Ръце - искам да са приоритет?

13.12.16
20:49

Значи пробвал съм много неща за тея ръце, от 3 години и половина съм в зала с единствено прекъсване това лято поради травма (от която се възстанових вече). Преди това прекъсване бях 69 кила с 35 ръка, но при контузия на рамото спрях и почнах да тренирам само крака. Те бая дръпнаха, станах 74 кила с около 56 бедро (беше към 54 иначе). Но когато почнах да тренирам всички групи отново, ръката ми беше около 34 на 74 кила. Започнах нещо като “чистене на мазнини по време на качване на ММ” и проработи доста добре за мен - станах 72 килограма с ръка 35,5. Но това главно стана защото бях на сплит с понеделник ръце, но от месец и нещо насам - тоест вече няма да е толкова ефективен като в началото.
До тук с историята ми - сега към съществената част. Искам ръката ми да стане около 37 някъде за още толкова време (месец и нещо), готов съм да качвам, пия протеин веднага след тренировка (30 гр. дозата, в която 23 гр. протеин), а 30 мин. по-късно хапвам попринцип по 3 варени яйца и около 200 гр. месо, за вечеря пак само месо, а точно преди лягане - около 70-80 гр. обезмаслена извара (за да има запаси организмът през времето, което не ям - от 22:00 до 7:00 някъде - 9 часа без храна). Също така имах проблеми със съня (лягам в 22:00 и заспивам след полунощ), но го оправих - пия мелатонин (има го по аптеките - спя като къпан и без будения през нощта, заспивам веднага). Изреждам всички тези неща, за да покажа, че имам възможност да ВЪЗСТАНОВЯВАМ както трябва. Та въпроса ми е - не съм пробвал никога 2 пъти ръце в седмицата - ако почна, ще претренирвам ли при дадените условия, които изредих по-горе? 50 процента ми казват да, 50 процента ми казват не, но не знам дали са имали възможност за възстановяване както при мен, а аз правя всичко възможно това да стане.

ПС: Знам, че има много такива теми, но никоя не е точно като моята и не мога да си дам отговори от други теми и за това реших да споделя с вас, за да получа конкретни мнения при дадените условия.
ПС: Радвам се, че съществува такъв български сайт и форум за бодибилдинг, от тук черпя за почти всичката информация! Благодаря на всички предварително и се надявам да получа отговори :)

Здравей!

Разкажи как тренираш останалите си мускулни групи, какви упражнения включваш в тренировките си и т.н.

14.12.16
19:17

Пробвал ли си да гребеш с тежко? С гребането най-лесно може да претовариш бицепса.

14.12.16
19:35

Набирания различни хватове, тяга с надхват, гребания, лег, кофички, военна преса, обръщания... всичко без фитили и подобни помагащи средства за хвата.
Не е нужно да правиш специализации и подобни схеми за да качиш сантиметри на ръцете.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1