Nothing is impossible if you can imagine it

Ново дневничеее, искам да си следя храненето и прогреса в този форум, защото знам, че тук ще получа компетентно мнение и критика, ако греша някъде.

Инфо за мен: Възраст:21г. Тегло:55кг. Ръст:162см. %мазнини: 21%/12кг./ ОО:1700ккал. ДЕР:2000ккал.
Мерки:
Раменен пояс: 100см.
Талия: 72см.
Ханш:102см.
Бедро:56см.
Не следя калориите при хранене, което може да се отчете за грешка.

Целта ми е да сваля мазнините до видим мускулен релеф, което при мен е на 13-14%.
Приемам хранителни добавки като вмомента пия ВСАА и Общи витамини+ Омега 3.

Храненето ми днес:
Закуска: овесени ядки+банан+прясно мляко+канела
кафе
Обяд: 3 сухара със сирене + салата домат+лук + 6маслини
кафе
Следобедно: 1/2 ябълка + фъстъчено масло
кафе+витамин
Вечеря: картофено пюре+сирене+маслини + 2сухара с лютеница + 2 сухара с фъстъчено масло

Вода: 1,5л.
Тренировка: преди обяда - 20мин. корем+20мин. горна част

Закуска: мюсли с кисело мляко
кафе
Обяд: картофено пюре+сирене+маслини+2яйца
кафе
Закуска 2: картофено пюре+сирене
Вечеря: Пилешка яхния с 1ф. ръжен хляб

Вода: 1л.

Тренировка: кардио

Закуска: мюсли с кисело мляко
кафе
Обяд: Св. винен кебаб+супа леща
Закуска 2: 2ф. вита + фъстъчено масло
кафе
Вечеря: салата краставици; ориз,яйце, шунка
Вода:2л.
Добавки: Мултивитамин+ АК
Тренировка: Горна част+клекове

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1