Patience is bitter, but its fruit is sweet.

14.08.17
14:07

Здравейте,

правя си нов дневник в обновения форум, за да се захвана най-после сериозно, с едно от нещата, което ми доставя удоволствие. Аз съм Симеон, на 21 години, следвам право за 3-та година в СУ “Св. Климент Охридски”, работя по специалността и т.н... Целта за идните 2-3 месеца е изчистване на мазнините, след което продължавам с lean bulk. Тренировките ще са 3 силови + 1-2 кардио. Обема ще го нагласям постепено като следя как се въстановявам. 2016г. май месец разтегнах много серизно коленни връзки и от тогава рядко съм клякал, сега гледам техниката да е перфектна и малко по малко ще напъвам.

14.08.2017
Тренировка
1. Клек - 3х5х70 кг.
2. Лег - 3х5,4,4х75 кг.
3. Набиране с успореден хват (+10 кг.) - 3х5, 5, 5
4. Раменна с дъмбел с 1 ръка - 2х8х15 кг.

Хранене
За днес всичко ще е - 1 доза протеин, 460 гр. пилешко, 350 гр. извара, 200 гр. ориз, 1 домат, 1 чушка, половин пъпеш.

Калории: 1,276;  В 110 гр. М 35 гр. Б 159 гр.

14.08.17
14:26

Свалянето на мазнини и после качване “чисто” ми се струва като загуба на време и невъзможна задача. Защо не качиш 10-15кг активна маса и после да върнеш 5кг с диета за изчистване?

14.08.17
14:32

казано от Brown Bomber на 14.08.17, 14:26:

Свалянето на мазнини и после качване “чисто” ми се струва като загуба на време и невъзможна задача. Защо не качиш 10-15кг активна маса и после да върнеш 5кг с диета за изчистване?

Честно казано не се харесвам как изглеждам в момента. Теглото е 82 кг. на ръст 184 см.

14.08.17
14:37

казано от Brown Bomber на 14.08.17, 14:26:

Свалянето на мазнини и после качване “чисто” ми се струва като загуба на време и невъзможна задача. Защо не качиш 10-15кг активна маса и после да върнеш 5кг с диета за изчистване?

Как се качват 10-15 килограма активна маса ?

14.08.17
22:42

С ядене и тренировки.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 14.08.17 23:32.

15.08.17
13:57

казано от Brown Bomber на 14.08.17, 22:42:

С ядене и тренировки.

Не се заяждам, сериозно питам. Ако може с повече подробности как се качват 15кг активно тегло ?

Мнението беше редактирано от Splash на 15.08.17 13:58.

15.08.17
16:54

15.08.2017
Тренировка - Active rest
1а. Лег с тесен хват - 3х15х40 кг.
1б. Drag curl - 3х12х20 кг.
2. Прасец на смит машина - 3х10х90 кг.
3а. Разтваряне встрани с дъмбели - 2х8х10 кг.
3б. Задно рамо на пек дек с 1 ръка - 2х10х35 кг.
+ малко корем, опити за стойки на ръце, разтягане

Хранене
1 доза протеин,350 гр. пилешко, 200 гр. паниран хек, 350 гр. извара, 230 гр. ориз, 200 гр. сладолед рафи

Калории: 1,781; В 144; М 52; П 170

15.08.17
23:37

казано от Splash на 15.08.17, 13:57:

казано от Brown Bomber на 14.08.17, 22:42:

С ядене и тренировки.

Не се заяждам, сериозно питам. Ако може с повече подробности как се качват 15кг активно тегло ?

Качих около 7кг за няколко месеца, не съм чист, но е приемливо. Описвам тренировките и добавките си в дневника, а относно храната не броя калории и не меря точни грамажи, но не е нещо специално. Може да започна да си водя и нея в дневника, но е малко уморително. Опитвам се да изяждам около половин кг сготвено месо на ден, 50-100гр овес, протеин на прах 1-2 дози, цели яйца, сирена и кашкавал, кисело и прясно мляко, тахан и фъстъчено масло, плодове и доста зеленчуци. Храната ми днес да речем беше слаба, закусих голяма чиния кус-кус със сирене и доза протеин. Обядвах голяма порция пиле фрикасе и една цяла лимецова питка/хляб от Лидл. Вечерях половин телешка луканка, 6 пъдпъдъчи яйца, половин авокадо, градински домат, кисели краставички, и за десерт нектарина, праскова и сини сливи. В тази жега нямам апетит, но като цяло ям повече.  Утре за закуска планирам 5 L-размер яйца със сирене и домат, и ръжени сухари. За обяд не знам, защото ще е навън, но ще вечерям половин тава печена телешка кайма (около 300гр) в готово състояние със салата домати и евентуално варени картофи или пак ръжени сухари. Ранния следобяд ще има една протеинова вафла и доза телешки протеин след тренировка вечерта. Ям и боклуци разбира се (предимно млечен шоколад), но не прекалявам.

16.08.17
10:35

Горе-долу същото при мен, 7 кг. с базовия цикъл на Смолов- за 3 седмици. Храненето обикновено ми е около 3000 ккал, протеина средно е под 1,5 гр на килограм тегло. Единственото, което беше различно, че за тези 3 седмици имах 4-5 дни със сериозен апетит за въглехидрати, в които съм ял по 1000-2000 ккал отгоре, но на теория това прави 1 кг., а не 7. Когато стимулът е достатъчно силен, тялото просто си върши работа и реагира.

16.08.17
10:51

Говорим за активно тегло/маса - смисъл мускул. Ще ви разгледам дневниците, но е доста интересно - 7 килограма за три седмици ... Пределно ми е ясно че има доста променливи, хормони, различно усвояване на храна, качество и количество на тренировките etc. но все пак. Имам малко свободно време, ще зачета какви ги вършите, може би аз пропускам нещо 🙂

16.08.17
11:06

Активна маса не значи мускул. Аз говоря за 2-3 мес, а за 2-3 седмици и то мускули, не можеш да качиш дори с най-авангардните стероиди.

16.08.17
11:35

казано от Brown Bomber на 16.08.17, 11:06:

Активна маса не значи мускул. Аз говоря за 2-3 мес, а за 2-3 седмици и то мускули, не можеш да качиш дори с най-авангардните стероиди.

Хмм, а какво имаш предвид с активна маса, общото количество килограми които качваш ли ? Не знам до колко биха могли да са активни мазнини/вода, за това предположих че говориш за мускулна маса.

16.08.17
11:51

Сега си погледнах дневника, качил съм 4,5 кг по време на базовия цикъл, но след това съм продължил с още 3-4 кг за месец с интензивния, явно това ме е объркало. Все пак стават 8 кг за 2 месеца без значителни промени в храненето, единствено с промяна на натоварванията по време на тренировка.

16.08.17
11:57

казано от Любомир Ламбрев на 16.08.17, 11:51:

Сега си погледнах дневника, качил съм 4,5 кг по време на базовия цикъл, но след това съм продължил с още 3-4 кг за месец с интензивния, явно това ме е объркало. Все пак стават 8 кг за 2 месеца без значителни промени в храненето, единствено с промяна на натоварванията по време на тренировка.

Тоест, манипулирайки тренировките, без промяна на храна/ежедневие/сън качваш 7-8% тегло за два месеца ?

16.08.17
12:06

Точно така. За храната гарантирам, че гладните изблици са били в рамките на 10 000 ккал за периода. 9 % нагоре в теглото, от 91,5 до 99,5, което не е ново тегло за мен, преди 3 г. съм бил 100, но при визуална разлика от поне 5 % повече мазнини.Тогава свалих от 100 на 87 за 3-4 месеца и от тогава се движех в диапазона 87-95.

16.08.17
12:12

казано от Любомир Ламбрев на 16.08.17, 12:06:

Точно така. За храната гарантирам, че гладните изблици са били в рамките на 10 000 ккал за периода. 9 % нагоре в теглото, от 91,5 до 99,5, което не е ново тегло за мен, преди 3 г. съм бил 100, но при визуална разлика от поне 5 % повече мазнини.Тогава свалих от 100 на 87 за 3-4 месеца и от тогава се движех в диапазона 87-95.

Как ти се отразиха на ежедневието тези тренировки ? И като време за изпълнение и като натрупване на умора ?
П.С Малко на чат го обърнахме, извинявам се на автора на дневника за спама 🙂

Мнението беше редактирано от Splash на 16.08.17 12:17.

16.08.17
12:28

Тренировките се удължиха с около 30 мин. През втората-третата седмица в почивките на дните с много серии краката бяха леш, усещането беше като след отнесени няколко солидни лоукика 😄 , но по време на самите серии всичко беше ок. През третата седмица активирах нерв отдясно под плешката, което водеше до трудно заспиване, но мина с 4-5 дни почивка. През втория месец същия нерв се обаждаше периодично, но доста по-слабо и не ми се е отразил на сън или тренировки. При интензивния цикъл в няколко тренировки не успях да стигна пълния обем, което вече говори за преумора. В работата и ежедневието не усетих някакви проблеми, но при мен в общи линни тренировките са единствената физическа активност, ако работата ми беше свързана с физическо натоварване щеше да е друго.
п. Бях забравил, сега от дневника пак погледнах- към края на втория месец се разболях доста гадно- главоболие, температура повръщане, не помня друг път да ми е било толкова гадно, както в тези 2-3 дни. Най- вероятно има връзка с преумора и отслабнал имунитет.

Мнението беше редактирано от Любомир на 16.08.17 12:41.

16.08.17
13:04

Натурално трениращ едва ли може да качи повече от 2-3кг ЧИСТА мускулна маса за година. Без да съм специалист, но всички познати, които “качват” чисто, си стоят еднакви месец след месец, година след година... Или правиш микроцикли за покачване на тегло последвани от режими за изчистване, после пак и т.н. или качваш в продължение на 6-12мес или повече с излишък на калории, ограничавайки вредните храни и после режим.

Или пък просто постоянно в режим на качване 😄 За един преател го казвам 😄

2014 бях свалил до почти 90 кила и от тогава съм качил малко над 15 кила, доста от които яко мазно, но и доста мускулна маса. Значи по около 5 кила на година се падат, като през това време е имало микро-периоди и на сваляне, и на качване. Ако 2/3 от това тегло е активно(мускул) и 1/3 мас, това прави по около 300гр. мускул (чисто) на месец средно и 3.3кг чист мускул на година.

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 16.08.17 13:12.

16.08.17
13:19

казано от Brown Bomber на 14.08.17, 14:26:

Свалянето на мазнини и после качване “чисто” ми се струва като загуба на време и невъзможна задача. Защо не качиш 10-15кг активна маса и после да върнеш 5кг с диета за изчистване?

И да се върнем на началото на дискусията и дадения съвет, който ще рече - тренирай 3-4 години стабилно и после ще я мислиш 🙂 с който съм абсолютно съгласен btw.

Мнението беше редактирано от Splash на 16.08.17 13:19.

16.08.17
13:35

казано от Alexander Krastev на 16.08.17, 13:11:

Или пък просто постоянно в режим на качване  За един преател го казвам 

2014 бях свалил до почти 90 кила и от тогава съм качил малко над 15 кила, доста от които яко мазно, но и доста мускулна маса.

2012г свалих до 70кг (дори до 67 за кратко) от 85-86 (стигал съм и 90), после почнах да качвам по 3 кг, от които максимум половината да са мускули, но все е нещо.

16.08.17
15:00

казано от Brown Bomber на 16.08.17, 11:06:

Активна маса не значи мускул.

А какво значи? Масата, която се активира ли? За един приятел питам 😄

казано от Brown Bomber на 16.08.17, 11:06:

а за 2-3 седмици и то мускули, не можеш да качиш дори с най-авангардните стероиди.

Може би ще се учудиш, но и за 2-3 седмици се качват с препарати. Въпроса е да знаеш с кои, в каква комбинация, тайминг и дози.

16.08.17
15:10

казано от James Hinks на 16.08.17, 15:00:

казано от Brown Bomber на 16.08.17, 11:06:

Активна маса не значи мускул.

А какво значи? Масата, която се активира ли? За един приятел питам

Активна маса значи сланината и незабележимия мускул под нея 🙂

казано от James Hinks на 16.08.17, 15:00:

казано от Brown Bomber на 16.08.17, 11:06:

а за 2-3 седмици и то мускули, не можеш да качиш дори с най-авангардните стероиди.

Може би ще се учудиш, но и за 2-3 седмици се качват с препарати. Въпроса е да знаеш с кои, в каква комбинация, тайминг и дози.

Имах предвид 7кг мускули за 2-3 седмици, а такъв препарат дори китайците и Хамериканците не са измислили все още, слава богу.

16.08.17
15:17

Сланината няма как да е активна маса.

Айде да не спорим за неща, които не са ти ясни, тоест за препаратите. Приеми го на доверие, става, съвсем не е мираж за 21 дни 7 кг мускул отгоре. Просто начина, по който става не е по възможностите на всеки. И съвсем не е казано, че ще понесе на всеки организъм.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1