Дневникът на Тодор или как свалих килограми.

14.03.17
00:36

Здравейте, аз съм Тодор на 29 години ,190 см висок и започвам дневника с една година закъснение , но ще ви опиша какво и как съм постигнал и ще публикувам прогреса си. Надявам се да съм полезен за някого.

Началото започна като наближих началото на края или по точно 149кг миналата пролет(2016г).  Нямах намерение да променям навиците си но започнаха здравословни проблеми като дископатия, сърдечни болки , високо кръвно , риск от захарна болест и други.  Започнах късно чак през юли с тренировките но хранителния режим започнах още през май. Резултатите естествено не започнаха със стартирането на диетата а с тренировките. Тъй като бях много тежък ,започнах с ходене, след това опитах да бягам но след 1 минута ми се зави свят и легнах за да почина..... това беше тренировката ми първия ден. Не се отказах и след 2 дни отново бях на стадиона опитах да бягам бавно разбира се и този път направих 5 минути. На следващия бяха 10, след седмица вече бяха 20, а до края на месеца макар и почти 150кг бягах по час с бавно темпо и така продъжих с по час бягане до края на октомври. За това време свалих килограмите от 149 на 131. През зимния сезон понеже ,често боледувам не тренирах но поддържах хранителния режим и благодарение на това от октомври до момента тоест март вече съм 126кг. Не съм споменал какъв е хранителния ми режим защото той не е нещо специално а мой който смятам за сравнително ефективен и се храня с това което тялото ми иска(без сладко,джънк фууд и безалкохолни). Ето го все пак:

Закуска:
9 часа 2 бр яйца купени от някоя баба. //// Или 300мл прясно мляко(пак от някоя баба ,че това от магазина дори и скъпити на нищо не прилича) с 2 филий надробен хляб.
11 часа Ябълка
Обяд:
13 часа 200 месо по възможност пържола и салата , когато нямам възможност да си направя се храня с каквото дойде но ако сутринта съм ял хляб не ям повече. Тоест мярката ми е максимум 2-3 филий хляб на ден (преди изяждах по 1-2 хляба).
16:00 Кисело мляко
Вечеря:
19 часа същото като по обяд. Както казах диетата не е нещо особенно, просто ям по малко и по на често.


Сега ще започна пак внимателно вече от 126 килограма,  но понеже остава доста кожа ,която в момента не е виснала много но може да висне тази година тренировките ще са различни 30 мин фитнес с тежести(не съм много наясно коя програма ще ползвам но има една Insane Fat Loss мисля да я пробвам + 40 минути бягане. Целта е изчистване на мазнините но и задържане на мускулатурата. Идеята е да сляза под границата от 100 кг до края на септември.

Ще публикувам прогреса си и ще кача снимки при първа възможност. Ако някой се сеща как да се боря с кожата която ще висне моля да ми пише на лични , може и тук.

Това е , започвам първата тренировка за 2017 в събота 18.03.2017г. Дано годината е успешна и за мен и за вас !

п.с. Всичко правя без добавки а тренировки правя/их всеки ден или 6 дни в седмицата, почивам само в Неделя. Ще видим дали тялото ще издържи на такова натоварване ,ако му е много тежко ще продължа по методиката от миналата година.

Ако имате съвети или опит при подобен вид отслабване ,давайте ги.

Темата беше редактирана от Yomo Yomo на 14.03.17 00:54.

The Barber

14.03.17
00:59

Здравей, поздравления за резултатите . Без да претендирам, че съм голям специалист ще ти споделя моето мнение и опит, надявам се да се включат и други с повече опит. Така както си написал нещата ми се струва, че приемаш хляба като твой враг и въглехидратите като цяло . Прочети тази статия http://www.bb-team.org/forums/viewthread/49742 тя ще ти разясни доста неща. Трябва да балансираш малко нещата , да разнообразиш храната . Не можеш да караш месеци с толкова малко въглехидрати, още по лошо, че и мазнини не виждам.Пишеш, че резултатите са започнали, чак след като си започнал.да бягаш и това ти дава заблудата, че трябва да бягаш часове . Можеш да ослабваш и без кардио, то просто ти забързва метаболизма и ти увеличава енергоразхода и.Не те съветвам да спираш кардиото, а да не се товариш повече от необходимото. Правилно си се ориентирал да запопнеш и тренировки, трябва да запазиш и мускулите максимално . Много е важно какво сваляш , мазнини или мускул .Прочети статията, създай си режим и продължавай. Ясно е, че воля имаш, но си пази и здравето. Успех

Мнението беше редактирано от The Barber на 14.03.17 20:07.

Добре дошъл!
Поздравления за постигнатото до този момент и попътен вятър в новите тренировки.
Посоката ти е правилна - да въведеш тренировки с тежести. :)

Всеки ден ли се храниш по описания начин?

02.09.17
21:29

Понякога имровизирам но се придъжам към това хранене.

Нека сега да ви кажа до къде стигнах. Това лято нямах много възможност като време за тренировки и резултата е по скромен но в крайна сметка вече съм 115кг. Тъй като чувам леко пукане в колената като качвам стълби смених бягането с велосипед ,малко по кофти е когато си свикнал с бягането да минеш но колело но няма как трябва да пазя ставите. Целта сега е 105кг. Макар ,че идва зима аз продължавам по същия начин , увеличих вдгането на тежести на 40минути а бягането ще се замени с велоаргометър който имам в къщи но не ползвах до сега ... за около 30-40мин ,че седалката много убива.

Все пак нека ви кажа какво ми каза един футболист за въпросното пукане в колената още не съм я пробвал , но човека има опит и е на години а и въпросния лек е ползван от негови приятели които също са доволни : 500г свинска мас и 2-3 супени лъжици сол с това се мажат колената 1-2 пъти дневно. Най-добрата превантивна мярка е редовния прием на глюкозамин и хондроитин сулфат  за хората които нямат моят проблем . Казвам го с цел да го избегнат. Все пак аз допуснах грешка ,че бягах с тези килограми но сега съм добре и се възстановявам. Ще пробвам “народния лек” и ще ви кажа има ли ефект.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1