Мнение за хранителен режим

25.06.17
19:57

Здравейте.
Поразгледах из интернет доста теми относно режими за покачване на килограми и нахвърлих няколко идеи на един лист. Може ли да ми кажете дали, оформеното от мен ще ми свърши работа за да кача килограми.

Понеделник:
07:00ч - Мюсли с прясно мляко и плод
10:00ч - 3-4 яйца
13:00ч - Обикновенно ям джоб, ако ако имате по-добра идея ще ви послушам
16:00ч - 17:00 ч - Ядки или плод
20:00ч - Пилешко/Ориз ( + някоя друга идея от вас)

Вторник
07:00ч - 2-3 препечени филии с извара + 1 яйце
10:00ч - кисело мляко + плод
13:00 - както обясних... това е почти всеки ден
16:00ч - 17:00 ч  - ядки или плод
20:00ч - ... разчитам отново на вас

Сряда
07:00 - мед с ядки + плод
10:00 - 3-4 филии с кашкавал и сирене
13:00 - ииии отново....
16:00ч - 17:00 ч  - ядки или плод
20:00ч - .....

Четвъртък
07:00 - 2-3 филии с кашкавал и сирене + плод
10:00 - 3-4 яйца
13:00 - има ли смисъл пак да го пиша 😄
16:00ч - 17:00 ч - ядки или плод

+ смятам да си взема някакъв протеин който да си правя примерно по 1 литър и да го пия цял ден

И до тук за другите дни не съм измислил все още, но евентуално ако не успея, ще повтарям от предните дни.
Ако имате някакви идеи или забележки, моля споделете, ще съм Ви много благодарен!

Темата беше редактирана от Nicky Nicky на 25.06.17 20:00.

Ние няма как да знаем дали ти ще покачваш тегло с този хранителен режим, единствения който знае си ТИ, ние не знаем какъв е бил твоят калориен прием до момента.

Поразгледах из интернет доста теми относно режими за покачване на килограми и нахвърлих няколко идеи на един лист

Единственното за което може да ти помогне интернет е да влезеш да напишеш ” Яйца bb-team ” и да си запишеш калориите, които съдържат яйцата или някой друг продукт ако не го пише на опаковката.

+ смятам да си взема някакъв протеин който да си правя примерно по 1 литър и да го пия цял ден

Моето мнение е, че ще се набуташ излишно, по-хубаво си вземи 1кг пилешко месо и замести тоя протеин с 100гр пилешко на ден, ще ти свърши по-добра работа.

Накратко вместо да се занимаваш на сляпо да пишеш какво да ядеш утрешния ден, то преди това сметни калорииния си прием до момента, тогава няма да сбъркаш с хранителния режим, или почни от някакво число примерно 2500kcal и започваш да следиш кантара.

Мнението беше редактирано от Валентин Юлиянов на 26.06.17 12:25.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1