Креатин с мляко ?

09.03.17
16:36

Здравейте ! Тъй като след кратко търсене в интернета  видях доста противоречиви мнения (някои казват , че ако взимам креатина с мляко а не с вода или сок ефекта ще е по-малък ,а други казват , че това не е вярно)  ,затова реших да пиша тук .
Та има ли проблем ако взимам креатина с мляко ?

09.03.17
18:54

казано от Skygear на 09.03.17, 16:36:

Здравейте ! Тъй като след кратко търсене в интернета  видях доста противоречиви мнения (някои казват , че ако взимам креатина с мляко а не с вода или сок ефекта ще е по-малък ,а други казват , че това не е вярно)  ,затова реших да пиша тук .
Та има ли проблем ако взимам креатина с мляко ?

Няма значение с какво го пиеш.  Най ми е вкусно  вода:мляко 1:1 + 2-3с.л. мед + креатин. Пийш го когато си решиш - на закуска, преди тренировка,след тренировка..изобщо креатина е универсален

The Barber

09.03.17
21:50

казано от Tony Leen на 09.03.17, 18:54:

казано от Skygear на 09.03.17, 16:36:

Здравейте ! Тъй като след кратко търсене в интернета  видях доста противоречиви мнения (някои казват , че ако взимам креатина с мляко а не с вода или сок ефекта ще е по-малък ,а други казват , че това не е вярно)  ,затова реших да пиша тук .
Та има ли проблем ако взимам креатина с мляко ?

Няма значение с какво го пиеш.  Най ми е вкусно  вода:мляко 1:1 + 2-3с.л. мед + креатин. Пийш го когато си решиш - на закуска, преди тренировка,след тренировка..изобщо креатина е универсален

Четох че мога да го слагам в протеинов шейк, но не намирам инфо мога ли да смеся cell mass и протеин в моя случай сутрин след ставане. Четох в един английски форум, че глутамина в cell mass нещо се биел с протеина, но не ми е толкова добре английския:(

10.03.17
08:19

казано от Barber на 09.03.17, 21:50:

Четох че мога да го слагам в протеинов шейк, но не намирам инфо мога ли да смеся cell mass и протеин в моя случай сутрин след ставане. Четох в един английски форум, че глутамина в cell mass нещо се биел с протеина, но не ми е толкова добре английския:(

Незнам колко ще се усвои креатина след ставане (т.е. на гладно),  в твоя случай ще е по-добре след закуска :)

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 10.03.17 08:24.

The Barber

10.03.17
09:17

казано от Tony Leen на 10.03.17, 08:19:

казано от Barber на 09.03.17, 21:50:

Четох че мога да го слагам в протеинов шейк, но не намирам инфо мога ли да смеся cell mass и протеин в моя случай сутрин след ставане. Четох в един английски форум, че глутамина в cell mass нещо се биел с протеина, но не ми е толкова добре английския:(

Незнам колко ще се усвои креатина след ставане (т.е. на гладно),  в твоя случай ще е по-добре след закуска :)

Вече го ударих :) На кутията пише 2 пъти дневно. Не пише кога и как, което за мен значи “глей си кефа” :) все пак когато тренирам втората доза ще я пия след тренировка .

10.03.17
09:55

казано от Barber на 10.03.17, 09:17:

Вече го ударих :) На кутията пише 2 пъти дневно. Не пише кога и как, което за мен значи “глей си кефа” :) все пак когато тренирам втората доза ще я пия след тренировка .

Не е задължително да са две дози, може да е една, но да е 3-5грамова.

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 10.03.17 09:55.

10.03.17
10:44

казано от Tony Leen на 09.03.17, 18:54:

Най ми е вкусно  вода:мляко 1:1 + 2-3с.л. мед + креатин.

Креатина ли придава този невероятен вкус на комбинацията :D

Иначе и аз го пия на гладно, преди закуска и след тренировка.

10.03.17
14:58

казано от deqn91 на 10.03.17, 10:44:

казано от Tony Leen на 09.03.17, 18:54:

Най ми е вкусно  вода:мляко 1:1 + 2-3с.л. мед + креатин.

Креатина ли придава този невероятен вкус на комбинацията :D

Да! , в момента пия най-бюджетния креатин - този на амикс и има вкус на нишесте :D

казано от deqn91 на 10.03.17, 10:44:

Иначе и аз го пия на гладно, преди закуска и след тренировка.

На гладно сутрин не е препоръчително,  за да влезе креатина в кръвта оптимално трябва да “удариш” инсулина, а това може да стане като добавиш малко прости въглехидрати към напитката или просто от храната на закуска.

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 10.03.17 15:05.

10.03.17
15:08

казано от Tony Leen на 10.03.17, 14:58:

На гладно сутрин не е препоръчително,  за да влезе креатина в кръвта оптимално трябва да “удариш” инсулина, а това може да стане като добавиш малко прости въглехидрати към напитката или просто от храната на закуска.

Това пък къде го прочете? Няма такова нещо. Няма никакво значение кога и на колко приема поемаш дневната доза креатин, нито дали го пиеш на гладно, със или без въглехидрат. Единственото неподходящо време за приема му е преди тренировка, но причините са други. Не е желателно и да се приема с кисели напитки или храни.
Креатинът прави депо и поддържа стабилно плазмено ниво за повече от 24 часа.

Мнението беше редактирано от Boby_ на 10.03.17 15:09.

10.03.17
15:39

казано от Boby_ на 10.03.17, 15:08:

Това пък къде го прочете? Няма такова нещо.

А защо мислиш професионалните бодибилдъри си вкарват една инжекция инсулин + пият голяма доза декстроза и няколко дози протеин,креатин в едно след тренировка?  Не засягам въпроса със стероидите и не мисля че след малко е логично някой да коментира “Ами те са на стероиди!”, да такива са, но това не променя факта че инсулина помага на креатина оптимално да влезе в кръвта дори и при нормално трениращ човек

10.03.17
15:51

казано от Tony Leen на 10.03.17, 15:39:

казано от Boby_ на 10.03.17, 15:08:

Това пък къде го прочете? Няма такова нещо.

А защо мислиш професионалните бодибилдъри си вкарват една инжекция инсулин + пият голяма доза декстроза и няколко дози протеин,креатин в едно след тренировка?  Не засягам въпроса със стероидите и не мисля че след малко е логично някой да коментира “Ами те са на стероиди!”, да такива са, но това не променя факта че инсулина помага на креатина оптимално да влезе в кръвта дори и при нормално трениращ човек

Мислиш, че си бият инсулин, за да усвояват по-добре креатина, а не защото инсулинът е анаболен хормон? :D Пробвай с друга хипотеза.

The Barber

10.03.17
16:09

Сложих протеина в закуската от овес значи мога да сложа и cell mass. Улеснявате  ме доста. Благодаря :)

Мнението беше редактирано от The Barber на 10.03.17 16:11.

10.03.17
16:12

казано от Boby_ на 10.03.17, 15:51:

Мислиш, че си бият инсулин, за да усвояват по-добре креатина, а не защото инсулинът е анаболен хормон? :D Пробвай с друга хипотеза.

Мисля, че трябва да прочетеш, а не да говориш наизуст.  Чрез добавен инсулин се увеличава не само усвояването на креатина, но и на протеина. Инсулинът е силен хормон и главно се използва да се усвояват повече хранителни вещества от храната.

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 10.03.17 16:14.

казано от Tony Leen на 10.03.17, 16:12:

Инсулинът е силен хормон и главно се използва да се усвояват повече хранителни вещества от храната.

Най-вече се усвоява шоколадът, който един мармот завива в станиол :D

10.03.17
17:01

казано от Tony Leen на 10.03.17, 16:12:

казано от Boby_ на 10.03.17, 15:51:

Мислиш, че си бият инсулин, за да усвояват по-добре креатина, а не защото инсулинът е анаболен хормон? :D Пробвай с друга хипотеза.

Мисля, че трябва да прочетеш, а не да говориш наизуст.  Чрез добавен инсулин се увеличава не само усвояването на креатина, но и на протеина. Инсулинът е силен хормон и главно се използва да се усвояват повече хранителни вещества от храната.

Хормон и ензим са различни неща. И недей праща чичкото да чете, че идея си нямаш колко и какво съм прочел. Едва ли си виждал толкова книги на едно място. ;)

10.03.17
19:31

казано от Tony Leen на 10.03.17, 16:12:

казано от Boby_ на 10.03.17, 15:51:

Мислиш, че си бият инсулин, за да усвояват по-добре креатина, а не защото инсулинът е анаболен хормон? :D Пробвай с друга хипотеза.

Мисля, че трябва да прочетеш, а не да говориш наизуст.  Чрез добавен инсулин се увеличава не само усвояването на креатина, но и на протеина. Инсулинът е силен хормон и главно се използва да се усвояват повече хранителни вещества от храната.

Основната полза на инсулина след тренировка е да неутрализира кортизола, който е с катаболен ефект, а не да подпомага усвояването на креатина.

12.03.17
14:33

взаимодействието между  декстрозата и креатина. Декстрозата е проста захар и “удря” инсулина
http://www.livestrong.com/article/465112-how-much-dextrose-do-you-mix-with-creatine-for-bodybuilding/

” Researchers at Baylor University in Texas tested whether varying amounts of dextrose affected creatine’s absorption. Results showed that the group consuming 18 g of dextrose with creatine had greater increases in absorption and retention than the group consuming 5 g of dextrose with creatine, according to “Journal of the International Society of Sports Nutrition.”

и това
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9843739

” These findings demonstrate that insulin can enhance muscle creatine accumulation in humans “

12.03.17
14:38

казано от Ulmo на 10.03.17, 19:31:

казано от Tony Leen на 10.03.17, 16:12:

казано от Boby_ на 10.03.17, 15:51:

Мислиш, че си бият инсулин, за да усвояват по-добре креатина, а не защото инсулинът е анаболен хормон? :D Пробвай с друга хипотеза.

Мисля, че трябва да прочетеш, а не да говориш наизуст.  Чрез добавен инсулин се увеличава не само усвояването на креатина, но и на протеина. Инсулинът е силен хормон и главно се използва да се усвояват повече хранителни вещества от храната.

Основната полза на инсулина след тренировка е да неутрализира кортизола, който е с катаболен ефект, а не да подпомага усвояването на креатина.

Кортизолът по време на цикъл е далеч по-малък, от този в ПСТ-то. Логиката ми подсказва, че това не е основната полза от инсулина. Говорим за професионалисти, които използват инсулинови инжекции нали? При нормално трениращите нещата стоят по различен начин

Без значение с каква течност ще се приема.Необходимо е и време,за да се натрупа в огранизма.Повечето съветват да се пие след тренировка.За мен лично дали ще е преди или след,няма значение.Важното е да е ежедневно.

The Barber

15.03.17
18:38

казано от Ангелина Ковачева на 15.03.17, 17:36:

Без значение с каква течност ще се приема.Необходимо е и време,за да се натрупа в огранизма.Повечето съветват да се пие след тренировка.За мен лично дали ще е преди или след,няма значение.Важното е да е ежедневно.

Преди тренировка , е единственото време в което не се препоръчва да се пие креатин . Пише го в статията за креатина , не е обяснено защо. По всяко друго време не е проблем да пие.

Аз лично от моя опит съдя,че за мен няма значение от времето на приема.Вероятно ще има значение,макар да не е описано.Аз пия единствено сутрин,всеки ден.Не тренирам всеки ден.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1