Режим за сваляне на мазнини и стягане

Здравейте! На 16 съм, висока съм 1,65 и от месец и половина ходя на фитнес. Тренирам 6-7 пъти седмично - 3-4 дни кардио, 2 долна част, 1 горна част (разбира се дните са разпределени). Тежа 55 кг, никога съм нямала проблеми с килограмите, единствено винаги съм си имала паласки и корем, въпреки че не е нещо огромно, мерили са ми мазнините на корема и са ми казвали, че са ми в нормата. Краката са ми слаби. Мечта ми е да си оформя дупето, корема и да махна паласките. В кардиото също включвам тичане по 2 до 4 км. Като цяло мога да заявя, че се потя във фитнеса. С краката нямам проблеми, само под дупето имам така нар. “бричове”. Проблемът ми е, че пия много малко вода - 500 мл до литър. Старая се да увеличавам водата!
Храня се 4 пъти дневно (2-ра смяна съм на училище)
Закуска: 1 кис. мляко с мед
Обяд: крем супа от картофи или спанак или ям пилешко месо
Междинна зак: 1 банан и няколко мандарини
Вечеря: голяма салата, супа или пилешко
Тренировката ми е от 20:30, след тренировка нямам енергия и понякога хапвам 2-3 мандарини, но по-рядко.
От февруари (когато съм 1-ва смяна) почвам нов хранителен режим:
Закуска: 2 белтъка, 1 грейпфрут, 5 бадема
Междинна: 1/2кофичка кис. мляко със зелена ябълка
Обяд: 150 гр пилешко филе със салата или супа
Междинна: 1/2 кис. мляко с краставица
Вечеря: 100 гр пилешко и салата или супа.
Моля за някакви съвети и препоръки!!

казано от Биляна Сергеева на 18.12.17, 11:17:

Здравейте! На 16 съм, висока съм 1,65 и от месец и половина ходя на фитнес. Тренирам 6-7 пъти седмично - 3-4 дни кардио, 2 долна част, 1 горна част (разбира се дните са разпределени). Тежа 55 кг, никога съм нямала проблеми с килограмите, единствено винаги съм си имала паласки и корем, въпреки че не е нещо огромно, мерили са ми мазнините на корема и са ми казвали, че са ми в нормата. Краката са ми слаби. Мечта ми е да си оформя дупето, корема и да махна паласките.

Едва на 16 си и едва от месец и половина спортуваш. За къде бързаш?
Бъди постоянна и не се хвърляй на крайности, промяната ще се случи. Бъди внимателна по отношение на храненето си, защото именно там подозирам, че изпадаш в крайности. Кой ти направи режима, който ще почваш февруари?
В момента не ядеш достатъчно, ако описаното е ежедневие:

казано от Биляна Сергеева на 18.12.17, 11:17:

Закуска: 1 кис. мляко с мед
Обяд: крем супа от картофи или спанак или ям пилешко месо
Междинна зак: 1 банан и няколко мандарини
Вечеря: голяма салата, супа или пилешко
Тренировката ми е от 20:30, след тренировка нямам енергия и понякога хапвам 2-3 мандарини, но по-рядко.

Затова и нямаш енергия.

Прочети тези неща.

Едва на 16 си и едва от месец и половина спортуваш. За къде бързаш?
Бъди постоянна и не се хвърляй на крайности, промяната ще се случи. Бъди внимателна по отношение на храненето си, защото именно там подозирам, че изпадаш в крайности. Кой ти направи режима, който ще почваш февруари?

Да, не очаквам за един месец да съм постигнала нещо, чакам да минат повече месеци, за да има нещо видно. Вторият режим, който ще почвам февруари, ми го направи една от инструкторите във фитнеса, а това, което ям сега, си го съобразих сама с училището. Наистина искам да се храня правилно, решила съм да се занимавам с фитнес занапред, но за всичко има време.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1