* Предизвикателство Плочки Лято 2018 * категория жени

02.01.18
23:29

Ще помоля тук да се постват само началните снимки и мерки като заявления за участие в

* Предизвикателство Плочки Лято 2018 *

Нека напомня че това е първо състезание със себе си и после дружеско съревнование да се мотивираме едни- други в стремежа ни да бъдем по- добри.

Има 2 категории - мъже и жени като се оценяват и излъчват победители по отделно за двете категории.

Това е темата за категория жени

Има и 2 показателя:

Показател 1 - главен. Прогрес към плочки.
Измерва се и оценява визуално както при бодибилдинга като се взима предвид началното състояние и какъв прогрес е постигнат за крайното състояние.

Показател 2. Изгорени калории.
Измерва се с промяна в теглото от сега до края на предизвикателството, съотнесено с приетата храна.

Всеки, който ще участва прави снимки “преди” на корема за визуална оценка - една отпуснат и една с максимална флексия на коремните мускули. Също се снима върху кантара и с шивашки метър около най- тясната част на кръста си (талията) издишал без да впива метъра и се съгласява джентълменски да си пише съвестно калориите от яденето и какво и как тренира. По същия начин се постват и финалните снимки, като може да има много и различни други междинни снимки да се покаже прогрес, както и други финални снимки за онагледяване.

По показател 1 (визуална промяна) жури са всички участници във форума, които лайкнат ТОВА МНЕНИЕ до осми март 2018 24:00ч софийско време.

Показател 2 е измерим и опционален и повече за информация на страничните наблюдатели или някой който ще ни чете след време търсейки начин да изкара плочки за лятото 😄

Срок за заявяване на участие и постване на начални снимки и мерки от днес до седми януари полунощ.

Срок за постване на снимки за отчет на етап едно - 48 часа от пети до седми април 2018 24:00h софийско сървърно време. За Етап Едно ще си има гласуване в срок от 7 дни след след седми април и Вероника ще обяви резултатите за Етап Едно - временно класиране.

За постване на финални снимки за целия чалъндж (Етап две) срока е 48 часа от 0:00h на първи юни до 24:00h на втори юни 2018 софийско сървърно време. Пак седем дни за гласуване и Вероника ще обяви финалните резултати и победителите от предизвикателството Плочки Лято 2018.

Разписването на калориите и тренировките по съответните собствени дневници.

Гласуването става по следния механизъм:

Ако 8 участника качат финални снимки, значи всеки гласуващ трябва да раздаде точки от 1 до 8. Примерно смята че участник Пенчо заслужава най- много да спечели, на него му дава 8 точки. Следващия по заслуги според неговото мнение е Ганчо. На Ганчо 7 точки и така до долу. На Онуфри пресата вместо да се изреже се е омазнила най- много според гласуващия, той е на последно място и получава само 1 точка.

По същия начин гласуват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и всички участници в чалънджа, които са качили финални снимки. Само че не могат да гласуват за себе си и не дават 1 точка.

Това важи и за двете категории - мъже и жени, т.е. има отделни гласувания и точки за двете категории.

Гласуващи, неспазили някое от условията - примерно някой от участниците си е дал точки и на себе си, или някой от гласуващите е посочил само първо, второ и трето място и не е разпределил точките на останалите участници или е гласувал само в едната категория, такива гласувания просто са невалидни.

Гласуването става с лично съобщение до нашата любезна почетна админка Вероника, която събира кой участник колко точки е събрал и оповестява резултата. Който има най- много общо точки печели. Второто място е за участника с втори брой точки и така до края. Ще се види и с каква разлика е класирането.

Да предупредя, че мнения, които не представляват начални, междинни седмични отчети или финални вписвания ще бъдат строго модерирани за да се запази чистотата и прегледността. Разисквания в КОМЕНТАРНАТА ТЕМА

Красив и силен дух в красиво и силно тяло на всички участнички! Успех!

03.01.18
09:40
#1

Запис!

Мнението беше редактирано от БПН на 03.01.18 09:43.

Здравейте,
и аз искам да се включа в предизвикателството. Ето и моите мерки:
ръст-174см
кг - 58,300
талия - 67
ханш - 91

Здравейте!
Запис и от мен🙂
37 г., 165 см, 52 кг,
талия - 64 см, ханш - 90 см, бедро - 50 см
Метод - целенасочени упражнения за корем на всяка тренировка, т.е. 3 пъти седмично (още не съм ги измислила), досега не съм правила специално за корем нещо, освен ренегатско гребане и спорадично ролка от колене или повдигане от вис.
И понеже навсякъде чета как диетата е по-важна - може би да кача 2-3 кг, НО без да ми се увеличават горепосочените обиколки. За целта - 1 800 калории дневно, до 20% въглехидрати (+ алкохол), 2 г протеин на кг.
Добавки - пия си омеги, Д3 и магнезий сравнително постоянно, друго засега не, но ще актуализирам.
Успех на всички🙂

06.01.18
12:08
#4

06.01.2018 г.
Име: Диляна
Години: 31
Ръст- 170 см
Тегло - 57,9 кг
Мерки метър, см:
Талия - най-тясна част: 69,5
Талия - под пъпа: 82,3

Методи: РБД (калории около 1800) и 3 пъти седмично тренировки във фитнеса; от време на време - йога.
Разчитам най-вече на хранителния режим. Тренировките ще са такива, каквито и досега.

Мнението беше редактирано от Диляна на 06.01.18 13:21.

06.01.18
12:17
#5

Няма спор, преди седмица  след МЦ бях в доста по-добра форма, по-релефна и по-лека. Но за да е “честно” състезание започвам със средностатистическата форма, която поддържам ежедневно последната година. Предполагам с няколко нисковъглехидратни дни разликата ще е осезаема.
Целта ми остава  booty gainz, а ако има промени във визията на плочките, са добре дошли.
Както се вижда съм светлокожа, така че е доста трудно да се очертае видим релеф.

Години: 30
Талия 64 см.
Ханш 95см.
Тегло между 60 и 62 кг.
Хранене:

калории над 2100
мазнини 100-120 гр.
белтъчини 100-120 гр.
въглехидрати 150-220 гр.
Тренировки- 4 силови тренировки + 20-30 мин. нискоинтензивно кардио

Снимката в цял ръст (с шушоните 🙂 )е в релакс.

Привет 🙂

Включвам се и аз в последния момент с цел повече стимул за спорт и хубаво хранене през 2018 🙂

29г., ама до края на предизвикателството ще си станат 30
167 см. висока
60 кг тегло
71 обиколка на талията в момента

Трябва да ям 1600 кал., за да свалям мазнини. Спортувам 5 пъти в седмицата по 20 минути у дома със собсвено тегло, ластици, гирички.

Мнението беше редактирано от Ина Илиева на 07.01.18 13:15.

06.01.2018 г.
Име: Габриела
Години: 26
Ръст- 165
Тегло - 63

Между отпуснат и флекснат точно в момента няма разлика, освен в профил, че съм надута..
Измерен е с метъра точно преди минути след вечеря. Замазнила съм положението, но корема бързо го чистя, така че мацки надъхайте се много, че мисля да печеля 😆😆😆

Мнението беше редактирано от Габриела Петрова на 07.01.18 20:04.

Да дам пример с отчет за първата седмица - не че има някаква промяна, не съм и очаквала, но ми е интересно за останалите🙂
Три тренировки - нищо особено, някакъв сравнително класически сплит, всяка започвам с 3 упражнения за корем Х 10-15 повторения - тук ми трябва промяна, не усещам да се натоварвам...
Хранене - 1825 калории, м/п/в/а - 58/23/17/3 - почти никакъв алкохол тази седмица, почти никакви зеленчуци и фибри - това също ще се промени поне за зеленчуците
Средно тегло за седмицата - 51,5 кг

13.01.18
19:00
#9

Да отбележа и аз присъствие 🙂
За съжаление това, което виждам в огледалото не мога да го хвана в кадър днес. Цял ден е мрачно , светлината е ужасна и няма как да станат хубави снимки, освен ако не изляза на снега.
Продължавам си с обичайните тренировки- 2 за цялото тяло , една с бутащи и една  с дърпащи упражнения + 30 мин нискоинтензивно кардио през седмицата. Храната е в нормални граници между 2100-2300 ккал на ден.

14.01.18
13:38
#10

Скромен отчет с една снимка и тегло на кантара: 57,2 кг. -700 гр. за седмицата.

Мнението беше редактирано от Диляна на 14.01.18 13:39.

21.01.18
18:01
#11

Здраво зареждане с въглени тази седмица и ПМС. 🙂

28.01.18
14:00
#12

И като махнахме водата 🙂

Здравейте,
малко закъснял отчет и от мен
кг - 57
талия - 66 см
ханш - 91 см
храних се НВД, тренировките 4 пъти седмично, от които една само кардио и корем
Една от седмиците тренирах и двуразово - не съм готова още за такова натоварване. За сега няма да повтарям.

Мнението беше редактирано от Джина Атанасова на 29.01.18 06:09.

12.02.18
18:51
#14

Предполагам някакво предизвикателство все още върви 🙂 Миналата седмица не ми се отвори възможност да се щракна. Нещата вървят мнооого добре, не толкова корема, колкото цялостното структуриране на тялото.
Но се снимам на много слаба светлина сутрин. По нататък ще кача по-читави снимки.

22.02.18
08:55
#15

Здравейте,
храненето отново се стараря да е НВД, тренировките са 5 пъти седмично
кг - 57 кг - същите
талия - варира 65-64 см
ханш - 91-90 см
Започнаха да се очертават някакви “неща” . Предполагам така трябва 🙂

Мнението беше редактирано от Gina Atanasova на 22.02.18 08:57.

22.02.18
11:05
#16

Да не забравите и мен 🙂 Отново казва, че за мен в важна цялостната композиция и баланс на тялото, а не просто някакви плочки.
Снимките са в седмицата преди цикъл, така че има много водна задръжка. Но отчета си е отчет 🙂
Тегло същото. Повече вени тук там 🙂

22.02.18
11:21
#17

Объркваш ни с тези снимки...в цикъл ли си ,не си ли???
https://www.bb-team.org/forums/viewthread/81100/P1280#p-1299309&gid=2&pid=2

22.02.18
11:32
#18

Нали следиш дневника , Нервак? 🙂 снимките са от неделя, преди 4 дни. Не се снимам всяка божа секунда, само веднъж седмично през уикенда. :*

Bart Simpson

22.02.18
11:50
#19

Ба....

22.02.18
15:33
#20

Предлагам да изтрием два-три поста и да прикачим темата към дневника на Кобрата. 😅😅😅

23.02.18
15:52
#21

Хайде Надеее чакаме твоите :P
Давай смело ! 😄

23.02.18
16:05
#22

Ше има да чакаМЕ. Нямам вече мотивация за тоя чалъндж - англичанина се даде и без плочки 😅😅😅

казано от БПН на 23.02.18, 16:05:

Ше има да чакаМЕ. Нямам вече мотивация за тоя чалъндж - англичанина се даде и без плочки 😅😅😅

Стига де ,винаги трябва да сме във форма ☺

23.02.18
16:15
#24

Абсолютно съм съгласна, но съм далеч от мисълта, че да си във форма значи само и единствено с плочки.

28.02.18
10:06
#25

Тренировки- 4 дни х 90-100 мин. седмично цялото тяло, между 12-15 упражнения.
Кардио- от време на време 20-30 мин велоергометър.
Движение- минимално, ок 4 км. за ден.

Хранене: -
Калории- 2200-2700
Мазнини между 150-200 гр. на ден (55-60 %) до 2/3 растителни ненаситени.
Протеин 120-150 гр. (20-25%) .
Въглени до 120 гр. (15-20%)  треволяк, ядки, семена и млечни.

Тегло-същото. 60-62 кг. в зависимост от периода
============

до колко съм изчистена - не знам
няма паласки обаче.
тренировки 5 пъти, вкл. аеробика 3 пъти в седмицата
хранене - открих, че от протеина оттичам в краката
вкл. повече въглехидрат
кг - 57-58
талия 64 см
ханш - 90 см

Мнението беше редактирано от Джина Атанасова на 02.04.18 08:36.

10.04.18
19:05
#27

Някакъв ъпдейт, макар че не съм в добра кондиция.

Мнението беше редактирано от Queen Cobra на 10.04.18 19:06.

11.05.18
08:45
#28

моята промяна
от цялата работа изчистих паласките, ама плочките ... още са мираж
дори имам чувството, че изчезват 🙂
на снимката съм в отпуснато състояние
кг - 57,2

Иухуу 🙂 до коя дата беше предизвикателството?

15.06.18
14:08
#30

До първи юни, но никой не еба*а. 🙂

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1