Правилно хранене+фитнес

26.12.16
18:41

Здравейте! На 17 години съм 172 висока и килограмите ми варират между 63 и 67 . Винаги съм била меко казано пълна. Започнах да отслабвам , когато бях на 13-14 години като тогава тежах 90 килограма.Спазвах доста диети и наистина отслабнах, но все още не се харесвам.Когато опитвах с правилно хранене , нищо не се получаваше и се отказвах.Ако гладувам пък , резултатите са временни и буквално за 3-4 дни си връщам всичко.Доста чета и се интересувам от хранене,тренировки и т.н. , но имам чувството , че колкото повече чета , толкова повече се обърквам , затова пиша тук и се надявам на вашата помощ.Тренирам от месец във фитнеса.Доста ми допада и ходя с желание , но проблемът е там , че когато започнах качих моментално 4 килограма .. Много обичам силови тренировки и не толкова кардио , но стигнах до заключението , че без кардио няма да се получат нещата.Тъй като монотонното кардио не е за мен определено , съм се насочила към HIIT . Но не съм сигурна как точно да се храня , защото сякаш дори съвсем малко въглегидрати да хапна , ми се лепват някъде. Не ми пречи да ям основно протеини , нито да са в големи количества .. стига това да се отрази добре на тялото ми . Също искам да попитам как да редувам дните на кардио/силови.Целта ми е отслабване основно в краката + стягане на дупе,корем и ръце.Изобщо дали е възможно едновременно да качвам мускулна маса (в дупето) и да свалям мазнини ? Ако да , то как ? А и според вас добре ли е примерно да ям само протеин ?
(едно примерно меню)
з: 3 белтъка + чаша прясно мляко
с:200 гр обезмаслена извара
о:150-200 грама конско/пилешко на скара
с:200-300 гр кисело мляко
в:като обяда или риба на скара
Благодаря предварително на отзовалите се :)

Здравей!
“Правилно хранене” е мнооого общо и много разтегливо понятие. Вероятно си хапвала повече от необходимото дори и с “правилно хранене” и затова не си виждала никаква промяна. Но няма значение в случая, минало е.
Важното е, че си разбрала, че гладът не е решение.

Не е задължително да правиш кардио, за да имаш успех.

Не е добра идея да се храниш само с протеин. Ако искаш да ограничиш въглехидратите, добави повече полезни мазнини в менюто + зеленчуци.
Важно е цялото ти хранене да отговаря на целите. Не изкарвай виновен само отделен макронутриент - и с въглехидрати в менюто ще можеш да сваляш, стига други условия да са изпълнени.

Опиши 2-3 дни с начина си на хранене, добави и тренировките.
Разгледай раздела с дневници. Защо не си направиш? :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1