Trying to be disciplined

29.03.17
13:17

Правя си този дневник с цел да си следя храненето,калориите,тренировките и прогреса.
Целта ми е сваляне на още 10 килограма  и стягане.
Към днешна дата съм 81кг. при ръст 170 см. За изминалия месец свалени 5кг. и почти 4 см. от всички обиколки.
Малко за мен - на 25 години,тренирам 3-4 пъти седмично. В тренировъчни дни ям около 1400-1500 kcal, в почивните около 1200-1300 kcal. Работя динамична работа на крак,така че си определям ежедневието като активно. Останалото ще си проличи в храненето и тренировките ми.

29.03. Тренировъчен

30 мин кардио на гладно сутринта ( скокове,клекове,горна част,лицеви)
2 кафета с 1 ч.л. захар за целия ден

Обяд: 130гр. обезмаслена извара Олимпус с 1 и 1/2 домат,2 варени яйца,магданоз и 10гр. зехтин
още 120 гр. извара пасирана с 1 банан

Вечеря : 130 гр. месо от пилешко бутче без кожа с 1 домат
          1 банан и 1/2 кофичка кисело мляко 2 %

Total : 1.159 kcal

Такъв е плана за деня,ако ям нещо допълнително ще edit-на :)
Лек и спорен ден на всички :)

Така като ти гледам данните КБ ще е около 2200-2300 калории, а да ядеш само 1200 си е почти половина. Вземи дигни малко храната и се храни по- често, а не само 2 пъти в деня, пък с постоянство резултатите ще си дойдат :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1