Голям ханш и бедра

17.07.17
21:28

Здравейте,
освен с напади и наклони в страни с по-тежки дъмбели, как мога да постигна по-голям ханш , но с малка талия? , за бедрата/дупето правя хиперекстензии , легпреса и тяга, но ефекта в ханша е малък и имам една линия която не ще да дръпне и си стои плоска и там се образуват паласки точно на колана?

казано от АСт на 17.07.17, 21:28:

Здравейте,
освен с напади и наклони в страни с по-тежки дъмбели, как мога да постигна по-голям ханш , но с малка талия? , за бедрата/дупето правя хиперекстензии , легпреса и тяга, но ефекта в ханша е малък и имам една линия която не ще да дръпне и си стои плоска и там се образуват паласки точно на колана?

Аммм...нека изясним нещо, понеже ми се струва, че понятията малко се размиват.

Ханшът реално се влияе основно от големната на задните части. В съвсем, съвсем малка степен и от бедрата, най-горната им част, която при нормалните хора не подлежи на промяна. Ханшът се измерва в най-широката част на дупето, а талията в най-тясната част на корема, около пъпа.Така че ако искаш по-голям ханш, трябва да увеличиш големината на дупето, разбира се основно чрез покачване на мускулната маса там.

Нападите, хиперекстензиите, тягата и лег пресата не са лоши упражнения за тази цел, като лег пресата бих заменил с клек по възможност. То зависи и от лег пресата, но реално за да натоварваш в най-голяма степен дупето с лег преса, краката ти трябва да са в много горна позиция. Не всички лег преси го позволяват, май само тези, които са леко вертикални.

“наклони в страни с по-тежки дъмбели” няма нищо общо с ханша, тъй като това упражнение натоварва основно косите коремни мускули и по този начин увеличава талията, а ти не искаш увеличение там.

Но увеличаването на мускулната маса, независимо дали в ханша, талията, бицепса или друго място, не е въпрос просто на упражнения, а на много други фактори - тренировъчен обем и хранене основно.

Би ли описал по-подобно тренировъчната си програма през седмицата?

Мнението беше редактирано от Тихомир Велев на 19.07.17 10:32.

20.08.17
19:50

Здравей,
отдавна не бях влизал в сайта , това е програмата ми,
1. пътеката 20мин
2.велоергометър 20 мин
3. една загряваща серия 5кг по 8пъти на легпресата и 20 повторения 5 до 15 кг
4. клек с тежест 5 кг
5. легпреса с увеличаваща се тежест до 30 кг
6.хиперекстензии 5до 8кг
7.тяга до 15кг ( https://www.youtube.com/watch?v=IOrFhNBoJ2c )
8. лежанка с щанга 10кгмакс
9.флайс гири 3 до 5кг
10.коремни преси 5кг и наклони  вляво и вдясно с 10кг дъмбел , ето това правя за наклон ( https://www.youtube.com/watch?v=kzAPik1sAtg ) и напади
11. 20 минути на пъчетка и на велоергометър

,целя да имам голям таз и дупе и едри бедра със слаби пищяли  и малка талия

20.08.17
20:03

Тогава клякай с 50 кг, не с 5. 🙂

25.08.17
01:08

а с дори и повече от 50? каквато и ми е целта

Допускам, че си жена. След като основната цел на тренировките ти е да натрупаш маса в ханша и бедрата, докато талията е тънка. Широкият ханш наред с млечните жлези, са най-забележимите, а и най-сексапилни женски вторични полови белези.
  Не мисля, че тук основният фактор са тренировките и въобще мускулната маса. А естрогенът и разпределението на мазнините по тялото. Естрогените общо взето са отговорни за почти всички женски полови белези, но по-конкретно нивата му определят къде да се натрупват мазнините. Основните депа са по талията или по ханша и бедрата. Тъй като мъжете имат по-ниски нива на естрогени, те натрупват мазнини предимно по талията. А колкото по-високи са естрогенните нива на жените, толкова повече маса те натрупват в ханша, за сметка на талията.
  Не съм проучвал темата, но мисля, че ако разгледаш няколко различни по размер женски дупета и по някакъв начин измериш състава им и отношението им между мускули и мазнини. Би трябвало да откриеш, че разликата е предимно в мазнините, в доста по-малка степен от мускулите.
  Доколкото разбрах, теб те интересува най-вече размера, не толкова съотношението между мускули и мазнини. Затова проучи въпросът с естрогените и виж как да си ги повишиш. Ако имаш някакви съображения, че можеш да станеш прекалено мазна. Не мисля, че ще станеш, чак прекалено. При по-малко от 10% телесни мазнини, при жените, спира менструалният цикъл и е опасно за здравето. А от сексуална гледна точка, на мен лично ми допадат по-мазничките жени към 25-30% телесни мазнини. Наблюденията ми сочат, че и другите мъже, поне булшинството имат подобни предпочитания, макар и някои да не си го признават.
    В случай, че се окаже, че си мъж. Въобще не разбирам, защо искаш да постигнеш женска фигура. Нямам по-добро обяснение от хомосексуализъм.
    За да се застраховам, се извинявам за предразсъдъците си и известната доза сексизъм.
Просто исках да изразя мнението си максимално обективно. Успех!

27.08.17
19:00

Е нека се включа и аз ще ти кажа как се стегнах 115 кг на 80кг с плочки и изрязани странични мускули здрави бедра и малка талия в рамките на хубавото, много хора ми викаха че тряба да правя кардио и диета, пробвах след всяко кардио ми беше отпаднало не ми се живееше 3 пъти седмично качих мазнина чувствах се на ужас... започнах да правя само упражнения напади клекове подскоци извивки планка без никакво кардио и никаква диета ям си каквото ми е кеф и сега сам релеф ендоморф, всичко е в това да има яко кръгова да се стресират яко мускулите по тялото краката от нападите ми дръпнаха ужасно много, един приятел от клека се развали ужасно хах то е смешно но както беше с широх ханш като започна да кляка здраво краката му станаха мазни на ужас качи някак си гадна мускулна маса и е ужасно.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1