Упражнения за долната част на гърдите?

25.07.17
12:41

Здравейте, това е първият ми пост тук и реших да попитам за нещо което ме мъчи от известно време. Преди години спортувах много, но по стечение на обстоятелствата работата ми беше такава че прекарвах много време на бюро. Сега се опитвам да възвърна малко фигурата си от младостта 🙂 да намаля, мазнинките и да поизчистя.
Тренировките ми основно са тичане в парка сутрин рано,  лицеви упори и кофички през деня когато се пресетя и мога да отделя време.

Та въпроса ми е за гърдите.
Успях да ги стенгна в горната част и между тях, раменете също са добре, но в долната част и часта към мишниците не успявам с тези упражнения.
Какви упражнения трябва да правя за да стегна тази част. Ако може да ми кажете упражнения които мога да правя в къщи. Ако не става в краен случай ще ходя и до фитнеса. 🙂

Благодаря предварително.

Темата беше редактирана от Sieich на 25.07.17 12:43.

25.07.17
17:26

Кофичките са най-доброто за долна част на гърдите, но според мен имаш мазнина, а нея няма как да стегнеш. Опитай да редуцираш мазнините  и гърдите ще добият по-добър вид.

Здравей!

Не знам от колко време си започнал да спортуваш отново, след дългото време на бюро.
Предполагам, че е от скоро.

Съветът ми, спрямо етапа, в който се намираш, е да не се вглеждаш в отделни зони на дадена мускулатура, в отделните глави на мускулната група и т.н.
Гледай да натоварваш цялостно всички големи мускулни групи.

Вместо да търсиш упражнения за долната част на гърдите, се концентрирай върху промяна на тренировъчната програма. Доколкото разбирам, сега само бягаш и правиш лицеви Опори и кофички.
Нищо ли друго? А гърба, краката - тях как тренираш?

26.07.17
16:37

казано от Вероника Налбатска на 25.07.17, 18:58:

Здравей!

Не знам от колко време си започнал да спортуваш отново, след дългото време на бюро.
Предполагам, че е от скоро.

Съветът ми, спрямо етапа, в който се намираш, е да не се вглеждаш в отделни зони на дадена мускулатура, в отделните глави на мускулната група и т.н.
Гледай да натоварваш цялостно всички големи мускулни групи.

Вместо да търсиш упражнения за долната част на гърдите, се концентрирай върху промяна на тренировъчната програма. Доколкото разбирам, сега само бягаш и правиш лицеви Опори и кофички.
Нищо ли друго? А гърба, краката - тях как тренираш?

Май като се замисля си права. Не е нужно да се концентрирам в отделни зони.
Краката само бягане нищо друго, но там нямам проблем според мен. Ако гледаме глобално де а не отделни зони. 🙂

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1