Оптимален хранителен режим 190см/90кг

21.01.17
18:21

Моля темата да бъде закрита! 🙂

Темата беше редактирана от Spasimir Ugrenov на 13.06.17 18:34.

Храната ти не е много.

22.01.17
13:27

казано от Spasimir Ugrenov на 21.01.17, 18:21:

  ..но съм доста “бос” в тази тематика..

1-во хранене: 100гр. Овесени ядки с  прясно мляко (0,1% мазнини) и супена лъжица Мед, 1 Банан + доза Протеин.
2-ро хранене: 5 варени яйца с 2 филии пълнозърнест хляб
3-то хранене: Пилешко филе 150-200гр. , Ориз с микс от замръзени зеленчуци (грах,царевица,зелен фасул,броколи,морков) - 300гр.
4-то хранене: 1 Банан + кофичка кисело мляко (0,1% мазнини) , Ядки 100гр. (кашу, бадем, орех)
5-то хранене: Пилешко филе или Сьомга 150-200гр. , прясна зелена салата (айсберг, спанак, рукола)
доза Протеин преди лягане

като за “бос” имаш сравнително добър хранителен режим.  Аз бих добавил към  хранене 1   много плодове - цели, сушени, замразени /  орехи или фъстъчено масло.

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 22.01.17 13:27.

03.02.17
13:55

Здравейте отново.. последната седмица се занимавах с това да си съставя хранителен режим, с нищо не е по-различен от горе посочения,но се надявам този път да съм изчислил всичко както трябва и да започна по един по-успешен прогрес :D
91кг. - Дневен калориен прием 3620 кал. от които: Протеин - 181гр. , Въглехидрат - 453гр. и Мазнини 91гр.
Храната която ми доставя това ще я опиша, като се има в предвид, че ще коригирам храните и макронутриентите за напред в зависимост от това дали постигам желаните резултати.. разбира се това ще го правя всеки месец..
Относно тренировките в началото ще започна с кръгови тренировки за да се върна във форма след това ще ги разпределя на 5 дни в седмицата като 3 от  тях ще са тренировки на няколко мускулни групи, а 2 от тях кардио тренировка и коремни преси.

Вода за деня 1,5 - 2,5 л.
1-во Доза протеин разтворен в 200мл прясно мляко + Банан
2-ро Зърнена закуска All Bran с 200 мл прясно мляко и лъжица мед
3-то ябълка, малко след това 300 гр Кисело мляко 0,1% масленост
4-то Пилешки гърди 150гр. + ориз Басмати 300гр. + микс зеленчуци 100гр
5-то 5 белтъка с 2 филии пълнозърнест хляб
6-то След тренировка доза протеин разтворен във вода с банан, 50 гр ядки
7-мо Пилешки гърди 150гр. + зелена салата
8-мо Доза протеин разтворен във вода преди лягане
Хранителни добавки: протеина вече го описах като част от храната, приемам рибено масло, мултивитамини и мисля да добавя аминокиселини.
Въглехидратите и Белтъчените в основните хранения ги сменям с картофи, сладки картофи и сьомга
Понякога в допълнения ще приемам плодови смутита от боровинки,малини,ягоди и т.н.
Зеленчуците ще ги разнообразявам като основно се въртя около спанак,моркови,зелен фасул,грах,царевица,рукола,айсберг(маруля),
броколи.

Поправяйте ме ако някъде греша, ще се радвам на други мнения и особено на критики
Също ще помоля да давате идеи за приготвянето на някой от изброените храни.
Благодаря ! :)

Мнението беше редактирано от Spasimir Ugrenov на 03.02.17 14:01.

03.02.17
14:04

8 хранения? Ще ти остава ли време за нещо друго през деня? :D

Сериозно, вижда ми се крайно натоварващ този режим и изобщо няма нужда да се храниш по 439249 пъти на ден. Всичкото това може да бъде събрано в 4, че даже и 3 хранения.

03.02.17
14:21

казано от Pleasure на 03.02.17, 14:04:

8 хранения? Ще ти остава ли време за нещо друго през деня? :D

Сериозно, вижда ми се крайно натоварващ този режим и изобщо няма нужда да се храниш по 439249 пъти на ден. Всичкото това може да бъде събрано в 4, че даже и 3 хранения.

Не знам дали си прочел всичко или само си видял цифрата 8..  Като за пример ще ти дам последното и ми кажи можеш ли да го наречеш хранене. 8-мо доза протеин преди лягане.. :)

Мнението беше редактирано от Spasimir Ugrenov на 03.02.17 14:22.

03.02.17
14:29

казано от Spasimir Ugrenov на 03.02.17, 13:55:

Здравейте отново.. последната седмица се занимавах с това да си съставя хранителен режим, с нищо не е по-различен от горе посочения,но се надявам този път да съм изчислил всичко както трябва и да започна по един по-успешен прогрес :D
91кг. - Дневен калориен прием 3620 кал. от които: Протеин - 181гр. , Въглехидрат - 453гр. и Мазнини 91гр.
Храната която ми доставя това ще я опиша, като се има в предвид, че ще коригирам храните и макронутриентите за напред в зависимост от това дали постигам желаните резултати.. разбира се това ще го правя всеки месец..
Относно тренировките в началото ще започна с кръгови тренировки за да се върна във форма след това ще ги разпределя на 5 дни в седмицата като 3 от  тях ще са тренировки на няколко мускулни групи, а 2 от тях кардио тренировка и коремни преси.

Вода за деня 1,5 - 2,5 л.
1-во Доза протеин разтворен в 200мл прясно мляко + Банан
2-ро Зърнена закуска All Bran с 200 мл прясно мляко и лъжица мед
3-то ябълка, малко след това 300 гр Кисело мляко 0,1% масленост
4-то Пилешки гърди 150гр. + ориз Басмати 300гр. + микс зеленчуци 100гр
5-то 5 белтъка с 2 филии пълнозърнест хляб
6-то След тренировка доза протеин разтворен във вода с банан, 50 гр ядки
7-мо Пилешки гърди 150гр. + зелена салата
8-мо Доза протеин разтворен във вода преди лягане
Хранителни добавки: протеина вече го описах като част от храната, приемам рибено масло, мултивитамини и мисля да добавя аминокиселини.
Въглехидратите и Белтъчените в основните хранения ги сменям с картофи, сладки картофи и сьомга
Понякога в допълнения ще приемам плодови смутита от боровинки,малини,ягоди и т.н.
Зеленчуците ще ги разнообразявам като основно се въртя около спанак,моркови,зелен фасул,грах,царевица,рукола,айсберг(маруля),
броколи.

Поправяйте ме ако някъде греша, ще се радвам на други мнения и особено на критики
Също ще помоля да давате идеи за приготвянето на някой от изброените храни.
Благодаря ! :)

1. Овесени ядки с мед или намачкан банан за вкус + кофичка кисело мляко (може и прясно) + 2-3 яйца
2. Плод
3.Пилешки гърди (може и друг вид месо) 250-300 грама + Ориз + зеленчуци
4. Месо + салата / Омлет
- Тренировка
5.Доза протеин с вода, ако имаш нужда от въглехидрат вкарай 1 банан или 2-3 оризовки със сол.
6. Месо/риба 250-300 грама + салата
7. Ядки или фъстъчено масло или някакъв тахан (ако въобще имаш нужда от това хранене)

Това е само примерен вариант, който ти давам, като уточнявам, че не съм смятал калории и макроси, това оставям да го направиш ти и може да си коригираш някой неща. Опитъл съм да ти запазя броя на храненията. Ако беше уточнил и часовете на хранене и тренировка и г/д през колко време искаш и можеш да се храниш, щеше да е една идея по лесно да се напаснат храненията.

казано от Pleasure на 03.02.17, 14:04:

8 хранения? Ще ти остава ли време за нещо друго през деня? :D

Сериозно, вижда ми се крайно натоварващ този режим и изобщо няма нужда да се храниш по 439249 пъти на ден. Всичкото това може да бъде събрано в 4, че даже и 3 хранения.

Подкрепям напълно ,но трябва да е голям лъв да яде 3500,4000 калории на три порции ,пък така по 8 хранения през 3 часа ,ще е 24/7 фитнес звезда.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1