Тренировки вкъщи

14.10.17
19:49

Здравейте, на всички. И така по същество... Сутрин - кисело мляко, или плод, или мюсли. Обяд - месо със салата, или риба със салата, или постна яхния, или яйца със салата. Следобед - фреш или ядки. Вечеря - салата или кисело мляко. Менюто ми не е много богато и разнообразно, но това е така понеже нямам време за фитнес. Единственото нещо, което мога да си позволя е бързо ходене около час. И наистина нямам време за фитнес, аз съм студентка по медицина и отделно уча езици. А имам доста килограми за сваляне. Моля за вашето мнение и предложения за тренировки в къщи? Предварително Благодаря!

14.10.17
23:28

Оххх ама като почнете с тия изсмукани от пръстите оправдания 😄

Bart Simpson

15.10.17
01:10

казано от Martina Simeonova на 14.10.17, 23:28:

Оххх ама като почнете с тия изсмукани от пръстите оправдания

Ти учила ли си медицина, аз не съм, но съм виждал на сестрите ми (стоматолози) как в сесия им капят косите и пият пирамем за да не си забравят имената.
Към авторката-спорта според мен може да те фокусира върху ежедневието, било учене, било семейство или каквито и да са други ангажименти.Редуването на физическо и психическо натоварване при мен има добри резултати.Ако имаш и минимален шанс за зала ще е прекрасно.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 15.10.17 02:54.

15.10.17
01:38

Предстой ми дипломиране точно по медицинска специалност една идея по лека от медицината никога,не ми е било проблем да тренирам,  а не е като да не съм си скъсвала задника от учене.
Плюс имам познати учещи точно медицина и също тренират усилено.Някой дори със семейства
При добро желание всичко може да,стане.Да медицината е тежка специалност, и въобще медицинските специалности но съчетанието с фитнес не е невъзможно.

Bart Simpson

15.10.17
01:56

Радвам се,  че си активен човек, но не е редно да го наричаш смешно оправдание.
Сега като ти препрочетох мнението  ми е трудно да си представя как си разбираш лекциите.