Влияние на сурови орехи върху хранителния ми режим?

Здравейте,
Досега покачвах мускулна маса и достигнах килограмите , които искам. Сега вече съм на фаза изчистване на мазнини. Направил съм си хранителния режим с лек калориен дефицит около -500 калории.
Питането ми е следното е свързано с това дали е добре в случая да ям сурови орехи всеки ден или не. Принципно ям по 100 гр. след тренировка  , която е в привечер след 17-18:00 и за закуска също 100 гр. Така стават 200 гр. орехи и си мисля, че това е прекалено в случая, като се има предвид , че и вечер преди лягане ям 200 гр. извара с 20-30 гр. лешници. През останалото време съм на месо със салата три хранения. Като калории съм го докарал, като протеин и въглехидрати също. Притесняваме единствено съотношението на мазнините в уравнението.
Моля за съвети дали това , което правя ще доведе до намалява на подкожните мазнини . Ако не какво мога да променя или добавя. Тренирам интензивно 5 пъти в седмица, като след силова тренировка правя и кардио 30-40 минути в темпо около 70% от максималния ми пулс.
Ще Ви бъда много благодарен да ми кажете за влиянието на орехите и дали да ги оставя в тези количества.

16.02.17
11:06

Орехидете след тренировка ги махни и ги сложи вечер с изварата вместо лешниците. За количеството трябва да прецениш според дневните ти калорийни нужди.

А тогава , какво да консумирам след тренировка? И тези за закуска да ги оставя?

16.02.17
12:05

казано от Владимир Ташков на 16.02.17, 11:00:

Принципно ям по 100 гр. след тренировка Като калории съм го докарал, като протеин и въглехидрати също. Притесняваме единствено съотношението на мазнините в уравнението.

Щом като от към калории си ОК,  сложи орехите от след тренировка към менюто преди тренировка. След тренировка яж възможно най-много храна без мазнини.

16.02.17
12:42

казано от Tony Leen на 16.02.17, 12:05:

казано от Владимир Ташков на 16.02.17, 11:00:

Принципно ям по 100 гр. след тренировка Като калории съм го докарал, като протеин и въглехидрати също. Притесняваме единствено съотношението на мазнините в уравнението.

Щом като от към калории си ОК,  сложи орехите от след тренировка към менюто преди тренировка. След тренировка яж възможно най-много храна без мазнини.

А каква е идеята да има мазнини преди тренировка?

Carbohydrate

16.02.17
14:55

общо взето, и двамата грешите. щом се отслабва за сметка на мазнините, то употребата на орехи се изключва след тренировка и още повече вечер...

17.02.17
09:23

казано от deqn91 на 16.02.17, 12:42:

А каква е идеята да има мазнини преди тренировка?

За да е сит по време на тренировка.

казано от Carbohydrate на 16.02.17, 14:55:

и още повече вечер...

Вечер, когато тялото спи, мозъка се храни само с мазнини.  Не сме в грешка двамата :)

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 17.02.17 09:25.

Carbohydrate

17.02.17
12:08

казано от Tony Leen на 17.02.17, 09:23:

казано от deqn91 на 16.02.17, 12:42:

А каква е идеята да има мазнини преди тренировка?

За да е сит по време на тренировка.

казано от Carbohydrate на 16.02.17, 14:55:

и още повече вечер...

Вечер, когато тялото спи, мозъка се храни само с мазнини.  Не сме в грешка двамата :)

направо си за Нобелова награда с това изсказване)))))))))))....Но,)) ще те изслушам..даже, с интерес, ако се обосновеш...напиши, как това става ;)

Здрасти Владимир,

орехите могат да намерят мястото си в режима ти за намаляване на подкожните мазнини, стига цялостно този режим да отговаря на целите ти.
Не виждам проблем да ядеш орехите в посочените от теб случаи.

Друго ми прави впечатление - става въпрос за немалки количества ядки и то на ежедневна база, 200 г орехи дневно + отделно 30 г лешници (други ядки). Ако нямаш други източници на мазнини, то така приемаш прекалено много омега 6 за сметка на омега 3.

Така че аз бих намалила ядките и бих увеличила източници на омега-3 в менюто. :)

17.02.17
16:11

казано от Carbohydrate на 17.02.17, 12:08:

направо си за Нобелова награда с това изсказване)))))))))))....Но,)) ще те изслушам..даже, с интерес, ако се обосновеш...напиши, как това става ;)

Това доста зависи от диетата, например при Кето, тялото преобразува мазнините в глюкоген, от който се храни мозъка.  При другите диети РБД,ВВД и т.н.  нещата не са така - там се използват и въглехидрати като енергия, аз затова се заблудих и го казах като общо понятие.

Carbohydrate

17.02.17
18:05

казано от Tony Leen на 17.02.17, 16:11:

казано от Carbohydrate на 17.02.17, 12:08:

направо си за Нобелова награда с това изсказване)))))))))))....Но,)) ще те изслушам..даже, с интерес, ако се обосновеш...напиши, как това става ;)

Това доста зависи от диетата, например при Кето, тялото преобразува мазнините в глюкоген, от който се храни мозъка.  При другите диети РБД,ВВД и т.н.  нещата не са така - там се използват и въглехидрати като енергия, аз затова се заблудих и го казах като общо понятие.

това е още една Нобелова награда! ;) да знаеш))....ако мозъка гореше гликоген, то след едно контролно по математика, например, щеше да е пълен с млечна киселина и можеше да хипертрофира))) щеше главата на Рони Колман да е колкото един леген))))

17.02.17
18:36

казано от Carbohydrate на 17.02.17, 18:05:

това е още една Нобелова награда! ;) да знаеш))....ако мозъка гореше гликоген, то след едно контролно по математика, например, щеше да е пълен с млечна киселина и можеше да хипертрофира))) щеше главата на Рони Колман да е колкото един леген))))

Благодаря, благодаря за Нобеловите награди! Всъщност  гликогенът се складира в мозъка, мускулите и черния дроб, като в мозъка той се възстановява най-бързо :)
http://scicurious.scientopia.org/2012/02/29/whats-fuel-for-the-body-is-fuel-for-the-brain-a-story-of-glycogen/

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 17.02.17 18:51.

Carbohydrate

17.02.17
19:07

казано от Tony Leen на 17.02.17, 18:36:

казано от Carbohydrate на 17.02.17, 18:05:

това е още една Нобелова награда! ;) да знаеш))....ако мозъка гореше гликоген, то след едно контролно по математика, например, щеше да е пълен с млечна киселина и можеше да хипертрофира))) щеше главата на Рони Колман да е колкото един леген))))

Благодаря, благодаря за Нобеловите награди! Всъщност  гликогенът се складира в мозъка, мускулите и черния дроб, като в мозъка той се възстановява най-бързо :)
http://scicurious.scientopia.org/2012/02/29/whats-fuel-for-the-body-is-fuel-for-the-brain-a-story-of-glycogen/

))Свършиха ми наградите....Нищо не се складира в мозъка, камо ли гликоген ;)....Енергия за мозъка  е САМО АТФ и нищо друго...да го знаеш. Това важи и за мускулите също така. АТФ не се складира в организма....Запаса му в организма, е колкото за 10 секунди спринт))...Постъпилия в организма въглехидрат е основна суровина за производството на АТФ. А бързия въглехидрат за мозъка, е като нитро ускорител за колата.... ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1