Проблем

11.06.17
11:23

Ами така... Аз съм на 15 години, момиче.. висока около 170см и тежа 74-75 кг, много над нормалното съм, от 2 месеца се опитвам да отслабна като намалих храната намалих сладкото, газираното и солта ( обичам да слагам по една шепа сол и ми казаха че това задържа вода в организма и тем подобни ) също така ходя на фитнес в седмицата 6 пъти и също така тренирам вкъщи; правя кардио и ходя на пътеката във фитнеса, и на много други но нямам идея как точно се казват. И също така един друг проблем който много ме тормози и също така и родителите ми ; появиха ми се стрии в областта на корема долу ( все едно съм раждала )  и по ръцете, краката и ако имате някакъв лек за тях и за всичко като цяло ще ви бъда благодарна! 🙂 Забравих да добавя, че преди това пиех хапчета за спомагане на отслабването  преди да ги почна бях 58 кг може би но не и повече от 60, а след като ги спрях започнах много бързо да напълнявам от 58 станах на 63 за 2 месеца може би а после за още толкова качих още 10… откакто напълнях започнах да имам много проблеми със здравето ( високо кръвно, прилошава ми, болки в корема .. а съм само на 15 ) консултирала съм се с доктори, правила съм много кръвни изследвания и много други и всички са били положителни... лекарката каза че просто трябва да отслабна и няма друг избор. Помощ!

Темата беше редактирана от Snow White на 11.06.17 11:37.

11.06.17
11:44

За стрийте ти препоръчвам jorjeia потърси го във фейсбук това е страницата им , качват снимки на хора които са го използвали и като гледам резултатите са наистина много добри !  Проблемите които ги имаш може би се дължи на рязко покачване и сваляне на килограмите понеже килограмите играят важна роля за здравето , хапчета не употребявай за отслабване направи си някаква диета , хранителен режим и ще станат нещата бавно но славно

Мнението беше редактирано от Aleksi Rumenov на 11.06.17 11:45.

11.06.17
12:17

казано от Aleksi Rumenov на 11.06.17, 11:44:

За стрийте ти препоръчвам jorjeia потърси го във фейсбук това е страницата им , качват снимки на хора които са го използвали и като гледам резултатите са наистина много добри !  Проблемите които ги имаш може би се дължи на рязко покачване и сваляне на килограмите понеже килограмите играят важна роля за здравето , хапчета не употребявай за отслабване направи си някаква диета , хранителен режим и ще станат нещата бавно но славно


Точно тази страница гледах и да явно това е единственото решение!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1