Какво мислите за новата ми програма ?

26.04.18
12:31

На 30 г. съм 170 см. 65 кг.
Опитвам да направя релеф. Нямам точно определен хр режим, но от месец започнах да се храня здравословно, ям предимно немазно чисто месо, непреработени пълнозърнести храни, плодове, яйца, зеленчуци, сурови ядки, пия чиста вода.
Програмата е изготвена от треньора в залата. Знам че от честото ходене няма голяма полза, но тъй като водя застоял начин на живот не ми пречи. Само понякога се чувствам по-уморен от нормалното. Последните ми измервания са
Тегло – 64.5 кг.
Подкожни мазнини – 17 % (11,1кг)
Бицепс – 30 см. (отпуснато състояние)
Талия – 82 см.
Ханш – 85 см.
Врат – 36 см.
Гръдна обиколка – 91 см.

Мисля че имам още малко мазнини да изчистя. А вие какво мислите на прав път ли съм ?

Темата беше редактирана от Пламен на 26.04.18 12:33.

26.04.18
12:36
#1

Само не казвай, че си дал пари за тази “програма” ?

26.04.18
14:57
#2

Добре, няма да казвам.

26.04.18
14:58
#3

Момента в който инструктора ми обясни, че всяка от тренировките ми ще започва с “три серии напади” е момента в който ще го сложа напред с главата в лег-пресата и ще дръпна ръчката. 🙂))

Бе сякаш си в по-добра форма от миналия месец, което се дължи повече на храненето. Програмата, обаче, не е оптимална.

26.04.18
15:26
#5

Ето ти една безплатна програма (stronglifts 5x5) , с която ще имаш много повече напредък.

Само замени гребането (barbell rows) в нея с набиране със собствено тегло. Като направиш 5х5 набирания със собствено тегло, почни да правиш повече повторения, докато направиш 5х8-10, тогава почвай да закачаш тежест.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1