Тренировката ...

14.07.17
10:11

Споделям начина си на трениране, който е много прост. Целта е добра форма, и добре оформено тяло, с максимално кратки тренировки, без излишна загуба на време.

Основната ми тренировка А, винаги е 100 набира и 100 помпи, за максимално кратко време. Това е!

Около тази тренировка, но в други дни вкарвам тренировка В:
- тичане 5км.,
- спринтове - 10бр. по 200м.,
- и кръгова тренировка с тежести - базови упражнения от 3 до 5 кръга.

В една седмица тренирам от 3 до 5 дни, като правя веднъж тренировка В, а останалите пъти тренировка А.

Имам и още едно правило, 25/50. Когато не съм във форма, или добра кондиция, гоня 25 завършващи повторения до отказ, а когато съм във форма 50.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1