Хранителен режим за покачване на ММ за 70кг мъж

Здравейте,
имам заттуднения с изчисляването на макронутриентите, които трябва да приемам. Пресмятам протеините или въглехидратите, за да са в нормата, обаче другия макронутриент не съвпада с нужните грамажи. Ако има някой, който тежи 70кг и тренира 3-5 пути седмично, може ли да ми прати хр. режим?

18.07.17
14:36

Просто си определи какъв тип си - ендоморф (много трудно сваляте маса),мезоморф (качвате и сваляте относително лесно),ектоморф (качвате трудно маса).После ако си ендоморф умножи теглото си по 35,ако си мезоморф умножи теглото си по 37,5 и ако си ектоморф по 40.Разпределяш си калориите по 5-6 пъти на ден ядене и си ти.Около 30 – 35% от калориите трябва да са от белтъчини, 55 – 60% трябва да идват от въглехидрати и 10 – 15% да са от мазнини.
Аз работех по това и съм ок. 🙂

казано от Петър Григоров на 18.07.17, 10:05:

Здравейте,
имам заттуднения с изчисляването на макронутриентите, които трябва да приемам. Пресмятам протеините или въглехидратите, за да са в нормата, обаче другия макронутриент не съвпада с нужните грамажи. Ако има някой, който тежи 70кг и тренира 3-5 пути седмично, може ли да ми прати хр. режим?

Дори и да намериш човек със 70 кг лично тегло и тренировки 3-5 пъти седмично, това не означава абсолютно нищо.
Не означава, че неговият хранителен режим ще е окей за теб. Броят тренировки седмично също не казва нищо за самите тренировки.

След като знаеш колко точно протеин и въглехидрати искаш да приемеш, вземи предвид и общите калории, в които искаш да се впишеш и така ще намериш количеството мазнини.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1