Креатин монохидрат

-

Темата беше редактирана от Александър Милев на 16.07.18 21:43.

18.04.18
13:33
#1

Може би просто си се разболял и се е получило съвпадение? Има и хора, които имат проблем със стомаха от монохидрат де, може и от тях да си.
Аз бих го спрял, за да видя как ще се почувствам, а в същия момент бих инвестирал по 15лв седмично за кило пилешко, пакетче масло и 2кг ориз. Искам да ти кажа, че много често хората питат за едно, интересуват се доста, но се оказва, че имат нужда от съвсем друго нещо. Ако тренираш разумно(това не значи просто да не прекаляваш с тежестите)и се храниш разумно, то е съвсем реално другата година по това време да си 90кг и то не дебел. Напиши как ядеш и как тренираш, и заеби добавките, защото са просто маркетинг. Единствено някакви витаминчета може да си вземеш, дето излизат по 5-6лв на месец.

Гледам всеки ден да си имам в менюто едно 200 гр месо, най често пилешко. Останалия протеин си набавям от мляко, яйца и аминокиселини, чат пат ям и извара. Иначе целта ми е покачване на тегло, затова ям и повечко ориз банани и други богати на въглехидрати храни. Тренирам гърди, гръб и трапец, почивка, ръце, крака, рамо и корем, почивка

18.04.18
15:07
#3

казано от satisfaction на 18.04.18, 13:33:

Напиши как ядеш и как тренираш, и заеби добавките, защото са просто маркетинг.

казано от Александър Милев на 18.04.18, 15:02:

Тренирам гърди, гръб и трапец, почивка, ръце, крака, рамо и корем, почивка

То това твоето е изброяване на мускулите и толкоз. Как обаче са разпределени тренировките по дни, брой  и видове упражнения, серии, повторения. Това те пита satisfaction!

казано от Александър Милев на 18.04.18, 15:02:

Гледам всеки ден да си имам в менюто едно 200 гр месо, най често пилешко. Останалия протеин си набавям от мляко, яйца и аминокиселини, чат пат ям и извара. Иначе целта ми е покачване на тегло, затова ям и повечко ориз банани и други богати на въглехидрати храни. Тренирам гърди, гръб и трапец, почивка, ръце, крака, рамо и корем, почивка

Аз на 75 килограма ям по 600гр. месо и свалям тегло. Ако искаш да натрупаш мускули хапвай повече месо. И ако някой ти каже, че въглехидрата е по-важен и мялкото и аминокиселините ще компенсират, по-добре не му вярвай.

Мнението беше редактирано от Стойко Колев на 18.04.18 15:13.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1