Хранителен режим за маса

08.05.17
16:39

Здравейте! На 16 години съм тежа 63 килограма 170 см. В отлична физическа форма съм, но желая повече маса. Тренирам 5 пъти в седмицата (п-гърди и корем; в-гръб; с-ръце и корем; ч-крака; п- рамо и корем. събота и неделя бягам около 5 км (не редовно)). Храня се 3 пъти на ден което според мен е малко. Сутрин пия шейк (прясно мляко,половин банан, 2 сурови яйца), на обяд(преди тренировка) само плодове, след тренировка пия biotech iso whey zero протеин, и вечерям месо,картофи, зеленчуци, яйца. Един път в седмицата ям риба. Ако може да ми предложите някакъв по добър режим или да ми изпратите подобни на моята теми или просто да изкажете своето мнение. Ще ми бъде много полезно 🙂 До скоро исках да вземам повече добавки, но разбрах, че за моята възраст всичко което ми е нужно е в храната 🙂 Днес си взех няколко пластмасови купички и смятам вечер да си приготвям ядене за следващия ден.Ето линк за инстаграма ми ако искате да видите в каква физическа форма съм: https://www.instagram.com/kristian_dobrev/

Темата беше редактирана от Kristian Dobrev на 08.05.17 16:51.

Здравей, като за начало ще те попитам защо тренираш толкова често корем? Според мен това е доста ненужно тъй като почти всички упражнения напрягат корема, можеш да заместиш тренировката за корем с някоя друга група (примерно, която ти изостава).

За храната бих ти казал да започнеш да си мериш храната, аз съм голям фен на следенето на макронутриенти тъй като така виждам най-голям резултат в това което правя.

Какво бих направил аз в такъв случай: Една седмица ще си меря храната като няма да променям храната която приемам обикновенно като следя килограмите си всеки ден. Идеята е да видиш колко калории приемаш на ден и поддържаш на това количесто. След това вече тъй като искам да качвам килограми ще добавя +500 калории върху моят хранителен план и така бих продължил да се меря всеки ден като си записвам. Накрая на седмицата събирам записаните килограми и ги деля на 7 и записвам резултата, другата седмица правя същото нещо.

Мнението беше редактирано от Валентин Юлиянов на 08.05.17 17:20.

Bart Simpson

08.05.17
17:53

И определено се откажи от суровите яйца,освен ако не живееш на село и яйцата са от баба,защото една салмонела ще те върне в първи клас.А дори и от баба да са яйцата пак е неоправдан риск.

08.05.17
18:33

казано от Bart Simpson на 08.05.17, 17:53:

И определено се откажи от суровите яйца,освен ако не живееш на село и яйцата са от баба,защото една салмонела ще те върне в първи клас.А дори и от баба да са яйцата пак е неоправдан риск.

От Варна съм, а яйцата ги вземам от приятелка на баба ми която отглежда кокошки. Доста хора ми казаха същото като теб. Благодаря за съвета! 🙂

08.05.17
18:34

казано от Валентин Юлиянов на 08.05.17, 17:20:

Здравей, като за начало ще те попитам защо тренираш толкова често корем? Според мен това е доста ненужно тъй като почти всички упражнения напрягат корема, можеш да заместиш тренировката за корем с някоя друга група (примерно, която ти изостава).

За храната бих ти казал да започнеш да си мериш храната, аз съм голям фен на следенето на макронутриенти тъй като така виждам най-голям резултат в това което правя.

Какво бих направил аз в такъв случай: Една седмица ще си меря храната като няма да променям храната която приемам обикновенно като следя килограмите си всеки ден. Идеята е да видиш колко калории приемаш на ден и поддържаш на това количесто. След това вече тъй като искам да качвам килограми ще добавя +500 калории върху моят хранителен план и така бих продължил да се меря всеки ден като си записвам. Накрая на седмицата събирам записаните килограми и ги деля на 7 и записвам резултата, другата седмица правя същото нещо.

Това е доста добра идея. Смятам да го пробвам. Благодаря за инфото 🙂

Bart Simpson

08.05.17
18:36

казано от Kristian Dobrev на 08.05.17, 18:33:

казано от Bart Simpson на 08.05.17, 17:53:

И определено се откажи от суровите яйца,освен ако не живееш на село и яйцата са от баба,защото една салмонела ще те върне в първи клас.А дори и от баба да са яйцата пак е неоправдан риск.

От Варна съм, а яйцата ги вземам от приятелка на баба ми която отглежда кокошки. Доста хора ми казаха същото като теб. Благодаря за съвета!

хубаво е знам,аз преди също гърмях сурови жълтъци,но риска е голям.

Здравей!

казано от Kristian Dobrev на 08.05.17, 16:39:

Ако може да ми предложите някакъв по добър режим или да ми изпратите подобни на моята теми или просто да изкажете своето мнение.

Да, подобни на твоята тема има много, както и материали под формата на статии. Ползвай търсачката в сайта (горе, дясно), за да се ориентираш и да прочетеш необходимото. Като цяло това е един от най-често задаваните въпроси.

Бъди търпелив. Ако виждаш, че от дълго време не си качвал тегло, увеличи калорийния прием. Не е необходимо да увеличаваш броя хранения. Три на ден са напълно окей, ако се чувстваш добре.

Да, от хранителни добавки нямаш нужда, в основата е храната. И за това е писано.

Също така си преразгледай тренировъчната програма. Махни този тип сплитове, тренирай цялото тяло в една тренировка, наблягайки на големите мускулни групи и на движенията със свободни тежести.

Успех!

08.05.17
23:40

казано от Bart Simpson на 08.05.17, 18:36:

казано от Kristian Dobrev на 08.05.17, 18:33:

казано от Bart Simpson на 08.05.17, 17:53:

И определено се откажи от суровите яйца,освен ако не живееш на село и яйцата са от баба,защото една салмонела ще те върне в първи клас.А дори и от баба да са яйцата пак е неоправдан риск.

От Варна съм, а яйцата ги вземам от приятелка на баба ми която отглежда кокошки. Доста хора ми казаха същото като теб. Благодаря за съвета!

хубаво е знам,аз преди също гърмях сурови жълтъци,но риска е голям.

Сурови жълтъци много рядко. по 5-6 белтъка на ден пия.

08.05.17
23:42

казано от Вероника Налбатска на 08.05.17, 19:50:

Здравей!

казано от Kristian Dobrev на 08.05.17, 16:39:

Ако може да ми предложите някакъв по добър режим или да ми изпратите подобни на моята теми или просто да изкажете своето мнение.

Да, подобни на твоята тема има много, както и материали под формата на статии. Ползвай търсачката в сайта (горе, дясно), за да се ориентираш и да прочетеш необходимото. Като цяло това е един от най-често задаваните въпроси.

Бъди търпелив. Ако виждаш, че от дълго време не си качвал тегло, увеличи калорийния прием. Не е необходимо да увеличаваш броя хранения. Три на ден са напълно окей, ако се чувстваш добре.

Да, от хранителни добавки нямаш нужда, в основата е храната. И за това е писано.

Също така си преразгледай тренировъчната програма. Махни този тип сплитове, тренирай цялото тяло в една тренировка, наблягайки на големите мускулни групи и на движенията със свободни тежести.

Успех!

Благодаря за информацията! 🙂

09.05.17
01:12

А правя често корем защото не усещам никакво натоварване в корема от другите упражнения.

Мнението беше редактирано от Kristian Dobrev на 09.05.17 01:13.

09.05.17
01:20

Днес реших да пробвам нещо ново. 2 порции: домат,извара,картоф,пилешки гърди с гъби; и 2 порции: маруля,краставица,яйце,пилешки гърди с гъби. А за закуска (шейкбелтък ,банан, прясно мляко) и овесени ядки. Отделно през деня хапвам плодове.

Мнението беше редактирано от Kristian Dobrev на 09.05.17 01:22.

Bart Simpson

09.05.17
02:13

Аз съм казвал и преди,приготвям си храната за следващия ден вечерта на предния от около осем години.
Срещал съм критики-като седнеш на маса какво ще правиш,ще си извадиш кутията с храна ли? И там-подобни.
Приятелите ми така са свикнали с това,че става вече само повод да си разменяме шеги и се забавляваме понякога.
За мен това, което правиш е висша форма на контрол.
Моите адмирации, да проявяваш такава дисциплина е гарант за успех във всяко начинание.
Десетократно по-ефективно е от броене и смятаме на калории.Има и още един аспект на нещата,който за много хора би бил спорен и не бих се наел да доказвам правотата му нито смятам,че бих могъл.Смятам,че подготвяйки умът си за предстоящото ядене, тялото го очаква и се подготвя за него със възможно най-подходящият набор от ензими за усвояване на определения по-рано порцион храна.
Ще приведа само един пример:
Мой близък каза веднъж:
-Как ми се доядоха боровинки(сигурен съм,че не е ял повече от три пъти в живота си такива)след няколко дни му откриха пикочна инфекция.
Скиптици има по цялата земя,дори и плацебо да е то също има ефект така,че млади приятелю,поздравления още веднъж.

09.05.17
08:20

казано от Bart Simpson на 09.05.17, 02:13:

Аз съм казвал и преди,приготвям си храната за следващия ден вечерта на предния от около осем години.
Срещал съм критики-като седнеш на маса какво ще правиш,ще си извадиш кутията с храна ли? И там-подобни.
Приятелите ми така са свикнали с това,че става вече само повод да си разменяме шеги и се забавляваме понякога.
За мен това, което правиш е висша форма на контрол.
Моите адмирации, да проявяваш такава дисциплина е гарант за успех във всяко начинание.
Десетократно по-ефективно е от броене и смятаме на калории.Има и още един аспект на нещата,който за много хора би бил спорен и не бих се наел да доказвам правотата му нито смятам,че бих могъл.Смятам,че подготвяйки умът си за предстоящото ядене, тялото го очаква и се подготвя за него със възможно най-подходящият набор от ензими за усвояване на определения по-рано порцион храна.
Ще приведа само един пример:
Мой близък каза веднъж:
-Как ми се доядоха боровинки(сигурен съм,че не е ял повече от три пъти в живота си такива)след няколко дни му откриха пикочна инфекция.
Скиптици има по цялата земя,дори и плацебо да е то също има ефект така,че млади приятелю,поздравления още веднъж.

Благодаря много! Малко е трудно всяка вечер да си готвя всичко, но след като виждам ефекта се мотивирам още повече. Пък и е по добре един път вечер от колкото на всяко хранене да си приготвям порция. Приятелите ми приеха това много добре, чак се учудих. Апък критиките от другите ги приемам с усмивка 😊

Мнението беше редактирано от Kristian Dobrev на 09.05.17 08:22.

09.05.17
11:13

Може да си приготряш храната в по-големи количества и така да не ти се налага да готвиш всяка вечер.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1