Back to the workout therapy

20.03.17
17:50

Здравейте, започвам пак дневник пък да видим до къде ще стигнем...Като цяло съм тренирал с прекъсвания, но минлата година бях по- сериозен, но се оказа, че имам херния и спрях да тренирам за 9 месеца, като качих 12 кг( малко звучи като бременност :D). Септември ме оперираха и след това 2-3 месеца имаше ядене на дюнери и сладко. Но дойде новата година и реших да се стягам. Започнах да си записвам калориите и да се храня качествено, от което свалих 5-6 кг за месец и нещо. От март месец ходя на фитнес , като тренирам по fullbody метологията, започнах с лоста заради операцията , и пробвам да продължавам си следя калориите. От време на време ме заболява леко операцията, но сигурно е нормално. Започнах на 76 кг , от които голяма част пак са сланина :(

Темата беше редактирана от BuFu на 20.03.17 17:50.

20.03.17
22:32

20.03.17 - тренировка Б
Squat - 40x8,8,8,8
DB Alternating OHP - 15x10,8,8 - можех си ги направя , но ме е страх да не се огъна и да не ме удари в операцията
Horizontal Row - 42x10,10,10
Db Bench Press - 15x12,12,12 - и тука можех, но реших да не избързвам
Unilateral DB Calf Raise - 15x12,12
Drag Curl - 26x12,12,12
Hip Extension - притиска операцията и ми създава дискомфорт

Храна:
1.
-доза протеин
-кафе
-овесени ядки
-прясно мляко
-вафла
2.
-котидж
-оризовки
3.
-панирано пилешко филе
-зелена салата
-картофено пюре
4.
-кафе
-картофи на фурна
-кюфтета от телешко и конско
5.
-прясно мляко
-протеин

Нещо ме опъва леко операцията, но предполагам, че е нормално. Нещо огладнях късно и пих протеинче :D

Мнението беше редактирано от BuFu на 20.03.17 22:32.

20.03.17
23:22

Аве пичага щом те боли леко операцията внимавай с това шега не бива. Прави по-леки тренировки според мен друго не знам какво да ти кажа.

21.03.17
09:31

казано от James 25 на 20.03.17, 23:22:

Аве пичага щом те боли леко операцията внимавай с това шега не бива. Прави по-леки тренировки според мен друго не знам какво да ти кажа.

Благодаря за съвета. Смятам, че правя леки и то не е болка по време на тренировката. А някакво опъване от време на време или когато ми се подуе стомаха от хранене. Пък и докторът беше казал след 2 месеца мога почвам, а аз изчаках 6…Най-вероятно са вътрешни срасвания и тн.

21.03.17
22:17

21.03 - нетренировъчен
Храна:
1.овесени ядки
-прясно мляко
-кафе
2.свинска наденица
-кебабче
-картофена салата
3.кафе
-картофи на фурна
-кюфтета от телешко и конско
4.beef jerky

Хубав ден беше с това време. Пролетта се показа :)

Мнението беше редактирано от BuFu на 21.03.17 22:17.

23.03.17
07:59

22.03.17 - тренировка А
Bench Press - 36x8,8,8,8
Chin-Up - 42x10,10,10
Romanian Deadlift - 30x15,15,15
Unilateral Leg Extension - 17x15,15,15
Dumbell Overhead Triceps Extension - 8x12,12,12
Kneeling Cable High Row - 25x15,15
Cable/Dumbbell Lateral Raise 7x13,12

Храна
1.протеин
-кафе
-овесени ядки
-прясно мляко
1.1. котидж сирене
- оризовки
2. пилешко филе
-салата боб
-салата картофи
3.кафе
печени картофи
-кюфтета от телешко и конско
3.1.накиснати бадеми
-кашкавал
-бира

Добавки
екдистерон, multi-pro,  Glucosamine + Chondroitin + MSM, омега 3, магнезий

Пролетната умора ли ме удари или 7-те часа сън не ми стигат....Почва страшно да ми се пие бира, едвам се удържам....И цял ден не ме боля операцията, преди малко ме опъна леко.... От 3 седмици не мърдам от 75.5 кг и смятам в нетренировъчни дни да седя на 1200-1600 калории да видим как ще ми се отрази.

Мнението беше редактирано от BuFu на 23.03.17 07:59.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1