Кардио - преди силова тренировка

Filip Valeriev

27.03.18
17:29

Здравейте искам да ви питам един въпрос, на всякъде пише че Кардиото преди тренировка е грешно и вредно, а при мен се получава точно обратното нещо, като направя 20 минути бягане после правя 10 серии / клек/тяга/обръщане едно от 3 те зависи кой ден, и се чувствам толкова напомпан и силен, че не мога да го опиша, тръгна ли първо със, силовата, не ми се получава тренировка, направя ли едно скачане на въже 4-5 серии по 2 мин или бягане 20 мин, се чувствам ужасно добре. защо така?

27.03.18
17:56
#1

защото това е загрявка, а не кардио)))

Filip Valeriev

28.03.18
16:36
#2

20 минути скачане на въже или бягане и то накрая бързо, не е загрявка пич а е хардкор.

казано от Filip Valeriev на 28.03.18, 16:36:

20 минути скачане на въже или бягане и то накрая бързо, не е загрявка пич а е хардкор.

Кажи честно 😄

Filip Valeriev

29.03.18
20:10
#4

Шегувам се, но наистина удря здраво тялото, днес направих много плътна тренировка
въже 10 мин без спиране и 10 спринта
5х5 тяга
5х10 кофички с тежест

Не знам защо така, ама тренировките от сорта 5х5 клек + 5 серии кофки и 5х5 тяга и 5 серии кофички са ми любими мога да си ги въртя през 2 дни и съм 90кг и изглеждам добре и тренировката е чувствам много добре.

Мнението беше редактирано от Filip Valeriev на 29.03.18 20:10.

29.03.18
20:53
#5

Амин!)))

Спести_ми_глупостта_си

04.04.18
04:15
#6

Няма значение какво твърди даден човек , независимо от опита му ,  а какво усещате и предпочитате  вие . Всяка една  аеробна активност, независимо колко кратка е тя , е кардио . Аз също споделям подобен подход , като вас .

Filip Valeriev

10.04.18
19:32
#7

Здравейте искам да ви споделя приятели че пораствам като гъба след тая тренировка ужасно добре се чувствам и изглеждам на 91кг.
Понедлник
Кардио 15
1.Клек 5х5
2.Кофи с тежест (откази)

Сряда добавих:
Кардио 20 мин
1.Френско Суперсерия Кофички(пейка) 4х10 + 10 суперсерия
2.Бицепс тежко сгъване щанга + чуково сгъване 10+10 суперсерия

Петък
Кардио 15
1.Тяга 5х5 (в най горната част леко дърпам раменете назад трапеца се пръсва)
2.Кофи с тежест (откази)

Не спазвам режими ям като вол и се впускам в тези 2 упражнения (максимално концентриран), ще кача снимка.
Тренирам за атлетична фигура и за сила да се чувствам здрав, но от тая система и започнах да изглеждам здрав като за Ендоморф.

EDIT: със приятели се видяхме те ходят по лъскави зали и влагат пари за добавки/диети/за мускулна маса, *не правят тяга/клек) само машини, и ми викат добре човече как ние правим по 4-5 упражнения за ръце а ти по 2 упр и качваш толкова маса, според мен много голяма грешка е да се правят много безсмислени неща, чисто ясно (просто-то) е най ефективно.

EDIT 2: Забравих да отбележа, по професия съм учител по Физическо Възпитание и Спорт работя с 5 - 7клас, имам 2 момчета 7 клас дето съм ги научил да клякат и да правят тяга и клек.
1 момче е 64-5кг природно силен скромен беден човек, 90кг 5 повторения тяга, говоря за момче което няма пари да се храни и да живее в нормална обстановка като повечето.
2 момче 2 (ендоморд наднормено тегло(мечка трибоец)80кг 110кг тяга  и двамата  са 7 клас, старя се да ги науча всички, но те нови деца не искат...

Махнах тренировката за ръце.. На нейно място 4х4 обръщане и 4х отказ Набирания за бицепс.

Мнението беше редактирано от Filip Valeriev на 13.04.18 18:07.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1