Извайване на "перфектното" тяло

10.02.17
20:41

Здравейте! :) Най-накрая и аз реших да си направя дневник. Тренирам от 8 месеца във фитнес, 5 пъти седмично. Като всеки ден правя  само определена част от тялото си и един ден кардио и корем.Целта ми е да изчистя излишните мазнини и да оформя/стегна тялото си. Теглото ми е между 53-55кг, височина 164см. Не спазвам определен хранителен режим, но се старая да избягвам пържено, газирано и сладко. Ще попълвам всеки ден какво ям и как тренирам. Няма да се обиждам от критики, даже ще се радвам, ако отбелязвате там където греша и да ми давате съвети.
Да започнем от днес:
Закуска: 8:10 две варени яйца и един банан
10:00- една ябълка
Обяд:12:30-картофена салата
15:30- един банан след тренировка
Вечеря: 19:30- пилешка пържола със зелева салата

Темата беше редактирана от Liya23 на 10.02.17 20:48.

Желая ти успех!:)

10.02.17
20:49

Много ти благодаря :) Искрено се надявам, че ще го постигна.

Мнението беше редактирано от Liya23 на 10.02.17 20:50.

11.02.17
10:39

Здравей,
Би могла да описваш тренировките,които правиш. Предполагам знаеш,че е важна и техниката на изпълнение на упражненията,за да има желания ефект.

11.02.17
11:38

казано от Liya23 на 10.02.17, 20:41:

Закуска: 8:10 две варени яйца и един банан
10:00- една ябълка
Обяд:12:30-картофена салата
15:30- един банан след тренировка

До тук- аз не виждам пълноценна храна.
Само 2 яйчица- ок. 10 гр. мазнини и 10-12 гр. протеин.
Ако пържолата вечерта не е поне 300 гр. опечена,а салатата -полята поне с  2 лъжици зехтин-  нещата не са никак добре балансирани откъм макронутриенти.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1