Long way to go

20.02.17
08:05

Здравейте, най-накрая се престраших и аз да си направя дневник. Доста неща са ми объркани и не правя като хората, затова и съм тук. Ще започна от там,че след спазване на протеинов режим (НВД) за близо година с cheat day всеки месец в момента имам сериозно здравословни проблеми. Приемам всякаква градивна критика. Качвам снимки и споделям част от данните относно физиката ми:
-162 см ръст
-42кг
-талия 61см
-ханш 80
-Тренировки:
Kango jumps: понеделник,сряда,петък и неделя
Insanity: вторник и четвъртък
Мечтата ми е да съм здрава(в добро здравословно състояние) и с добре оформен релеф. Когато започнах диетата не тренирай нищо и бях около 48-49кг.
След като излезнаха и не толкова добрите ми изследвания днес съм наясно само със закуската и очаквам съвети от вас..
Закуска: баница направена с около 40грама пълнозърнести кори, яйца и извара
Искренно благодаря на всички предварително!

20.02.17
08:10

Здравей!
Мисля, че трябва да дадеш малко по-подробна информация относно здравословното ти състояние, за да ти се дадат адекватни съвети.

20.02.17
08:12

Изследванията показаха завишено ниво на пикочма киселина, а прегледите - запек и стомашно-чревни и храносмилателни проблеми. Чувство за сериозна тежест и подутина в коремната област, липса на апетит.

20.02.17
08:27

Ееее, аз съм спечената в тоя форум. Съвсем на място си попаднала. Ама внимавай, че не обичам конкуренция, хаха
При останалата предистория, бих предположила, че хапваш твърде малко
Ама само мога да предполагам. Универсалният съвет, който първоначално ми помогна на мен, беше да приемам повечр фибри.ама после пак се спекох...
Или просто си купи пробиотик. Аз харесвам отс-тата на Нобел, щото са ок като качество, а са евтини. Макат че на мен био баланс не ми помогна, както и био гая, както и пробиен, както и на витаголд комплексът про- и пребиотик.
На твое място бих се въздържала от драстични средства, защото не са подходящи за хронични проблеми.
Но ако все пак решиш, вземи Дуфалак, защото от всички останали, ще имаш колики.

20.02.17
08:57

Миличка, сама си разбрала, че здравословното за ръста ти тегло започва към 50те килограма според индекса на телесна маса. В момента си под нормата, имаш релефно коремче, но като погледнеш цялата визия- раменния пояс, ръцете, ханша и бедрата - ти си просто много слаба и нямаш достатъчно активно тегло. Виждам релеф само на корема. Не личи нито в раменете,нито в ръцете- оформените ръце добре изпълват блузката, нито под клинчето. Така че за да имаш релеф, ще трябва да качиш малко месце по себе си.
Като универсално правило бих ти препоръчала да намалиш кардио тренировките - защото сега правиш само такива 6 дни в седмицата- кангото и инсанити и да включиш поне 1-2 дни тренировки с тежести/съпротивление.
Очевидно НВД не е режимът за теб, особено щом ти причинява измерими физически страдания.
Когато натрупаш малко “стаж” в дневника си- да описваш тренировки и хранене, много хора ще се включат да дадат съвети. Да речем само че 40-50 гр. баница не е особено много храна.

20.02.17
09:16

Благодаря на всички до момента :) Наистина искам да променя нещата в положителна посока и още от днес ще започна да описвам подоброно всичко..ще имам период малко за възстановяване поне 1-2 седмици, защото в момента изпитвам отвръщение към всякакви видове месо, протеини и т.н :( Най-вероятно ще наблегна на фибри и въглехидрати тези дни. Започнах и прием на лекарства изписани ми след прегледите. Още веднъж благодаря!

20.02.17
17:10

Равносметката за деня: Тъй като още не съм в добро храносмилателно здраве.... равносметката е следната:
Закуска: 08:30 ч. зелен чай+ пълнозърнеста баница ( около 40 грама пълнозърнести кори, 30 грама извара, яйце )
Междинно хранене: Кисело мляко поръсено с ленено семе и пресни ягоди вътре: около 100 грама
Обяд: Огретен от грах и моркови: ( грах, моркови, сирене, подправки, залети с мляко и яйце)
Междинно хранене : Бананов хляб около 40 грама ( банан, протеин на прах, яйце и бакпулвер)
Тренировка: Kangoo Jumps: 45 min.
Вечеря: Тъй като стомаха ми още не е много ок съм планувала пилешка супа, но без картофи само с чушки, морковчета, целина и бяло пилешко месце.
Общо вода: Около 1,5 литра

За утре измислих следното:
Закуска: Зелен чай+ 2 белтъка с 50 грама овесени трици ( изпечено като палачинка) + Извара
Междинно хранене: Една средна ябълка
Обяд: Пуешка пържола + гарнитура варен ориз
Междинно хранене: кисело мляко със сушени вишни
Вечеря: Пълнени червени чушки с домашна телешка кайма.

Мнението беше редактирано от Rosi Naneva на 20.02.17 17:12.

21.02.17
12:35

За проблемите със запека да се включа и аз. Фибрите си трябват за справянето с проблема няма как. Аз хич не обичам салати и ги ям, само защото трябва и защото знам, че после ще има проблеми. Както и да е освен фибрите, трябва и много вода. Дори да се тъпча със салати, да ям плодове е възможно пак да получа запек - тук при мен идва на помощ водата. Не успея ли да пия вода - лошо, без нея запекът ми е гарантиран. При мен количеството вода не трябва да пада под 2л.

21.02.17
12:52

Да ви открехна леко че мазнините са доста по добър вариант за премахването на запичането в сравнение с фибрите ......лично изпробвано като се вземе и напредвид че те имат неизмеримо по голяма здравословна полза за организма в сравнение с фибрите !!!

За това съвета ми е да не се прекалява с храните богати на фибри и повечко мазни храни ....говорим за животински мазнини .....мазни мръфки ,сиренце ,кашкавал и т.н....разбира се със салатки ,аз лично избягвам зелената залата и предпочитам доматки ,зеле ,моркови и достатъчно вода разбира се !!!!

Това обикновенно си го докарвате щото на НВД  ми ядете само пилешки гърди и салати и освен че орязвате въглехидратите незнайно защо се избягва и от по мазните храни....;)

The Barber

22.02.17
09:00

казано от overkill на 21.02.17, 12:52:

Да ви открехна леко че мазнините са доста по добър вариант за премахването на запичането в сравнение с фибрите ......лично изпробвано като се вземе и напредвид че те имат неизмеримо по голяма здравословна полза за организма в сравнение с фибрите !!!

За това съвета ми е да не се прекалява с храните богати на фибри и повечко мазни храни ....говорим за животински мазнини .....мазни мръфки ,сиренце ,кашкавал и т.н....разбира се със салатки ,аз лично избягвам зелената залата и предпочитам доматки ,зеле ,моркови и достатъчно вода разбира се !!!!

Това обикновенно си го докарвате щото на НВД  ми ядете само пилешки гърди и салати и освен че орязвате въглехидратите незнайно защо се избягва и от по мазните храни....;)

 
Потвърждавам:) Сменя ли любимата си свинска вратна пържола с пилешко филе, още на другия ден се запичам ,а ядките  не ми помагат особено.

Мнението беше редактирано от The Barber на 22.02.17 09:00.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1