, “здравословно” не е равно на “нискокалорично”, а ти доколкото разбирам нямаш проблем със здравето, а с теглото? Тренирането е приятна добавка, основното е храненето.

Здравей! :)

казано от Елвира Спасова на 08.11.16, 14:41:

Обаче реших, че няма да се получат така нещата и започнах да тренирам - Клекове 3 серии по 20 / Напади 3 серии по 15 на крак/ Планк - отначало 30 секунди - стигнах до 2 минути/ Коремни преси - стигнах накрая до 400 на ден от различни видове (знам, че са адски много, но не виждах никакъв ефект и просто се нахъсвах колкото мога толкова да правя)  . Много ходене, каране на колело и така всеки ден. Обаче проблема дойде от там, че не се ограничавах в храната изобщо и нямаше ефект.

Ще е гадаене, но най-вероятно в действителност си увеличила храната, мислейки си, че щом тренираш, значи можеш да ядеш “от всичко е неограничени количества”. А пък е много по-лесно да изядеш Х калории, отколкото да ги изгориш. Както и да е, това е минало и няма смисъл в момента да се задълбава чак толкова.

казано от Елвира Спасова на 08.11.16, 14:41:

Прибрах се в България и реших да спазя диетата на Червенкова за пречистване. 1вия път свалих 2 килограма после направих 1 седмица почивка и я спазих и 2ри път и свалих още килограм. Обаче после последния килограм ту го свалям ту качвам.

Вероятно няма да го направиш, но все пак да кажа - не се връщай отново към тази диета. Във форума е коментирана не един път, така че можеш да потърсиш темите с търсачката (горе вдясно). :)

казано от Елвира Спасова на 08.11.16, 14:41:

След това се записах на фитнес и тренирам по 4 пъти на седмица. Тренировката ми включва 20 минути велометър/ 3 упражнения за вътрешна/външна част на бедра и дупе по 3 серии 20 повторения почти без почивка с възможно най-леки тежести. (така ме посъветваха интензивни упражнения с леки тежести, без почивка) след това правя 20 минути бързо ходене ( 6 км / лек наклон). И правя 2 пъти седмично по някоя друга коремна преса. Тепърва започвам с ходенето на фитнес сега ще ми е 3тата седмица и знам, че няма как да имам резултати някакви от сега, но мисълта ми е дали в момента правя нещата както трябва?

Можеш ли да бъдеш по-подробна за тренировките?
Четири пъти седмично тренираш по описания начин (т.е. 3 упражнения за долна част на тялото + кардио уреди)? Какви точно упражнения правиш - със свободни тежести, собствено тегло, на уреди?

Мисля, че и при храненето, и при тренировките ти има какво да се подобри, но и това ще се случи. Бъди по-търпелива и не се отказвай след 2 седмици.
Ще ти е полезно да си направиш дневник тук, ако идеята ти допада. :)

Трениравката ми започва с 20 минути велометър 3, 4 пражнения на уредите с 5 -10 кг тежести, интензивни, без голями почивки между сериите. Накрая ходя бързо на пътеката (6,7 км с наклон 2%) по 20 минути. (Не тичам защото имам страх някакъв от тази пътека).

За храненето разбрах, че проблема не ми е в мазнините, а във въглехидратите. Какво ще кажете за точковата диета?

09.11.16
13:21

казано от Елвира Спасова на 09.11.16, 11:01:

Трениравката ми започва с 20 минути велометър 3, 4 пражнения на уредите с 5 -10 кг тежести, интензивни, без голями почивки между сериите. Накрая ходя бързо на пътеката (6,7 км с наклон 2%) по 20 минути. (Не тичам защото имам страх някакъв от тази пътека).

За храненето разбрах, че проблема не ми е в мазнините, а във въглехидратите. Какво ще кажете за точковата диета?

Не се занимавай с тези измислени диети...  Направи си балансиран хранителен режим, съставен от здравословни храни. Трябва и да си в дефицит, за да сваляш.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1