Таблицата на Прилепин - практика

Carbohydrate

09.07.17
14:30

Здравейте, приятели!
Много хора се чудят колко им е интензивна тренировката. За това, направих таблица, която изчислява интензивността по таблицата на Прилепин за интензивността. Тази таблица се ползва най-вече, когато искате да покачите силата си в дадено упражнение. Ползва се активно от пауерлифтери, трибойци, щангисти и т.н. Абаджиев едно време, както и Вестсайдската школа са ползвали тази таблица за увеличаването на силовите си постижения. Ползва се и в наши дни. Прилепин я е създал на база проведени многогодишни опити със спортисти в тежката атлетика, за това, няма съмнения в правилността й.
КОИ - коефициента на интензивност показва колко е интензивна една тренировка, за ден или за седмица. Сравнявате просто с таблицата.
Как се ползва е написано в прикачения файл, но ще ви запозная набързо:
В понеделник имате лег и тренировката ви е следната:
1 подход по 8 повторения със 80 кг (от ляво в таблицата има изчислителна таблица, в която си вписвате моментния максимум в упражнението и тя ще ви даде работните тежести)
2 подхода по 6 повторения със 90 кг и
4 подхода по 1 повторение със 100 кг
Точно така и записвате в таблицата, ще се ориентирате)!
В цветните квадрадчета ще ви изчисли КОИ за едно упражнение!!! Винаги е за едно упражнение! Ако искате за клек, който ще правите след лега, то съм копирал доста таблици, които може да ползвате по-надолу в таблицата....Ако имате 3 тренировки в седмицата за лег, то записвате ги и таблицата ви дава седмичният коефициент, който също не трябва да надвишава определено число.
Таблицата веднага ще ви покаже, дали ще имате прогрес, който искате да постигните. Дали тренировката ви е недостатъчна или прекалено тежка и т.н.
Ако имате въпроси, пишете в темата.

Активиран е линк за публичен достъп:
http://dox.bg/files/dw?a=7a4186ea07

Темата беше редактирана от Carbohydrate на 09.07.17 14:32.

12.07.17
17:14

Я, интересно, аз ползвам една подобна таблица, само че си я правих сам, на базата на формули, които попаднах тук

Имам я в гугъл докс, но съм си я направил да смята само за една тренировка коефициентите 🙂

12.07.17
17:36

За пореден път се убеждавам, че трябва да си структурирам тренировките, но не знам кога ще го направя.. 😄

17.07.17
13:52

Незнам дали проблема е в Прилепин, в таблица или аз не я разбирам, но с едно основно движение, три пъти седмично съм ОК, но при условие, че имам и второ основно движение, значи претренирам жестоко, тоест нещо не е наред, понеже аз не претренирам. Да не говорим, че имам и спомагателни движения, и картинката става “страшна”.

Във другия файл споменават за това, но го свързват само с общия брой извършени лифтове, което пак не е решение.

“Remember, that PNLS is exercise specific, so if your workout consists of 5 different exercises, each exercise will have its own PNLS. This was my first idea of measuring the relation between intensity and the number of lifts. I quickly discovered a problem in this scheme. Consider these two workouts: ....”

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 17.07.17 14:13.

Carbohydrate

17.07.17
15:21

смята се само едно движение. другите се смятат за себе си, отделно. всяко упражнение е само за себе си.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1