Бърз метаболизъм

Здравейте група, имам проблем  с който най-вероятно много от вас са се сблъсквали. Това е “досадния” ( лично за мен ) бърз метаболизъм. 😒 Не ми липсва желание да вляза във фитнес залата, но щом се сетя какъв метаболизъм имам и всяко желание в мен угасва. Имам чувството, че всички усилия ще бъдат напразни... Споделете мнения и съвети, как да се справя с метаболизма си. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Carbohydrate

07.10.17
16:03

какво значи бърз метаболизъм?

Bart Simpson

07.10.17
16:05

Каквото и да значи, по какъв начин убива желанието за трениране?

07.10.17
17:58

Какво ти пречи бързия ?

Мнението беше редактирано от Georgi Petrov на 07.10.17 18:05.

Имам желание да повиша собственото си тегло и мускулна маса, но с този метаболизъм ми е трудно. Чувам от приятели съвети от сорта на : Яж храни богати не са на протеин, но и на сериозно количество въглихидрати. По този начин организма не използва протеина за енергия а въглихидратите, а вече протеина стигал непокътнат до мускулите. Или пък да хапвам по нещо на всеки 2 часа макар и малко...не знам какво ще ми помогне да го преборя този метаболизъм

казано от Carbohydrate на 07.10.17, 16:03:

какво значи бърз метаболизъм?

Ядеш като обезомял и не качваш и един грам. Ям всичко каквото ми попадне пред очите щом отворя хладилника 😃 но без успех....за съжаление

07.10.17
18:23

Първо трябва да си определиш собствения си калориен прием. Това става като напишеш калкулатор за калории нанесеш данните , които ти изисква напримерно ако са 2500 , то няма да ти ги изчисли точно затова почваш да приемаш всеки ден по 2500 калории и се теглиш всяка сутрин на гладно ако седиш на едни кг, значи това е твоя калориен прием след което на ден ако е 2500 качваш на 2700 , след седмици ще спреш да качваш кг , отново качваш с около 200 калории и така до колкото ти е целта да качваш кг.Протеина и въглехидратите трябва да се приемат равномерно през деня , вечер преди лягане само белтъци без никакви въглехидрати 🙂 Тва е общо взето има и доста теми, в които пише как да качиш кг  🙂

Мнението беше редактирано от Georgi Petrov на 07.10.17 18:24.

казано от Georgi Petrov на 07.10.17, 18:23:

Първо трябва да си определиш собствения си калориен прием. Това става като напишеш калкулатор за калории нанесеш данните , които ти изисква напримерно ако са 2500 , то няма да ти ги изчисли точно затова почваш да приемаш всеки ден по 2500 калории и се теглиш всяка сутрин на гладно ако седиш на едни кг, значи това е твоя калориен прием след което на ден ако е 2500 качваш на 2700 , след седмици ще спреш да качваш кг , отново качваш с около 200 калории и така до колкото ти е целта да качваш кг.Протеина и въглехидратите трябва да се приемат равномерно през деня , вечер преди лягане само белтъци без никакви въглехидрати  Тва е общо взето има и доста теми, в които пише как да качиш кг

Изключително изчерпателно и пояснено, за което много благодаря. 😊 Захващам се, успех на всички с начинанията им.

08.10.17
19:56

казано от Стоян Дерменджиев на 07.10.17, 15:54:

Не ми липсва желание да вляза във фитнес залата, но щом се сетя какъв метаболизъм имам и всяко желание в мен угасва. Имам чувството, че всички усилия ще бъдат напразни...

Там ти е грешката. Като започнеш с фитнеса, метаболизмът ти ще се регулира и много по-лесно ще увеличиш теглото си и натрупаш мускулна маса. И храната в излишък няма се лепи по корема и бедрата като излишни мазнини, а ще отива в мускулите за техния растеж. Обаче когато не ги натоварваш и си обездвижен, те изобщо няма да мръднат от сегашното положение. Впрочем колко кила си и на какъв ръст?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1