Хранителен режим и добавки за отслабване

17.05.17
17:44

Здравейте, от доста време се каня да пусна тема и ето, че и това време дойде. Целта ми е да сваля килограми и не целя да са само за лятото или да са до лятото, а искам да ги сваля възможно най-бързо и да поддържам едно ниво от което да започна да градя. На 20 години съм, тежа 89 кг. и съм висок 180 см. Преди време бях свалил от 85 до 80 за около 10 дни, но след това не почнах някакъв по лек хранителен режим, а отново почнах да ям всичко. Тогава не ми беше проблем да се ограничавам, но сега е и искам да попитам как вие се справяте най-вече със сладкото, защото аз не мога да спра да ям сладко.. Относно другите храни - мазни, тестени и т.н. се ограничавам и не ми е проблем. Целта ми е да сваля 10 кг., тоест да стана 79 кг. Също така целта ми е да свалям най-вече във бедрата, задните части и долната част на корема, защото там имам най-много натрупани мазнини. Не ми пречи при свалянето на тези килограми да загубя и мускулна маса. Мисля да започвам отново фитнес, а общо за всичките ми години до сега имам горе-долу 1 година във фитнеса. Имам мускули, имам и сила, но всичко това е под мазнините. Трябва ли всеки ден да правя кардио и добре ли е да редувам - кардио, HIIT и скачане на въже? И какъв хранителен режим ще може да ми предложите? Също така бих закупил и хранителни добавки, за да забързам ефекта на отслабването, ако може да предложите някакви. Благодаря предварително на всички, които са се отзовали!

Темата беше редактирана от Nikolai Trendafilov на 17.05.17 17:47.

17.05.17
18:45

Здравей!
Колкото по- рано приемеш ,че няма такова нещо като “бързо сваляне” , “сваляне предимно в бедрата” , магически добавки и ограничаване в избора на храната, толкова по- бързо ще можеш да започнеш с едно плавно и нормално сваляне на килограми ( основно мазнини). Кардиото няма да ти помогне да свалиш 5 кг за 5 дни, то е допълнение към останалите тренировки. Ако си направиш една хубава ( за теб изцяло) програма за цяло тяло , по 4 пъти седмично например, да си изчислиш едни начални калории и нутриенти ,към които да можеш да се придържаш в дългосрочен план (месец, два, година), то честито , вече си намерил пътя към добрата форма 🙂
Успех!

18.05.17
12:19

Как мога да ги изчисля и как да изчислявам всяка храна, която приемам по колко калории има и т.н.?

Здравей!

И аз не те съветвам да гониш бързи резултати.
Опиши как се храниш сега, за да видим каква е стартовата ти позиция с хранителните навици.
Хранителни добавки не ти трябват на този етап, първо оправи храната и включи физическата активност.

Kristiyan Olegov

21.05.17
09:37

Основния ти проблем е “възможно най-бързо ” . Хубавите неща стават бавно .

21.05.17
10:14

казано от Nikolai Trendafilov на 18.05.17, 12:19:

Как мога да ги изчисля и как да изчислявам всяка храна, която приемам по колко калории има и т.н.?

Трябва да си купиш домакинско кантарче и да теглиш всяко нещо, което смяташ да изядеш. Смятането може и на тефтер с молив да го правиш, но по- лесно става или в екселска таблица на компютъра, или с апликейшън за телефона (например MyFitnessPal calorie counter)

Съответно трябва да избягваш храни, чийто състав няма как да знаеш - манжички от заведения с неясен грамаж и състав. Когато си готвиш у вас, теглиш съставките на ястието, въвеждаш/смяташ калориите от всичко, сумираш и после делиш на броя порции, които се получават.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1