Хранителен режим са чисто покачване

19.03.17
07:25

Здравейте ! На 18г съм , 178 висок около 70кг Бихте ли ми предложили хранителен режим за чисто покачване в който да съдържа част от следните храни : овес , риба , ядки , яйца.По-точно бих искал да ми обясните как да си разпределя храната през деня. Тренирам всеки ден в домашни условия. Имам достатъчно уреди и правя кръгови колкото да не се отпускам , но последно време това не се получава особенно добре и се омазних малко. Искам да се фокусирам главно над хранителния си режим за момента а в последствие и върху тренировките. Благодаря предварително!

Здравей!

Няма строго определени и общовалидни правила.
Какво те притеснява в сегашното ти разпределение на храната? Какво е то?
Какво ти се иска да подобриш или смяташ, че не правиш добре?

21.03.17
09:10

казано от Mitko Sirdjikov на 19.03.17, 07:25:

овес , риба , ядки , яйца.По-точно бих искал да ми обясните как да си разпределя храната през деня. !

За покачване - lean bulk, т.е. трябва да си до 500ккал над калориите ти за поддръжка на тегло.
Яйцата задължително ги сложи за закуска, може и овес да добавиш. Рибата - за обяд, ядките за предпочитане вечерта. С рибата трябва да хапваш и някой въглехидрат - хляб,картофи..

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

Яйцата задължително ги сложи за закуска...

Защо?

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

Рибата - за обяд...

Риба за вечеря не може, правилно ли разбирам?

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

ядките за предпочитане вечерта

Ядене на ядки по обяд до какви резултати ще доведе?

500 kcal енергиен излишък ще му осигурят ли нужното със сигурност?

21.03.17
10:42

казано от Кольо Пияндето на 21.03.17, 09:58:

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

Яйцата задължително ги сложи за закуска...

Защо?

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

Рибата - за обяд...

Риба за вечеря не може, правилно ли разбирам?

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

ядките за предпочитане вечерта

Ядене на ядки по обяд до какви резултати ще доведе?

500 kcal енергиен излишък ще му осигурят ли нужното със сигурност?

Според мен е така, според теб може да не е така
1. Яйцата са бърз протеин, пък и всеки закусва яйца сутрин)) е то верно някой минават по тъч линията и ядат сандвич с шпеков салам
2. Рибата няма значение, но винаги със въглехидрат
3. Фъстъците са мазнини, а мазнините убиват апетита ако са ядат през деня, Все пак иска да качва момчето и му трябва апетит.
4. 500ккал излишък са напълно достатъчни за чисто покачване с минимално увеличаване на подкожните. При излишък 800-1000ккал се води “dirty bulk”, т.е. омазняването е много по-голямо.

21.03.17
11:03

Tony,  радва ме факта, че искаш да помогнеш, но доста неща не са ти съвсем ясни и си прекалено краен в изказванията си.  Така само можеш да объркаш автора и да го подведеш с лъжлива информация

21.03.17
11:15

казано от Tony Leen на 21.03.17, 10:42:

казано от Кольо Пияндето на 21.03.17, 09:58:

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

Яйцата задължително ги сложи за закуска...

Защо?

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

Рибата - за обяд...

Риба за вечеря не може, правилно ли разбирам?

казано от Tony Leen на 21.03.17, 09:10:

ядките за предпочитане вечерта

Ядене на ядки по обяд до какви резултати ще доведе?

500 kcal енергиен излишък ще му осигурят ли нужното със сигурност?

Според мен е така, според теб може да не е така
1. Яйцата са бърз протеин, пък и всеки закусва яйца сутрин)) е то верно някой минават по тъч линията и ядат сандвич с шпеков салам
2. Рибата няма значение, но винаги със въглехидрат
3. Фъстъците са мазнини, а мазнините убиват апетита ако са ядат през деня, Все пак иска да качва момчето и му трябва апетит.
4. 500ккал излишък са напълно достатъчни за чисто покачване с минимално увеличаване на подкожните. При излишък 800-1000ккал се води “dirty bulk”, т.е. омазняването е много по-голямо.

1. А като се добави и мазнините от жълтъка, не става ли малко по-бавен този протеин :)
2. Защо? Аз като вечерям риба със салата, даже и авокадо или маслини добавям, проблем не съм видял.
3. Какво пречи за междинно хранене да се сложат? Аз ги ползвам за следобедна закуска.

Не е грешно и твоето предложение, но си се изказал малко крайно :)

казано от Tony Leen на 21.03.17, 10:42:

1. Яйцата са бърз протеин...

Може би си прав... може би.
http://www.bb-team.org/articles/4290_protein-chast-vtora

казано от Tony Leen на 21.03.17, 10:42:

...пък и всеки закусва яйца сутрин...

Безупречен аргумент, признавам.
Няма как да противореча на това.

казано от Tony Leen на 21.03.17, 10:42:

2. Рибата няма значение, но винаги със въглехидрат

Друго месо може без въглехидрат, но риба - винаги с въглехидрат.
Канон. Железен.

казано от Tony Leen на 21.03.17, 10:42:

3. Фъстъците са мазнини, а мазнините убиват апетита ако са ядат през деня, Все пак иска да качва момчето и му трябва апетит.

Аз пък съм чувал, че мазнините съдържат енергия. Момчето има ли нужда от енергия всъщност? И може ли тя да е от мазнини в друг момент, не само вечер?

казано от Tony Leen на 21.03.17, 10:42:

4. 500ккал излишък са напълно достатъчни за чисто покачване с минимално увеличаване на подкожните. При излишък 800-1000ккал се води “dirty bulk”, т.е. омазняването е много по-голямо.

Приемам, че си изчислил колко енергия ТОЧНО приема питащият с храната си... разбира се, знаеш и ТОЧНО колко енергия изразходва той с ежедневието и тренировките си... та затова си наясно, че до 500 kcal допълнително са оптимум за неговия случай.

Ей така, пишем си...

21.03.17
11:23

Добре, краен съм и може би съм прекалено уверен във себе си, това са си мои мнения и не мисля че са грешни
Авторе, ето какво ще ти кажа - просто и ясно
Искаш да качиш?  яж повече!  Не качваш? яж още повече))  В гуглето може някой онлайн калкулатор да ползваш, да ти изяснят калориите

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1