Мнение за програма за сила и обем

21.09.17
20:38

Здравейте.Това е моята програма.Работя по нея от 3 седмици.На някой мускулни групи имам растеж в силата(бицепс,трицепс,гръб,крака),но нямам промяна на гърди и рамене.Гърдите,раменете и трицепсите са ми по-изощаващи(особено гърди).Гърдите ще започна да ги тренирам и в събота.Не се стремя към релеф, а най-вече към обем и сила.От начолото на лятото съм свалил около 15 кг, защото бях доста над нормата(сега съм в нормата).В момента не съм в калориен дефицит и си стоя на килограмите от около 20 дни.След всяка тренировка правя по около 20-25 минути кардио защото още имам мазнини по корема гърдите и ръцете.Искам най-вече мнение за програмата и съвети какво да променя,да добавя или да премахна някое упражнение.

Темата беше редактирана от iwctd на 21.09.17 20:40.

Carbohydrate

21.09.17
20:44

за да порасне мускула с няколко сантиметра при програма 5 по 5, ще ти трябват 2,3 години поне, а ти ми пишеш 3 месеца)....Ако искаш по-бързо, то ще трябва да преминеш на стандартна ББ тренировка 3 пъти в седмицата с 3-4 серии по 8-12 повторения 🙂

21.09.17
21:01

Само 5x5 не е оптимално за покачване на мускулна маса.
Така тренираш главно за сила.

Препоръчвам ти да тренираш за силов бодибилдинг.
Запази 5x5 на базовите упражнения, а на изолиращите наблегни на формата и на повече повторения (хипертрофия).
5x5 остави само на клек, лег, тяга, военна преса, набирания с тежест

Carbohydrate

21.09.17
21:04

казано от Валери Гочев на 21.09.17, 21:01:

Само 5x5 не е оптимално за покачване на мускулна маса.
Така тренираш главно за сила.

Препоръчвам ти да тренираш за силов бодибилдинг.
Запази 5x5 на базовите упражнения, а на изолиращите наблегни на формата и на повече повторения (хипертрофия).
5x5 остави само на клек, лег, тяга, военна преса, набирания с тежест

само където няма да му стигне тестостерона), своя имам предвид....

Carbohydrate

21.09.17
21:06

За начинаещи, няма нужда 5 по 5 да правят. Силата ще им расте и при 5 по 8-10 повторения, като същевременно ще увеличат мускула доста по-бързо 🙂

21.09.17
21:45

Благодаря много за съветите.Преработих бройките.В момента програмата изглежда така.

21.09.17
22:15

Също ти препоръчвам да прочетеш за full body и сплит горна-долна част, ако искаш по-оптимално резултати

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1