Въпрос относно тренировъчната ми програма

06.07.17
12:54

Здравейте, на 16 години съм , но постигането на тяло като например на Rida Kashipova наистина ме влече. Тежа 51 килограма като искам да ги сваля до 46/47 някъде и да стегна тялото си. Тренирам усилено от 1 месец в домашни условия и ходя от 5 години на модерен балет. Бях 55 килограма и за 1 месец свалих 4 килограма с тренировки без хранителен режим (Само г/д гледах да се храня с по-малко калории, отколкото горя. Доволна съм от резултатите, но не навсякъде. Имам 4 плочки и почти никакви мазнини по корема, краката също са леко стегнати , но доста се лакатят мазнините, които искам да сваля.Най-големият проблем е мазнините в краката и  вътрешна част на бедрата. Сама съставих тренировъчната си програма, а тя е:
Понеделник- тренировка вкъщи като сутрин на гладно правя “Burning fat Cardio HIIT” около 40 минути и следобед правя упражнения за вътрешна част на бедрата и дупе- 40 минути.
Вторник-Тичане 20 минути нагоре (тоест не е права повърхността, но не знаех как точно да го нарека) след това упражнения за дупе и крака и надолу 20 минути.
Сряда-  Почивен ден
Четвъртък- Сутрин на гладно ” Burning fat Cardio HIIT” и следобед упражнения за корем и крака 30 минути.
Петък - Сутрин на гладно “Burning fat Cardio HIIT” и упражнения “Full Body” .
Събота- Почивен ден
Неделя- Същото като вторник.
Въпросът ми е дали тренировъчната ми програма е добра и дали би ми помогнала за дълго време. Също така не използвам никакви тежести и според вас трябва ли или мога без тях. Сутрешното ми кардио е на гладно, по-добре така или след закуска.
Благодаря ви предварително! ♡

Здрасти!

Колко си висока?

Въпросната мацка е просто слабичко момиче, но с добре изразена преса. 🙂 Както и да е, не се стреми да приличаш на някого друг, а да ставаш по-добра спрямо самата теб. Ако искаш физиката на еди-коя-си, може да бъдеш разочарована. Не защото няма да изглеждаш добре, а защото сме различни и, както наскоро някъде тук писах, не сме правени по калъп.

Не става ясно какви точно са ти тренировките, може да си по-подробна в описанието.
Сподели как се храниш.

07.07.17
01:22

Здравейте!
Висока съм 169см. Тренировката ми сутрин е тази : https://www.youtube.com/watch?v=5Yz9odanXN4
За корем- https://www.youtube.com/watch?v=VllNR7ARbw4 .
За вътрешната част на бедрата и дупето:
-Напади - 3 серии по 20 повторения ( 1 серия - на единия крак, 2 серия- с другия крак, 3 серия - редувам краката)
-Клякания - 3 серии ( 1 серия- обикновени- 20 повторения, 2 серия- pulse - 30 секунди, 3 серия - hold- 30 секунди)
- Сумо клекове - 3 серии ( 1 серия- 20 сумо клякания, 2 серия- pulse- 30 секунди, 3 серия- hold- 30 секунди.)
-Седеж на стената- 60 секунди - 2 серии
-Butt Raise - 3 серии по 20 повторения
-Scissor Jumps- 3 серии по 20 секунди
- Клек-подскок - 3 серии по 20 секунди
+ Прикачените снимки , Всяко упражнение правя по 3 серии по 20 секунди
Тренировка ” Full Body” - https://www.youtube.com/watch?v=L7r2BSRYIWY
Тренировката ми за крака - https://www.youtube.com/watch?v=j6gf8r6e3Kc
Храня се здравословно т.е. без пържени храни, колбаси, майонеза , кетчуп, маргарин, тестени изделия, много захар,зърнени закуски, различни видове консервирани храни, мазни храни, чипсове, зрънчовци,дъвчащи бонбони,сладолед и други такива любими храни за повечето деца, без топени сирена,кренвирши,газирани напитки,плодови сокчета (приемам само прясно изтискани),  без места за бързо хранене.И го правя, защото ми харесва, а не защото трябва! Храня се само с домашно сготвени храни, ОБОЖАВАМ плодове и зеленчуци и пия наистина много вода. Примерно меню за деня:
Сутрин след тренировка- 2 препечени филийки със сирене или кашкавал или варено яйце с черен пипер.
След около час и половина или 2 часа- Плодове
Обяд- Половин пилешка пържола на скара със неовкусена салата. Понякога я овкусявам само с лимонов сок.
След около час и половина или 2 часа- Плодове или зеленчуци.
30 минути по-късно е следващата ми тренировка.
Вечеря в около 18 19 20 часа - Половин кофичка домашно овче кисело мляко с едно варено айце или само плодове.

Наистина си права, че не трябва да се стремя да приличам на друг, а на самата мен.Ще помисля над това. Благодаря ти!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1