Fit for life

31.01.17
12:33

Здравейте, атлети!
Казвам се Силвия, на 23 години. Висока съм 174 см, тегло -  60-62 кг (кантар нямам, не искам и да имам :P ), мерки ще попълня в най-скоро време.

Целта на самия ми дневник е да имам чувството, че се отчитам на някого,за да не си позволявам да криввам от правия път и да остана фокусирана. Съветите ви ще взимам с шепите.

Имам беден опит във фитнес залата - 5-6 месеца (2 от тях с персонален треньор) - винаги с големи прекъсвания. Преди това се занимавах интензивно с народни танци (10 години), тренировки в домашни условия и като цяло движението ми доставя удоволствие. От 1 месец обаче водя изключително застоял начин на живот (nbad) Време е да се върна в залата! Преди това последно прекъсване тренирах по програма сплит, главно с многоставни упражнения.

За диетата си ще спомена само, че е изключително богата на вредни преработени храни и особено на сладки изкушения (tmi)

Целите ми са: редукция на телесните мазнини, оформяне на тялото -> атлетичен вид, повишаване на силата...и най-важното - да създам нови, здравословни хранителни навици.

Имам страхотен хранителен режим, изготвен за мен от Руми Илиева (страхотна мадама), който обаче така и не успявам да спазя повече от 2 седмици in a row.

За тренировките - спряла съм се на тази програма: http://www.bb-team.org/workout/2786_otslabni-s-1-2-3-4

01.02.17
23:01

The Beginning (muscle)

01.02.2017

Закуска: 30 гр овесени ядки + 200 гр кисело мляко
Обяд: Бифтек от 150 гр кайма + салата ии десертче мини тортичка около 50 гр (предполагам, че е към 250 kcal)
Вечеря: голяма салата със зеленчуци каквито има, 1 яйце, 50 гр сирене, 20 гр кашкавал, 2-3 маслинки

Тренировката очаквах да е по-тежка, но пак беше добра :)
загряване 5 мин крос тренажор
загряване на ставите
Силова
1. Вертикален скрипец с тесен под хват - 3x10 (25, 25, 25 кг)
2. Пек-дек - 3x12 (15, 15, 10 кг)
3. Железен кръст - 3x15 (10, 5, 5 кг)  това упражнение го правя за първи път и ми е доста тежко с 10ки
4. Долен скрипец - 3x10 (20, 25, 25 кг)
5. Машина за гръдни мскули - 3x12 (кг не помня)
6. Тренажор за абдиминална мскулатура - 3x20 (30 кг)
Аеробна: 15 мин изкачван 12% с 5 km/h и 5 мин ходене

Следвечерно ще се почерпя с 1 бонбон :D да спя спокойно.

01.02.17
23:21

Малко по-обилна закуска и/или 1-2 малки междинни хапвания може би ще ти помогнат да стоиш далеч от изкушенията. :) Аз обикновено се нахвърлям на кофти храна, когато съм наистина много гладна (да се разбира - повече от 3-4 часа без храна).
Успех с целите! :)

01.02.17
23:36

Да, това с междинните го прилагам попринцип. И да - наистина това е решението на проблема :)
Благодаря ти! (F)

03.02.17
00:40

02.02.2017 почивен

Небалансирано меню, включващо най-вече бира (beer) свинска пържола с гъбен сос, бирени фъстъци, шоколад. Закуската беше мноого вкусна  - домашен течен шоколад (тахан с мед и какао ЛЮБИМОО).
Приблизително 1500 kcal., което значи калориен дефицит, тъй че не е много зле работата :P

Днес пих най-вкусния чай - с цвят от бъз и джинджифил (nhappy)

Мнението беше редактирано от Силвия на 03.02.17 00:41.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1