Програма

Здравейте, може ли да ми кажете хубава програма кои дни кои мускулни групи да тренирам. И може ли да комбинирам по 2 мускулни групи да тренирам в една тренировка?

15.06.17
01:24

Виж сега ако говорим за лостове правиш кофи те ти товарят трицепса и гърдите.
Набиранията за гръб за предпочитане е да сменяш хвата поне аз така правих.
За крака клекове със собствено тегло може и лицеви да включиш 2 пъти седмично е най-добре според мен. За фитнеса там вече по-различно гръб с трицепс можеш,гърди с бицепс,крака и рамо примерно.  Ако блъскаш във фитнес 3-4 пъти седмично е добре. Друго не знам какво да ти кажа чети в сайта има много програми.

Мнението беше редактирано от James 25 на 15.06.17 01:28.

15.06.17
12:17

По начина ти на питане предполагам, че си начинаещ, затова започни с тренировки за цяло тяло през ден, 3-4 пъти седмично. Избирай базови упражнения, клек, лег, тяга, гребане, набирания, кофи и т.н. След 3-4 месеца може да преминеш на горна-долна, бутащи-дърпащи или нещо подобно, или пък да си продължиш с цяло тяло.

Аз принципно правя гръб-бицепс; гърди-трицепс; и крака-рамо;

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1