Имам нужда от компетентно мнение.

18.10.17
20:54

Здравейте,на 15 години съм и тренирам във фитнес от около година(с прекъсвания).
Има хора,които ме насърчават да продължавам,но има и много такива,които са твърдо против(бил съм твърде малък,нямало да се развия и съм щял да остана нисък).
Височина:172см
Тегло:58кг
Искам да разбера как да продължа и какво да правя.

Ако е нужна някаква друга информация,с удоволствие бих я предоставил.

Няма никакъв проблем да продължаваш, възрастта ти съвсем не е проблем. Важното е да тренираш умно и да внимаваш с техниката на изпълнение на упражненията.

Ако искаш, може да споделиш как тренираш в момента, каква тренировъчна програма следваш, а ние ще ти дадем мнението си дали всичко е окей и какво трябва да промениш.

19.10.17
14:51

Тренирам 3 пъти седмично.

1.Гърди-Трицепс-Корем-Кардио

2.Гръб-Бицепс-Рамена-Корем-Кардио

3.Крака-Корем-Кардио

И имам намерение да си взема протеин на прах.Смятам да го приемам 1 път дневно в тренировъчни дни и ако се налага и в нетренировъчни(ако не мога да си набавя нужното количество белтъчини за деня).И искам да знам да ли е подходящ за моята възраст.

Напиши моля те цялата програма - какви упражнения правиш понеделник, по колко серии и повторения всяко едно и с каква тежест.

Протеинът е подходящ като добавка, няма да ти навреди. Виждам, че осъзнаваш, че той е добавка към храненето и се приема най-вече според това дали успяваш да си набавяш достатъчно от храната.

19.10.17
19:53

Съжалява,но знам наименованията на повечето само на Английски език.
Ако не намирате дадено упражнение с това име в Google,бих разяснил какво представлява.

Понеделник:

Barbell Bench Press-3 серии по 8-12 повторения с 30кг

Brabell Icline Bench Press-3 серии по 8 повторения с 25кг

Fly-3 серии по 12 повторения с 25кг

Barbell Lying Triceps Extension-3 серии по 8 повторения с 15кг

Triceps Pushdown-Rope-3 серии по 10-12 повторения с 17-22кг

Dips-3 серии по 6-8 повторения(колкото издържа)

Knee Hip Raise on Parallel Bars-3 серии по 12-15 повторения

Разновидности на коремна преса- 3 серии по 20-30 повторения

Колело или Пътека 20 минути

 

 

 


Сряда:

Wide Grip Lat Pulldown-3 серии по 12 повторения 25-30кг

Cable 2 arm seated Row-3 серии по 8-12 повторения 17-25кг

Two Arm Iso Lateral High Row-3 серии по 8-12 повторения 30кг

Dumbell Hammer Curl-3 серии по 10 повторения(на ръка) с 10кг

Cable Close Grip Curl-2 серии по 21 повторения(7 от стандартна позиция до средата,7 от средата до крайна позиция,7 цели)

EZ Bar Curl-2 серии по 12 повторения с 12-15кг

Hyperextension-Back Extensions-2 серии по 15-20 повторения с 5кг(на гърдите)

Dumbell Lateral Raise-3 серии по 8 повторения с 7.5кг в ръка

Knee Hip Raise on Parallel Bars-3 серии по 12-15 повторения

Разновидности на коремна преса- 3 серии по 20-30 повторения

Колело или Пътека 20 минути

 

 

 


Петък:

Barbell Squat-3 серии по 8 повторения с 25-30кг

Lying Leg Curls-3 серии по 12 повторения с 23кг

Leg extension-3 серии по 8-10 повторения с 36кг

Leg Press-3 серии по 8-12 повторения с 40кг

Standing Calf Raises-12 повторения с 25кг

Knee Hip Raise on Parallel Bars-3 серии по 12-15 повторения

Разновидности на коремна преса- 3 серии по 20-30 повторения

Колело или Пътека 20 минути

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1