Липса на базови упражнения

МД

02.12.17
22:04

Какво ще стане ако умишлено пренебрегна цели мускулни групи и тренирам само областите които ме интересуват? Липсата на базови упражнения ще ми попречи ли да натрупам мускулна маса в тези зони? На Фики защо не му пречи?
Става въпрос за гръб и крака- никак не ме интересува дали имам мускулести крака и гръб и не искам да си хабя мускулната маса за тези места, а да я натрупам в горната част на тялото и най вече в ръцете, по-малко в гърдите и най-малко в корема- нещо плочките не ми се струват много привлекателни, не знам що.

И още нещо, което със сигурност ще ви хвърли в тъча - не искам постоянен прогрес! След достигането на определено количество мускулна маса, процент мазнини и общо тегло искам просто да ги поддържам, ако може с години - тоест без периоди на чистене и качване ,а в постоянен калориен баланс. И така няма нужда да си променям размера на дрехите например. Обичам рутината просто, това е  свързано с моето ОКР. Нищо чудно да започна да изпълнявам все едни и същи упражнения и да ги правя по ритуален начин в точно определена последователност. И последно- как да отида на фитнес ако имам социална фобия - въртят ми се мисли като това, че всички ще ме гледат ,ще се присмиват на това колко зле се справям, или колко зле изглеждам и в главата ми кънти мисълта “Не ставаш, не ставаш, фитнесът е прекалено сложно нещо и е за здрави хора,по добре си стой вкъщи и бъди нищо, защото единствено това умееш”

Темата беше редактирана от Марио Димитров на 03.12.17 01:35.

03.12.17
08:44

Не пренебрегвай базовите изграждащи упражнения, това е тяхната цел. Не пренебрегвай упражнения като клек и тяга. В едно видео Стан Ефердинг каза ,,ако искаш големи ръце прави клек и тяга, ако искаш здраво тяло прави клек и тяга’‘.Прави си базовите и към тях прави и оформящи. Всеки иска да изглежда добре но не всеки иска да си напъне гз и да вдига както трябва. Ако си мислиш че избягването на базовите упражнения ще ти даде лесни резултати в това което искаш си в грешка, те могат само да помогнат стига да се научиш как да ги правиш. За другото не мога да ти отговоря точно има много фактори и неща от който зависи това. Фики мисля че знаеш защо може да прави три пъти бицепс и трицепс (примерно) в седмицата и да изглежда така и това го направи за отрицателно време между другото.

Мнението беше редактирано от Вандера на 03.12.17 08:49.

МД

03.12.17
15:03

Ако става въпрос за зоб, аз не смятам да мина без него, та аз се блъскам с какви ли не боклуци за отслабване, та зоб ще  пропусна.

Carbohydrate

03.12.17
15:13

казано от Марио Димитров на 02.12.17, 22:04:

Какво ще стане ако умишлено пренебрегна цели мускулни групи и тренирам само областите които ме интересуват? Липсата на базови упражнения ще ми попречи ли да натрупам мускулна маса в тези зони? На Фики защо не му пречи?
Става въпрос за гръб и крака- никак не ме интересува дали имам мускулести крака и гръб и не искам да си хабя мускулната маса за тези места, а да я натрупам в горната част на тялото и най вече в ръцете, по-малко в гърдите и най-малко в корема- нещо плочките не ми се струват много привлекателни, не знам що.

И още нещо, което със сигурност ще ви хвърли в тъча - не искам постоянен прогрес! След достигането на определено количество мускулна маса, процент мазнини и общо тегло искам просто да ги поддържам, ако може с години - тоест без периоди на чистене и качване ,а в постоянен калориен баланс. И така няма нужда да си променям размера на дрехите например. Обичам рутината просто, това е  свързано с моето ОКР. Нищо чудно да започна да изпълнявам все едни и същи упражнения и да ги правя по ритуален начин в точно определена последователност. И последно- как да отида на фитнес ако имам социална фобия - въртят ми се мисли като това, че всички ще ме гледат ,ще се присмиват на това колко зле се справям, или колко зле изглеждам и в главата ми кънти мисълта “Не ставаш, не ставаш, фитнесът е прекалено сложно нещо и е за здрави хора,по добре си стой вкъщи и бъди нищо, защото единствено това умееш”

това с тягата и клека са ала бала)....разбира се, че можеш да направиш големи ръце без клек и тяга!)...примерите са безкрайни, а аз съм единият от тях)

Без базови упражнения не може да натрупаш толкова сила пък и отделно като не тренираш крака няма как да качиш толкова мускулна маса,а пък Фики вече тренира крака и кляка с близо 200 кг.На анаболи е но това няма значение ти не можеш да се сравняваш с човек на анаболи .Всеки сам си избира какъв да стане !

МД

03.12.17
15:27

А ако изпълнявам базови, но само за горна част като кофи и вдигане от лег?
Иначе нямам нищо против клековете- мога да изпраскам 50 за една минута със собствено тегло,  правя го за отслабване. Гледам да ги правя правилно доколкото е възможнж. Само трябва да добавя тежести. Всъщност са приятни.

Мнението беше редактирано от Марио Димитров на 03.12.17 15:29.

Carbohydrate

03.12.17
15:32

казано от Радостин Горанов на 03.12.17, 15:22:

Без базови упражнения не може да натрупаш толкова сила пък и отделно като не тренираш крака няма как да качиш толкова мускулна маса,а пък Фики вече тренира крака и кляка с близо 200 кг.На анаболи е но това няма значение ти не можеш да се сравняваш с човек на анаболи .Всеки сам си избира какъв да стане !

глупости, ела в Бургас, ще те закарам на лостовете при трениращите))...без крака, само горна част на тялото 🙂....няма смисъл да пиша просто повече))...Дамаж от форума виждал ли си)))...
И още, клек и тяга могат да се правят и без да се качва маса в краката, както някои смятят, но тестостерона се синтезира наистина много повече от упражнения за големи мускулни групи....Гърба не е изключение 🙂

Carbohydrate

03.12.17
15:42

И още, как не можеш да се сравняваш? ))....Фики ще разбере по най-тъпия начин скоро, че няма нищо по преходно от силата и ще се нареди най-отзад на опашката, даже след не взимащите)))

Нека не задълбаваме в темата, но няма как да подмина. Би било много глупаво специално ти да взимаш стероиди - личи си, че нито има някаква смислена причина, нито пък имаш опита и знанията как да го правиш.
Самият факт, че се чудиш как да не тренираш краката е достатъчно показателен.

И какво значи, че не искаш да си хабиш мускулната маса за краката? Говориш сякаш или може да качваш в долната част, или в горната, но не и в двете.

Какво ще стане ако умишлено пренебрегваш тези зони? Зарежи визуалния дисбаланс, явно не те интересува, но може да си създадеш друг, от който тялото ти няма да се чувства добре. Затова моят съвет е да тренираш цялото тяло.

Дефинирай иначе какво имаш предвид под базови упражнения, за да не стават грешки в превода. 🙂

МД

03.12.17
20:37

Промених си мнението, ще тренирам цюло тяло. Основната ми идея беше икономия на време и минимализъм. Притеснявах се че от тренировки, работа и готвене няма да ми остане време за живот. Не мога да си позволя тренировки повече от четири пъти седмично за по час-два. Всъщност никога не съм искал да бъда особено мускулест, би ми било достатъчно да съм слаб, но изглежда натрупването на мускулна маса е единствения начин за дългосрочно запазване на теглото след диета. Но напоследък се замислям че ще бъде страхотно да бъда мускулест- ще забравя за дисморфофобията и ще имам някаква база за упражняване на антисоциалните си и садистични наклонности. Например с голям кеф ще строша ченето на някой контрольор в градския. Мускулите са за да се ползват, не за украса. Вие възползвате ли се от вашите например за да се предреждате на опашки,  да се държите безобразно без последствия, да изнудвате хората, да тепате наред? От голяма полза ще са ми и в БДСМ по което си падам.

Мнението беше редактирано от Марио Димитров на 03.12.17 20:40.

Carbohydrate

03.12.17
20:41

казано от Вероника Налбатска на 03.12.17, 20:06:

Нека не задълбаваме в темата, но няма как да подмина. Би било много глупаво специално ти да взимаш стероиди - личи си, че нито има някаква смислена причина, нито пък имаш опита и знанията как да го правиш.
Самият факт, че се чудиш как да не тренираш краката е достатъчно показателен.

И какво значи, че не искаш да си хабиш мускулната маса за краката? Говориш сякаш или може да качваш в долната част, или в горната, но не и в двете.

Какво ще стане ако умишлено пренебрегваш тези зони? Зарежи визуалния дисбаланс, явно не те интересува, но може да си създадеш друг, от който тялото ти няма да се чувства добре. Затова моят съвет е да тренираш цялото тяло.

Дефинирай иначе какво имаш предвид под базови упражнения, за да не стават грешки в превода.

помня, преди време, ти и твоите приятели как пишехте, че това не е професионален форум за ББ, трибой и друго, а че това е аматьорски и за всички хора....сега, който не иска да прави клек и тяга го анатемосвате..защо??? Нима спортните гимнастици, които правят безброй силови упражнения също са анатемосани, защото им са слаби (визуално) краченцата?!)) Не мисля! Просто се вземате прекалено на серьозно, май))...Всеки може да тренира, както си иска и да, може да имаш голям бицепс без да си клякал и дърпал тяга и то без анаболи))...ама вие го знаете, нали...Е ми все пак форума е специализиран за клек и тяга, неразбирам вече, толкова сте се объркали и бъркате другите)....

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 03.12.17 20:43.

Значи имаш малко грешна представа за времетраенето на една тренировка и връзката с качеството й. Два часа са прекалено много време. 🙂

Четири пъти седмично, по 30-40 мин на тренировка, може да са абсолютно достатъчни, стига да е вложена повече мисъл в самата тренировка.
И обратното - 2-часови тренировки биха могли да са пълна загуба на времето.

казано от Carbohydrate на 03.12.17, 20:41:

помня, преди време, ти и твоите приятели как пишехте, че това не е професионален форум за ББ, трибой и друго, а че това е аматьорски и за всички хора....сега, който не иска да прави клек и тяга го анатемосвате..защо???

Моля, би ли извадил тази част от мнението ми, в която анатемосвам автора на темата, че не иска да прави клек и тяга?
Мерси. 🙂

Деян

03.12.17
20:46

Ама вие продължавате да отговаряте на питащия. Прочетохте ли внимателно какви ги е къдрил накрая в мнението си :-)))))))

Мнението беше редактирано от Деян на 03.12.17 20:46.

03.12.17
20:49

казано от Deyan на 03.12.17, 20:46:

Ама вие продължавате да отговаряте на питащия. Прочетохте ли внимателно какви ги е къдрил накрая в мнението си :-)))))))

Човекът, съвсем в духа на форума, търси функционалност 😄

МД

03.12.17
21:03

А за стероидите ще ги дозирам като всички останали лекарства- джаста праста ,пет за четири:Гледам максималната доза и избирам половината на нея или малко отгоре. Нося на химия- постоянно си предписвам лекарства по лекарско предписание често в големи дози- например сега съм на 3000 мг метформин , кленбутерол и още няколко други.

Мнението беше редактирано от Марио Димитров на 03.12.17 21:03.

03.12.17
21:27

Трудно ми е да определя какво точно ти е сбъркано в идеята за здравословен живот.

казано от Petya на 03.12.17, 21:27:

Трудно ми е да определя какво точно ти е сбъркано в идеята за здравословен живот.

Това или е трол (99%), или просто е рядко тъп (1%).

казано от Вероника Налбатска на 03.12.17, 20:44:

казано от Carbohydrate на 03.12.17, 20:41:

помня, преди време, ти и твоите приятели как пишехте, че това не е професионален форум за ББ, трибой и друго, а че това е аматьорски и за всички хора....сега, който не иска да прави клек и тяга го анатемосвате..защо???

Моля, би ли извадил тази част от мнението ми, в която анатемосвам автора на темата, че не иска да прави клек и тяга?
Мерси.

Колман, не храни руският трол, моля те! :P

Carbohydrate

03.12.17
22:59

казано от Херцог Трън на 03.12.17, 21:48:

казано от Petya на 03.12.17, 21:27:

Трудно ми е да определя какво точно ти е сбъркано в идеята за здравословен живот.

Това или е трол (99%), или просто е рядко тъп (1%).

казано от Вероника Налбатска на 03.12.17, 20:44:

казано от Carbohydrate на 03.12.17, 20:41:

помня, преди време, ти и твоите приятели как пишехте, че това не е професионален форум за ББ, трибой и друго, а че това е аматьорски и за всички хора....сега, който не иска да прави клек и тяга го анатемосвате..защо???

Моля, би ли извадил тази част от мнението ми, в която анатемосвам автора на темата, че не иска да прави клек и тяга?
Мерси.

Колман, не храни руският трол, моля те! :P

)))трол с клек 2 пъти СТ))...?! без анаболи))дали 🙂

Bart Simpson

03.12.17
23:12

Това е най-шашавото нещо, което съм чел тук.
Тоя иска да бие контрольори, а вие му давате съвети.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 03.12.17 23:13.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1