Не мога да си набавя нужния протеин, претренирам ли ?

Здра’ейтИ на всички! Не съм членувал във форума от адски много време (както прекъснах и престоят си в залата) и сега трудно се орентирам из него. Намерих сходни до моята тема, но с неудовлетворяващи или неточни отговори. Въпреки това, бих се радвал ако ме препратите към такива, заедно със съветите, които бихте  ми дали.

Студент съм в столицата, на 20г , - 185см и 73кг. Стаж във фитнеса имам около 2 години и половина, след което обаче прекъснах изцяло да се занимавам и интересувам от спорт за период от цели 3 години. В момента съм в адски застой (не само физически) депресиран съм поради неизброимо количество фактори и не се чувствам със здравето си. Опитвам да преборя с личните си страхове и проблеми, както и да остана позитивен. Обаче докато не стъпя в залата... Тренирам от 2-3 седмици. Някак успявам да тренирам повечето упражнения с почти същите килограми като преди. За гърди на лежанката правя дори повече повторения с максималните килограми, които  някога съм правил. Като цяло ми е тежко и се мъча, за техниката- колкото мога. Гледам да не чийтвам, но обичам да се натоварам на макс. Обаче като изляза от залата изглеждам като настъпана жаба. Мускулите ми са без обем, сплескани, а ръцете направо стопени. Може би кръвта е отвикнала да се задържа там, а и не мога да натоваря цялостно мускула след такова дълго отсъствие. А може би въглехидратите са малко ?! Стресиран и демотивиран съм от това, че нямам никакви видими резултати, а отделям голямо време да си готвя и се старая да тренирам с хубави бързи и бавни повторения. Преди в гимназиалните си години не правих крака и са ми слаби, сега ги правя 2 пъти седмично като за приоритет. Всъщност сплита ми е следният
Пн - Гърди
Вт- Гръб
Ср- Крака
Чт-Ръце
Пт-Рамо
Сб-Крака
, като правя по 5-6(7) упражниния за по-големите групи, което за бицепса и трицепса примерно предполагам са твърде много(5). Но пък не ми е толкова тегаво, хубаво ми е да се напомпам, колкото мога. Дали не претренирам, в предвид, че пак започвам пак от начало.
За момента съм мотивиран да си възвърна формата като старт и ми трябват малко съвети.  За харч по храна мога да отделям по 250-300лв месечно. С този бюджет е трудно да си набавям нужните макро- и микронутриенти. Около 200гр протеин на ден ми се струва напосилно, като се има предвид, че искам поне половината да е животински (а не соя). Впредвид, че се падат по 10 или по-малко лева на ден, наблягам на яйцата и соята(но знаем, че тя не е много безопасна). Бих се радвал да споделите вашите идеи и опит ако също има студенти сред форума. Друго, което започнах да правя е да се храня бавно и да дъвча хубаво, за да усвоя максимално каквото съм изял. Но така пък ми се губи апетита, защото се засищам повече и ям по-малко.
Колко хранения е хубаво да имам и какви да са те? До колкото знам гоня 200гр протеин, 350 -въглехидрат, 60 -мазнини и 80+кг; Да си купя ли някъв протеин? За креатин мисля вече след още поне месец, не съм пил и не съм привърженик, ама не мога да се гледам такъв.

Благодаря много, че стигнахте до края! Знам, беше трудно за четене.
Пределно ми е ясно, че темата ми е глупава, нескалъпена и изглежда като написана от 13 годишен с 2мин спортен опит, питащ вече за хапове за маса и тн., но наистина периодът, в който се намирам е изключително тежък за психиката ми. Трудно ми е да вземам решения и в случая е много по-лесно да се допитам до вас, вместо да се мъча сам да реставрирам знания отпреди 3 години.

19.02.17
01:34

Извара - 2.50 лв/кг и 170 гр. протеин от 100% животински източник :)
За същите 170 гр протеин на прах ще дадеш 7-8 лв.

Разгледай и тази тема:
http://www.bb-team.org/articles/4728_kak-da-se-hranim-dobre-za-10-lv-na-den

И се стегни малко.

Мнението беше редактирано от Димо на 19.02.17 01:34.

19.02.17
10:08

Ами освен извара-килограм месо има  200+ гр. животински протеин и 100тина гр,. мазнини, а струва около 6 лв/кг. (свинско за готвене , плешка или пилешка пържола от бут на промоция в Лидл, Била и пр. ).
500 гр. зърнена храна - ориз, овес и пр. имат400 гр. въглехидрат и струват 2 лв.
Какъв точно е проблемът?
Разбира се, здравословното и пълноценно хранен не се измерва с това.

19.02.17
17:17

Много упражнения правиш.

19.02.17
17:18

казано от Димо на 19.02.17, 01:34:

Извара - 2.50 лв/кг и 170 гр. протеин от 100% животински източник :)
За същите 170 гр протеин на прах ще дадеш 7-8 лв.

Разгледай и тази тема:
http://www.bb-team.org/articles/4728_kak-da-se-hranim-dobre-za-10-lv-na-den

И се стегни малко.

В повечето марки извара има 12-14 гр. протеин на 100 грама.

Прием на повече ot 1,8гр./1кг няма особен смисъл. В твоя случай това е доста по-малко от 200гр.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1