Покачване на сила и мускулна маса.

21.02.17
21:30

Здравейте, не съм сигурен дали темата е за този раздел, ако  е така моля да бъда извинен. Ситуацията е следната: тренирал съм преди време, но само за тонус. Сега реших, че искам да покача мускулната си маса и силата. Това което ме вълнува най-много е как да съчетая работата и тренировките, понеже е физически тежка...предполагам това прави задължително приема на хранителни добавки, понеже нямам времето и възможността да се храня по много пъти на ден, та от тук въпроса ми, какво да приемам за да може да си набавя нужните калории, протеин и вещества за възстановяване и удачно ли е веднага да почна прием на някакви добавки, или е редно да напредна малко преди това ?  Тежа около 73-4кг, висок съм 1.73-5, мога да отделя около 100 лева на месец. Изчетох статии в интернет, но не смятам, че мога да преценя какво и как да пия, така че моля за помощ. Благодаря за отделеното време !

ПС: имам предпоставка за развитие на диабет, чувал съм, че това има значение при приема на някой добавки, затова го споменавам.

Темата беше редактирана от Vlado Asj на 21.02.17 21:49.

The Barber

22.02.17
00:37

Аз съм с няколко месеца пред теб, и ще е несериозно да ти давам съвети, особенно пък с факта, че имаш предпоставка за диабет. По скоро ще те посъсетвам да опишеш какво означава физически тежка работа, защото аз също смятам моята за тежка физически, защото стоя прав 8-9 часа, но това е различно от това да товариш камиони на рампа и да носиш касетки с ябълки по цял ден, ако ме разбираш:) Това е важно да го знаят хората които евентуално ще ти отговорят, защото едно от най важните неща за покачване на  мускулна маса е почивката и възстановяването.Относно добавките това което аз съм чел и научил е, че когато си съставиш хранителен режим ако приемаш необходимите количества белтъчини, въглехидрати и мазнини, нямаш нужда от добавки. Те затова са добавки за да ги добавяш ако не ти стигат количествата :) Пишеш, че нямаш време да се храниш често. Бях чел някъде, че материята, създава материя :) Ако не се храниш добавките не могат да ти помогнат . Колегата ми опитва безуспешно . . .По цял ден на работа не яде и вечер приема 2500 калории предимно в Макдоналдс. Тренира 5 пъти в седмицата и дотук резултата е голям корем :))) Другото което знам, е че първо трябва да ти укрепне мускулатурата, преди да започнеш каквито и да е програми, дали за маса дали за релеф. Избери си кръгова тренировка от сайта според времето с което разполагаш за трениране, започвай полека лека :) чети, чукай си главата като мен и така:) Успех!

Мнението беше редактирано от The Barber на 22.02.17 00:43.

22.02.17
20:17

Под физически тежка имам предвид бутане и вдигане на разни неща, не винаги тежки, но пък за сметка на това през целия ден...и така се насъбират, да това имах в предвид,  че нямам толкова време за хранене, всъщност имам, но няма да мога да спазвам строги режими и да се храня почасово. Относно необходимите калроии, смятам че си набавям достатъчно чрез хранене за деня, но имайки предвид факта от допълнителното натоварване което ще получа при тренировки си мисля, че няма да мога да набавям необходимите вещества за възстановяване.

Мнението беше редактирано от Vlado Asj на 22.02.17 20:18.

The Barber

22.02.17
20:42

Понеже съм точно във този филм в момента ще си позволя да ти дам някои насоки.
Първо си избери хранителен режим от сайта, който е най- близо до твоето хранене и ежедневие. Има режими в които не е добре да пропускаш хранене. То е ясно, че вечерта ще набавиш калориите които си пропуснал през деня , но при мен това не работи, да се натъпча вечерта. Правил съм го с години и сега бера плодовете :))) Мислех си, че съм с 8 наднормено, те се оказаха 18 :) Относно добавките, ми се струва, че ги приемаш за чудотворни:) В момента използвам едни от най скъпите добавки на пазара и повярвай ми когато съм изморен след работа и трябва да ходя на фитнес , не ме възстановяват нито след работа нито след фитнес:)  Възстановяват ми мускулите, но това е различно. Ако правилно те разбирам ти очакваш добавките да те възстановяват, да ти дадат енергия, тонус и тн. Това става с добра храна и почивка. Преди тренировка пия no Xplode, той ми дава моментен тонус и ми е по лесно като тренирам, но аз ям по 5-6 пъти на ден. Имах една седмица в която ударно бях намалил калориите и no Xplode не работеше. Без да съм специалист ти казвам, че не се ли храниш като хората ще видиш голям зор с покачването на маса. Успех.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1