Периодично гладуване???

13.11.17
22:20

Здравейте,мисля да пробвам периодичното гладуване и имам въпросче.. тъй като ходя на фитнес 3 пъти в седмицата няма ли да е по добре да го правя в дните когато не тренирам ?


Ии малко инфо за мен ( нз дали е от значение) .. момиче
на 20г. , висока съм 1,60 и 51кг.

13.11.17
23:37

Защо, страх те е да тренираш на гладно или какво?

14.11.17
06:32

При тези мерки, според мен, нямаш нужда от ПГ. Дори си мисля, че ако успееш да качиш малко мускулна маса, ще имаш по-красиви пропорции, отколкото ако просто седнеш да седиш гладна.

Иначе и аз започнах ПГ само в някои дни от седмицата - 2-3. Не е проблем, ако по принцип си държалива на глад. Ако си с няк’во играещо кръвно или имаш спад в тонуса след някакъв период, можеш абсолютно спокойно да го изоставиш.

“Периодично гладуване” от нещо простичко в дневшно време придоби изключителна комплексност покрай различните времеви протоколи на хранене-гладуване и покрай това с каква цел се използва.

Петя (авторката), би ли уточнила какъв протокол смяташ да следваш и с каква цел - с отслабване или извличане на някои други ползи на краткосрочното гладуване?

Така както си го написала ми се струва, че искаш да следваш протокола на редуващи се дни (alternate day fasting) - 1 ядеш, 1 гладуваш и повтаряш. Ако е така, то да, определено по-добре да гладуваш в нетренировъчните дни, а в тренировъчните да ядеш стабилно, най-вече в часовете след самата тренировка.

Деян

14.11.17
12:17

казано от БПН на 14.11.17, 06:32:

При тези мерки, според мен, нямаш нужда от ПГ. Дори си мисля, че ако успееш да качиш малко мускулна маса, ще имаш по-красиви пропорции, отколкото ако просто седнеш да седиш гладна.

То така само по мерки-ръст и килограми, нищо не може да се каже и даващите съвети могат сериозно да се подведат. По “класическия”стандарт за това, какви следва да са “идеалните мерки” за дама, за ръста и килата формулата е ръста минус 110, т.е. в случая питащата си е супер на пръв поглед, ноооо............ Може момичето да е скини фат, да не си харесва мазните места въпреки нормалното уж за ръста тегло и да мисли, че още следва да отслабва и по този начин плюс някакво си там трениране, което не знаем какво е, ще постигне желаните резултати. И ако го прави грешно, т.е. да топи още мускулна маса, ще пада в теглото, а нещата ще стават още по-зле визуално. Заради това, снимки му е майката. А и ако случаят е такъв, демек скини фат, именно качването на мускулна маса - какъвто апропо съвет си дала, е правилният подход.

Мнението беше редактирано от Деян на 14.11.17 12:37.

14.11.17
13:42

Ами до преди година и нещо бях плюс 15 кг.  свалих си ги с мой измислен си режим 😀 и тренировки , но проблема ми е в бедрата особено вътрешната част и искам да сваля още малко кг. , а тренировката ми е 3 пъти в седмицата нямам време за повече..и за това реших да пробвам ПГ 1-2 пъти в седмицата

Мнението беше редактирано от Petyaаа на 14.11.17 13:47.

14.11.17
13:52

Снимка ще пусна вечерта..

14.11.17
18:54

изобщо не ми личи,че съм 50 кг.......

Мнението беше редактирано от Petyaаа на 14.11.17 18:54.

14.11.17
19:02

казано от Petya Naneva на 14.11.17, 18:54:

изобщо не ми личи,че съм 50 кг.......

Вярно, много си кльощава ... 🙂

14.11.17
20:14

Не сваляй,качвай жено!
Някой и друг мускул да не ти тежи дамската чанта 🙂

P.S. С най-добри намерения.

14.11.17
20:20

В горната част на тялото наистина имам нужда от качване ,а долната сваляне.. магия ми трябва 😄

Благодарности за съветите и мненията 🙂

Мнението беше редактирано от Petyaаа на 14.11.17 20:27.

14.11.17
20:27

Добре де,ти към какъв вид се целиш?
Та на теб и крачката са ти слабички...
Ако тренираш с тежести и не правиш фастинги,ако се храниш с истинска храна би трябвало да постигнеш търсения резултат. Но фастинга мисля,че е противопоказен в твоя случай.

14.11.17
22:58

казано от Deyan на 14.11.17, 12:17:

казано от БПН на 14.11.17, 06:32:

При тези мерки, според мен, нямаш нужда от ПГ. Дори си мисля, че ако успееш да качиш малко мускулна маса, ще имаш по-красиви пропорции, отколкото ако просто седнеш да седиш гладна.

То така само по мерки-ръст и килограми, нищо не може да се каже и даващите съвети могат сериозно да се подведат. По “класическия”стандарт за това, какви следва да са “идеалните мерки” за дама, за ръста и килата формулата е ръста минус 110, т.е. в случая питащата си е супер на пръв поглед, ноооо............ Може момичето да е скини фат, да не си харесва мазните места въпреки нормалното уж за ръста тегло и да мисли, че още следва да отслабва и по този начин плюс някакво си там трениране, което не знаем какво е, ще постигне желаните резултати. И ако го прави грешно, т.е. да топи още мускулна маса, ще пада в теглото, а нещата ще стават още по-зле визуално. Заради това, снимки му е майката. А и ако случаят е такъв, демек скини фат, именно качването на мускулна маса - какъвто апропо съвет си дала, е правилният подход.


След ровичкане  и четене,.. установих,че си прав мислих си,че с тези кг. ще изглеждам добре ,но явно подценените силови тренировки и акцентирането на кардио за сваляне на кг. са ме довели до това положениие уж добри килограмии по стандарт,но отпуснати бедра. Благодаря за просветлението ще наблегна само на силовите дано да има оправия

пс: не правя всяка седмица кардио

Деян

14.11.17
23:13

Все пак попрочети тук там във форума статиите за хранене и тренировки. Не да се метнеш на супер тежките щанги и да започнеш да папаш яко и безразборно 😄
Ще станат нещата, имаш данните, само търпение трябва и постоянство.

Bart Simpson

14.11.17
23:42

Фуск, в друга тема исках да пиша.
С тезиклечести крака никакво гладуване не ти трябва.
Хвани се за някой дневник на здравите мацки тук и копи-пействай.
Има много дами тук, които изглеждат страхотно, да не давям примери.
Едит:
Да не е празен поста.
Ама сега като се замисля копи-пейст може би не е добра идея, но ако можеш от някой от гореспоменатите дневници смислово да си направиш извадка ще е по-добре.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 14.11.17 23:46.

Деян

15.11.17
00:47

В тоя форум сме покривили стандартите си явно, кое как трябва да изглежда. Как ще са клечести краката на момичето, бре. Даже са й по-едри спрямо горната част. И бедър оформен си има и прасци, т.е. нормална форма. Та те на манекенките, особено по западните подиуми, са им “по-равни” и без очертана мускулатура. Те там са клечести крака.
Направо сме си изкривили представите.......а и има различни “стандарти”, кое как трябва да изглежда. Ако например Нешка види момичето, ще каже, че краката й са дебели 😀

Петя, готина си си, но може още много да се подобриш 😉

15.11.17
07:23

Благодаря, ще разгледам дневниците на женската част да си подбера нещо и дано се получи да ги постегна и вкарам в час тези мой форми,че да изглеждат горе долу добре не само в дрехи ..

Мнението беше редактирано от Petyaаа на 15.11.17 07:26.

15.11.17
07:29

Това кое как трябва да изглежда е въпрос на лично усещане за естетика. Доста жени в последно време обаче, използват тренировките с тежести и “мускулите” си за да имат оправдание за лакомията и ненужно големите количества храна, които изяждат. Храненето не трябва да е целта, целта не трябва да бъде и единствено визията; всеки сам определя целите и ценностите си, разбира се, но една толкова повърхностна цел като външен вид, винаги е обречена на провал, ако не обръща внимание на вътрешната хигиена и здраве.
ПГ стана много модерно с цел подобряване на външен вид, но няма да даде никакви резултати, ако храненето между периодите на гладуване е изпълнено с неразбиране на нуждите на тялото. То е само малка част от нещо доста по-мащабно.

15.11.17
19:29

Според мен най-важното е човек да се чувства комфортно в собственото си тяло и ако не е така трябва да се промени.Не съм от тези които се теглят всяка седмица за мен също е по важно как изглеждам,а не каква е цифрата.Разбрах някой неща и ще ги поправя,а колкото до храненето ми не броя калории просто гледам да наблегна на плодове,зеленчуци,месо главно пилешко (риба по рядко просто не съм голяма фенка на морските дарове) ,никакъв хляб, пия по литър литър и половина вода ,ядки горе долу на седмица две по 100 гр. , никакви глезотиики от магазина и 1 път в месеца си хапвам нещо сладичко и тестено, закуската задължителна ( мляко,плодове,чия, овес,киноа,а сега в сезона на тиквите и печена тиква) и вече според закуската в колко е хапвам  на 3 4 часа още 3 4 пъти и това е.

Мнението беше редактирано от Petyaаа на 15.11.17 19:30.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1