Дневника на един пират

Здравейте на всички! Реших и аз да пусна един дневник, защото мисля че ще ми е много от полза, понеже съм сигурен, че като всеки начинаещ допускам грешки и ще съм много благодарен на хората, които ми помагат със съвети. Малко повече информация за мен- на 25 години съм, родом от България, но живия в чужбина, висок съм 182см. и в момента тежа 75кг.. В началото на годината бях около 85 кг., други мерки не съм си взимал, но от доста некачествена храна и почти никакъв спорт бях натрупал доста подкожни мазнини и сега основната ми цел е да ги изчистя. Още от самото начало на година почнах да се съобразявам с храната и гледах да се храня по често и по здравословно. От към края на януари, след доста четене основно тук(във форума и сайта) се спрях на РБД, като гледах да приемам около 1600-1700 калории, от които 600-700 бяха от протеин, а другите 1000 разделени по равно между въглехидратите и мазнините. Резултат имаше, в началото на март тежах 77кг., талия 89см., гръдна обиколка 93см., бедро в по горната му час беше 57см. и бицепс 35см.. След тези измерения реших да сменя режима и минах на НВД, като не правех зареждащ ден, но миналата седмица ми беше първия, а утре мисля да е втория. Измервания са от вчера: килограми- 75, талия- 85, гръдна обиколка-93, бедра- 55 и бицепс-35.Стопил съм доста от мазнините и си личи, но има още доста да се желае и най вече в областта на корема. От добавките взимам само протеин на OP Gold Standart 100% Whey, а тази седмица пробвам и течен л карнитин. Ето и какво правих, и какво хапнах днес:
08:00- л карнитина с чаша зелен чай
08:30- 2-3 мин. скачане на въже последвано с 10 минутни упражнения за корем с минимални почивки между упражнения и след това 45 мин. на велоергометъра
10:00- половин доза протеин на прах(една доза на кутия пише че е от 30гр в която се съдържа около 25 гр. протеин )
10:30- 30гр. овесени ядки с 200 мл. кисело мляко и една чаена лъжичка мед, като всичко това е разбъркано от предишната вечер. Хапнах и около 25гр прошуто
12.00- 130гр. пуешки пържоли(от бяло месо без кожа) печени на грил тиган със салатка от домати, краставици, 40 грама сирене и една лъжица зехтин
14:00- 90 гр. микс от ядки- бадеми, кашу, орехи и фъстъци(само те бяха печени, но без сол)
15:00- тренировка включваща:
лицеви опори с ръце на пейка 3х10
лицеви опори на земята 3х10
лицеви опори с крака на пейка 3х10
флайс с дъмбели 3х8
кик- бек 3х10
кофички на пейка 3х10
По време на тренировката изпих още един зелен чай.
16:00- другата половинка от протеина на прах
17:30- 2 белтъка пак с малко прошуто.
20:00- 200 гр. руло стефани
22:00- 20гр орехи с два белтъка от яйца.
ПС: Всички съвети са добре дошли. Един въпрос само аз ли не си виждам профилната снимка и къде може да е евентуални проблем? Благодаря

Темата беше редактирана от Джак Спароу на 31.03.17 23:18.

31.03.17
22:40

Яж повече. В момента се храниш като 14-15 годишно момиче. На 75кг човек би трябвало около 2000-2200ккал да стигат да сваляш. Защо не тренираш в зала ?

Нямам близко зала за трениране, най близката е на около 20 км. от нас, но пък има плувен басейн, където ходя да правя упражнения за плуване (още не съм се научил) два пъти в седмицата. За храна така като я смятам излиза за днес около 1900 калории, не мисля че е толкова малко (освен ако не бъркам в сметките нещо), пък и не съм изпитвал глад

Честит първи април!
Днес ми е зареждащ ден и си позволих да поспа малко повече ето и какво хапнах:
09:00- доза протеин
10:00- 200мл кисело мляко с 60 гр овесени ядки и една лъжица мед
12:00- 5 броя оризовки(около 40 гр.) с 200гр руло стефани, 100гр печени картофи и настърган кашкавал отгоре
15:00- 3 кивита,50 грама сурово кашу и едно пакетче пълнозърнести бисквити( мисля че беше около 40гр)
17:00- тук малко се изложих с една питка бял хляб, салам и два белтъка
20:30- хапнах суши, скариди и малко оризови спагети
По мои изчисления всичко е малко над 2000 калории.
Тренировка нямаше само малко разходка преди и след вечерята :)

Ето какви ги върших и днес, станах в 7 и 30 пих един л карнитин и една чаша зелен чай и отидох да тичам. Направих 7.5 км за 45 минути след което нямах кой знае каква физическа дейност. Ето и какво хапнах:
09:30- доза протеин
10:00- 30гр. овесени ядки, 200 мл кисело мляко, ч.л. мед и една ч.л. ленено семе
12:00- 100гр риба тон от консерва, 150гр грах и 2 с.л. зехтин
15:00- 60гр кашкавал, 50гр сирене, 30 грама маслини и половин краставица
17:00- по 15 грама от- слънчоглед, бадеми, кашу и фъстъци
20:00- 250 грама пуешко бяло месо с топено сирене и гъби на фурна, салата от зеленчуци и зехтин
22:00- 20 грама орехи
Лека вечер от мен

Днес ми изникна един въпрос, но ще го задам по долу в поста.Ето и какво хапнах и какво правих днес:
03.04.2017
08:00- закуска 3 белтъка от яйце, 35 гр овесени ядки с 200мл кисело мляко, мед и ленено семе, а да и един зелен чай
09:30- втора закуска 50гр сирене, 30 гр кашкавал и 30 гр маслини
11:00-12:00 ходих на басейна да се уча да плувам
12:15- Веднага след плуването отидох на лостовете пред залата и правих набирания, като правех стихващи вълни от 3,2,1 повторения, като редувах всяка вълна с широк надхват и после подхват. Така 8 пъти като последните две вълни бяха само от 2,1 повторения. След набирания тръгнах към нас (пътя е около 15-20 мин, което ми беше като почивка) и правих гребане с дъмбел 4х10. Тук идва и въпроса исках да правя и добро утро, но понеже в нас нямам лост има ли някакъв начин да бъде изпълнено с дъмбел? Правих и малко упражнения за бицепс, Концентрирано сгъване 3х8 и чуково бицепсово сгъване пак 3х8
13:30- Доза протеин
14:00- Обяд 250гр пуешко бяло месо с топено сирене, със салатка и зехтин
16:00- по 15 грама от кашу, бадем и слънчоглед, а фъстъците бяха 30гр.
18:00- 150 мл кисело мляко с 10гр ленено семе
20:00- свински ребра на фурна(не съм ги мерил като грамаж)
22:00- 20грама орехи с малко прошуто и зелен чай

Мнението беше редактирано от Джак Спароу на 03.04.17 23:52.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1