Пържене и режим

25.11.16
22:02

Здравейтее! Какво мислите за хранителния ми режим:

6:30ч - 500г кисело мляко с чисто мюсли
10:00ч - ябълка с 2-3 мандарини и понякога бадеми , банани
13:00- Пилешко филе , понякога със салата снвжанка , ако има картофи на фурна , ориз , салата
След тренировка към 4:30ч 2 банана и 50г бадем.
На вечеря каквото има сготвено - гледам да ям повече пилешко с картофи , ориз , омлет , руло стефани ...

14г. , последно като се теглих бях 41.200кг. Има ли кое знае какъв проблем ако пържа пилешкото филе на тиган , защото наскоро сс развали скарата ?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1