Покачване на мускулна маса

18.10.17
12:51

Здравейте, на 21 години съм, висок съм 168см 63кг .Ходя на фитнес 3 месеца активно 5 дена в седмицата. След три месеца във фитнеса не забелязвах почти никаква разлика от преди да почна, затова реших да обърна повече внимание на храната, която ям. Искам да попитам на какво да наблегна като цяло някакъв режим , определени храни на който да наблегна.Също така понеже качвам доста трудно килограми искам да попитам за някакви добавки като се бях спрял на  Syntha 6 , BSN Cellmass и също така No-Xplode . Бих искал да ми кажете дали съм се ориентирал правилно ,всякакви съвети са добре дошли.Благодаря за съветите предварително!

Ами зависи и как се провеждат самите ти тренировки, ако не си даваш зор и не се опитваш да подобриш рекордите си така да се каже.. според мен е хубаво да минеш на 3-дневен сплит и да комбинираш няколко мускулни групи в една тренировка. Относно храненето те съветвам да си изчислиш калориите, които приемаш на ден и да добавиш към тях 200-300 калории, които разбира се да са “чисти”. Започни да хапваш повечко храни богати на протеин като за начало и ако тогава видиш, че няма резултат тогава потърси за някакви добавки. Успех!

Васко, не качваш трудно, а ядеш малко.
Разгледай раздела за хранене.

На този етап споменатите добавки не ти трябват.

18.10.17
15:19

Като цяло се старая да се храня доста ,но да  ще повиша калориите и ще видя дали ще има резултат. А не е ли по добре 5 тренировъчни дни от колкото 3 ?

18.10.17
15:29

Ако тренировките ти не струват, и 10 да правиш все тая. Опиши как тренираш в момента, барабар с храненето.

18.10.17
15:36

За храненето като цяло нямам строго определено меню.ям предимно месо (пилешко,свинско),картофи рядко ориз и доста хляб ..
Тренировката ми е ;
първи ден - гърди,корем
втори ден - бицепс, трицепс
трети ден - крака
пети ден - рамо, трапец, корем
шести ден - гръб
Като се старая да вдигам максимално повече тежести всеки път

Мнението беше редактирано от Васил Мандов на 18.10.17 15:37.

Деян

18.10.17
15:38

казано от Alexander Krastev на 18.10.17, 15:29:

Ако тренировките ти не струват, и 10 да правиш все тая. Опиши как тренираш в момента, барабар с храненето.

Какво да описва, то още от сега е ясно за един човек със стаж 3 месеца как е започнал да тренира, щом говори за 5 дни седмично, като например: понеделник и четвъртък гърди и гръб, вторник и петък бицепс трицепс, а сряда крака и рамене. Или някакво друго подобно разбъркване в седмицата или делене на мускулните групи. Естествено по 2-3-4 упражнения за мускулна група, от които басирам се присъстват-сгъване за бицепс, разгъване за трицепс, дърпане на скрипци за гръб, сгъване на машина за гърди и т.н. в тази връзка. Лошото е, ако са само общо взето такива. Хайде.........лежанката сигурно и тя присъства, няма как. А и ако храненето не е богато на протеин, ей го на разултата-скъсвам се да тренирам и нищо :-((((((((
:-))))))))))))

ПС,......той пък колегата ме е изпреварил докато съм писал. Значи правилно съм се ориентирал в “тренировъчната програма”

Мнението беше редактирано от Деян на 18.10.17 15:56.

18.10.17
15:46

казано от Васил Мандов на 18.10.17, 15:36:

За храненето като цяло нямам строго определено меню.ям предимно месо (пилешко,свинско),картофи рядко ориз и доста хляб ..
Тренировката ми е ;
първи ден - гърди,корем
втори ден - бицепс, трицепс
трети ден - крака
пети ден - рамо, трапец, корем
шести ден - гръб

Тва не е тренировка - тва е изреждане на някви мускулни групи.

Като се старая да вдигам максимално повече тежести всеки път

Това добре, но трябва да има някаква структурираност, иначе нищо не правиш.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1