дневничеТо

09.01.17
02:04

Хелоу (sun)
На 21 години съм,висока съм 165 и тежа 47 кг.
Свалих около 20 килограма.След това си намалих и храненията-само вечер. Свалих още малко (42-3) и се харесвах,беше ми добре,чувствах се добре. И така няколко месеца.. Започнаха се проблеми със стомаха,виеше ми се свят постоянно,изморявах се бързо. Мъчех се да се храня редовно,качих няколко килограма,тежеше ми,не ми беше добре и пак старата песен..  До сега! След поредното ходене по лекари, ми омръзна да пия по торба хапчета, да ме е страх да хапна нещо,защото не знам стомахът ми как ще реагира.. ПИСНА МИ!! Време е да се стегна,да съм пълноценна,здрава.. (без да качвам кг.)
В момента тренирам 4 пъти седмично в домашни условия  (клекове,коремни преси,напади) като всеки път добавям и нещо ново. По краката мисля, че има за чистене.. Отпуснати са,а тренирам вече от месец и нещо,трябва да са се стегнали малко според мен?  Или бързам много?
Ще се радвам някой да ме насочи към хранителен режим, да ме насочи кои упражнения е най-добре да правя и т.н. :)

Темата беше редактирана от Ahah Ahah на 09.01.17 11:40.

Здравей, честит дневник и добре дошла!

Съвет от мен: избягвай да оцветяваш целите си мнения по този начин, защото не са приятелски настроени за очите.

Успех!

09.01.17
14:00

Благодаря :)
Ок..
Меню за вчера и днес
З. Мюсли (3 с.л. кисело мляко,3 мюсли)
О.банан
В.мусака (~200гр.) +банан
За днес ще е пак същото

Тренирам вечер- има ли значение,кога е по-добре да се тренира?

09.01.17
14:30

казано от Ahah Ahah на 09.01.17, 14:00:

Тренирам вечер- има ли значение,кога е по-добре да се тренира?

Азне бих тренирала вечер. Няма нужда от кортизол по това време на деня....особено кгато си жена.

10.01.17
00:53

Мхм
това като режим ок ли е за дупе?

ден 1 и ден 2 – по три пъти на ден се яде твърдо сварено яйце с ябълка и чаша кафе;
ден 3 – закуската е от две яйца, на обяд се приема парче говеждо месо, а на вечеря – яйце и спанак;
ден 4 – закусвате едно яйце, обядвате варена риба с домат и вечеряте с две яйца с чаша вода;
ден 5 – закусвате с яйце и чаша кафе, обядвате с две яйца с домат и вечерята с риба на грил със зеленчуци и малко оцет;
ден 6 – закуската отново е яйце с чаша кафе. Обядът се състои от парче говеждо месо с краставица, а вечерята – от телешко месо на грил с домат;
ден 7 – закусва се пак с яйце и кафе, обядва се половин пиле на грим със зеленчуци и се вечеря с другата половина от пилето с ябълка.

* съжалявам за глупавите въпроси..  Сега започвам :)

Мнението беше редактирано от Ahah Ahah на 10.01.17 00:53.

10.01.17
01:20

Това не е режим, а подигравка  - болезнено недостатъчно и еднообразна храна, неадекватно комбинирана,  генерално бедна на витамини и минерали и в дългосрочен план категорична гаранция за куп физиологични неуредици. Какво значи за дупе? Ще го сваляш ли, ще го качваш ли? Независимо,  със 7 дена глад не се прави дупе.  Има огромна секция със хранителни статии, хубаво е да четеш наред и да се образоваш, защото такова хранене си е престъпно. Така като гледам наставките “-те” си мисля, че някой ти го е пратил това като “съвет” - ще е доста важно да се разграничиш от помощта на този човек.

10.01.17
02:20

Ами уж пише, че е за бразилско дупе.. ;д
Значи пълни глупости..

10.01.17
10:02

казано от Ahah Ahah на 10.01.17, 02:20:

Ами уж пише, че е за бразилско дупе.. ;д
Значи пълни глупости..

Не гледай какво “пише”, защото тоя път ще е същия, който досега си извървяла... Готовите ” режими” трябва да се забранят със закон. Прецени си какво искаш - спокойствие, здравословен начин на живот и баланс или цял живот ходене с листче, принтирани “готови режими за ” дупе”“...
Виж някои неща за калориен баланс, разгледай някои статии, калкулатори, има една програма - myfitnesspal - може да ти помогне за старт да си знаеш калориите и да се ориентираш...
И ако имаш такава възможност - тренирай с тежести ;)
Това бих дала като съвети, разбира се, не е задължително да ги следваш, но след като прочетеш това-онова и сама ще се ориентираш :)
Има и много дневници тук, които може да са ти суоер полезни. Мацката, писала малко преди мен, btw, е една от тях ;)

Мнението беше редактирано от RogueOne на 10.01.17 10:03.

10.01.17
18:50

Използвам калкулатор, 1500 ккал трябва да приемам,а никога не ги стигам. Просто мисълта колко съм изяла и брр..
По въпроса с краката може ли някой? Според мен е за чистене, но... А снимка ме е срам да кача, мога на някой да изпратя,ако не е проблем. :)
За днес
Станах по-късно
О- кафе,принцеса
В-сандвич с месо (печени картофки,лук,краставичка,домати,месо)
По-късно нещо сладко.. Не мога без сладко
* течен шоколад около 30-40 г., няколко сушени стафиди и ореховка
И до тук 401,4 ккал. (Въглехидрати-47,8; протеин-23,2; мазнини-13,6)
Хм..колко В,п,м е добре? Нищо не разбрах,докато четях  ;д някой по-просто да ми обясни?

Мнението беше редактирано от Ahah Ahah на 11.01.17 01:11.

10.01.17
18:55

Здравей!
Послушай RogueOne (Aди).
Моето мнение, макар и да прозвучи грубо, е че на 165 см и 42 кг. трябва да си изчистиш малко главата, не краката.
Спри да си тровиш здравето, заради “мисълта колко съм изяла” и това колко тежиш.
Почни да ги ядеш тези калории преди да си навлечеш нещо сериозно. Имаш ли изобщо цикъл?

10.01.17
19:11

42 бях.. 47 съм сега :)
Да,имам цикъл :)

Anita Chovalinova

10.01.17
19:26

47 кг за твоята височина даже е малко.Ако не искаш да имаш проблеми с цикъла по добре се спри с диетите и почни да се храниш здравословно ,имам същия проблем ,но бях болна от анорексия 32 кг сега съм 41,7 ,всъщност още съм защото е на психична основа .Прецаках си организма и от 1,5 година не мога да си върна цикъла !Не допускай тази грешка яж здравословно и тренирай ще се чустваш много по добре!

10.01.17
19:46

Аз пък ще те поздравя понеже си осъзнала накъде се запътваш и си взела мерки. Това,че си качила 5кг си е постижение за човек,който следи цифрите и се притеснява от калориите. Казам го от опит. Същата височина и същите килограми съм. Била съм 43кг и видях лошите страни.
Моят съвет е да тренираш с тежести, а не само със собствено тегло. Трябват ти мускули,а те се правят като тренираш с по-тежко.
Не се вманиачавай в храната. Хапвай здравословно и тренирай здраво. Апетитът сам ще дойде , както и оформеното и стегнато тяло,което искаш :)
Успех!

10.01.17
19:53

Малко по-малко започвам.
Благодаря :)

12.01.17
00:05

За днес това-
Ориза wow :D
Напоследък не мога да спя,ако спя изобщо е по 15-16 часа и всичко се обърква. Пропускам закуска и обяд.
И ще тренирам (то едно трениране..) след малко

Имам стрии не са много,но... Някой има ли лични впечатления от jorjeia? Или нещо друго да предложите?

Мнението беше редактирано от Ahah Ahah на 12.01.17 00:44.

Anita Chovalinova

12.01.17
07:27

Сестра ми го ползва и още една приятелка и не им помогна ,според мен е пълна лъжа само да вземат парите на хората.А и стрии няма как да се махнат,за целулит да ,но стрии не .Няма от какво да се притесняваш това си е от природата ,почти всяка жена има :)

12.01.17
07:53

Повреме на цялата ми бременност се мажех със зехтин. Една стрия не ми излезе. Това обаче е по-скоро превантивна мярка. Ако вече са излезли, не знам мазило което да може да ги махне.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1